Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2024?

@Coreopsis 
@Yumi 

_Audrey schreef op 31-12-2023 om 10:56:

Met een tumoroperatie/bestralingen/chemo in het vooruitzicht zie ik erg op tegen komend jaar. Het wordt vast geen leuk jaar. Mijn voornemens: neem het stap voor stap, blijven lachen, goed voor mezelf zorgen en vooral bewust genieten van de tijd met mijn dierbaren. Zij zijn tenslotte het enige wat echt belangrijk is!

Friezinnetje schreef op 31-12-2023 om 09:21:

mijn goede voornemen is om mij aan te melden voor een maagverkleining. Het duurt ong een klein jaar, voor de werkelijke operatie, dus hopelijk eind van het jaar dat ik geholpen ben.

En ik heb het naar 2 mensen uitgesproken, en die me beide hier in willen steunen. Vanmiddag meteen wel een enorme jankbui door gehad, omdat ik die beslissing genomen heb. 

RaggedGull77

RaggedGull77

31-12-2023 om 16:18

Behalve 50plusmatch.nl uitproberen heb ik ook nog wat andere goede voornemens.

Gezonder leven. Meer letten op wat ik eet, en meer bewegen. Vroeger ging ik drie keer per week zwemmen, maar dat hield een beetje op met de corona, en dat heb ik sindsdien nooit meer echt opnieuw opgepakt, en dat wil ik nu wel weer gaan doen. Ik zal uiteraard nooit langer worden, maar ik kan wellicht wel slanker worden.

Hier hoort ook bij dat ik vaker met de fiets naar het werk wil gaan in plaats van met het openbaar vervoer. Het bespaart tijd, het bespaart geld, en het levert me minder gewetensbezwaren op over het reizen met EBS.

Ik leef al jaren een beetje alleen en over de mensen met wie ik nu wel eens contact heb ben ik niet echt tevreden, en ik wil het komende jaar toch wel wat meer moeite doen om iets van een sociale kring op te bouwen.

En dan heb ik nog een voornemen voor het komende jaar, maar uit een andere topic kunnen jullie die wel raden.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

31-12-2023 om 16:23

Friezinnetje schreef op 31-12-2023 om 15:22:

[..]

En ik heb het naar 2 mensen uitgesproken, en die me beide hier in willen steunen. Vanmiddag meteen wel een enorme jankbui door gehad, omdat ik die beslissing genomen heb.

Een grote beslissing, stoer!!!

[..]

Wat goed van je! 

KipFritesAppelmoes schreef op 31-12-2023 om 16:18:

(...)

En dan heb ik nog een voornemen voor het komende jaar, maar uit een andere topic kunnen jullie die wel raden.

Meer respect opbrengen voor vrouwen? 😉 

Joszy schreef op 31-12-2023 om 16:29:

[..]

Meer respect opbrengen voor vrouwen? 😉

Yumi

Yumi

31-12-2023 om 16:32 Topicstarter

[..]

Fijn dat de mensen om je heen hierin steunen. Hele stap en het duurt nog even, maar daardoor de mogelijkheid om je goed voor te bereiden, succes

RaggedGull77

RaggedGull77

31-12-2023 om 16:46

Een motor kopen.

ik doe niet aan goede voornemens maar in overleg met mijn fysiotherapeut heb ik een apparaat besteld wat me hopelijk helpt om sterker te worden. Hij wordt volgende week bezorgd en moet dan nog aan de muur gemonteerd worden maar daarna kan ik thuis oefenen in plaats van bij de fysiotherapeut die een eind met de auto hier vandaan zit. Het is een reuze investering en ik hoop dat het wat brengt..

KipFritesAppelmoes schreef op 31-12-2023 om 16:46:

Een motor kopen.

Omdat alle vrouwen hier daar zo emthousiast op reageerden en spontaan al bloed geil werden van het idee dat jij zo'n pussy magnet hebt?

RaggedGull77

RaggedGull77

31-12-2023 om 16:59

Lollypopje schreef op 31-12-2023 om 16:50:

[..]

Omdat alle vrouwen hier daar zo emthousiast op reageerden en spontaan al bloed geil werden van het idee dat jij zo'n pussy magnet hebt?

Nee. Als ik een motor koop, dan is het omdat ik het zelf graag wil.

KipFritesAppelmoes schreef op 31-12-2023 om 16:59:

[..]

Ah  dan bracht je vorige topic mij gewoon op het verkeerde been

KipFritesAppelmoes schreef op 31-12-2023 om 16:59:

[..]

Ik werd er wel warm van hoor, laat ze maar kletsen. Heel goed. Flirten met die dames op de snelweg of voor het stoplicht.. Laat ze maar loeren en zwijmelen terwijl ze naast hun echtgenoot in de auto zitten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.