Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Yumi schreef op 16-03-2025 om 15:37:

[..]

Wat een gedoe en met de bouwplannen in het vooruitzicht zit je voorlopig nog wel met dit soort ellende. Heb 3 jaar bouwwerkzaamheden om me heen gehad, de herrie ik gun het niemand, hoop dat het meevalt!

Eigenlijk hadden ze dat busje even aan de kant moeten zetten voor die taxi 😆

Ja dat was echt spektakel geworden. Ook nog een bergingsauto en de nodige politie in de straat.  Gezellig! 

Er is gesloopt en de grondwerkzaamheden zouden al begonnen moeten zijn maar er is nog discussie over heien of boren.  Iedereen die hier al jaren woont weet dat heien niet kan, wie wil aanbouwen moet laten boren maar de woningbouwvereniging wil goedkoop dus heien.  De schade die dat geeft aan onze huizen is hun zorg niet daar zijn ze voor verzekerd🤮. 

Het grondwater staat heel hoog dat weet iedereen die weleens een boom geplant heeft maar daar moet meer (trekt gewichtig gezicht) onderzoek naar gedaan worden. 

Ga beginnen maak het af en luister naar omwonenden die hier al soms meer dan 30 jaar wonen.

We hebben trouwens weet stroom. 

Man. Wat ben ik toch een mega domme doos

Bakblik schreef op 16-03-2025 om 15:49:

[..]

Ja dat was echt spektakel geworden. Ook nog een bergingsauto en de nodige politie in de straat. Gezellig!

Er is gesloopt en de grondwerkzaamheden zouden al begonnen moeten zijn maar er is nog discussie over heien of boren. Iedereen die hier al jaren woont weet dat heien niet kan, wie wil aanbouwen moet laten boren maar de woningbouwvereniging wil goedkoop dus heien. De schade die dat geeft aan onze huizen is hun zorg niet daar zijn ze voor verzekerd🤮.

Het grondwater staat heel hoog dat weet iedereen die weleens een boom geplant heeft maar daar moet meer (trekt gewichtig gezicht) onderzoek naar gedaan worden.

Ga beginnen maak het af en luister naar omwonenden die hier al soms meer dan 30 jaar wonen.

We hebben trouwens weet stroom.

Top dat jullie weer stroom hebben!

Zo werkt het inderdaad bij een wbv, die zullen wel een flinke premie moeten betalen, maar ach dat boeit ook niet want dat rekenen ze weer door in de huur. Dat de omwonende daar flink stress van hebben, maakt niet uit zij hebben er geen last van.

Ik wil naar bed en daar de komende week niet uitkomen… Moe, klaar met verantwoordelijkheden, klaar met ‘aan’ moeten staan.

JtM

JtM

17-03-2025 om 14:48

Mijn hoofd draait overuen. Wat gaan we ermee doen vriend?

denk je nu echt dat dit een slim plan is??

Ben zo ķlaar met alles

lientje69 schreef op 16-03-2025 om 15:56:

Man. Wat ben ik toch een mega domme doos

Ach Leentje, niet zo onaardig doen tegen jezelf hoor. Dat helpt zeker niet 

Het kaartje naar de veteraan is op de bus. Ik zag op internet dat het wel tot 10 dagen kan duren voor de kaart aankomt. Ik hoop dat die nog op tijd arriveert. 

Ik ben best benieuwd hoeveel kaarten hij gaat ontvangen. 

oudmaarnognietkoud schreef op 17-03-2025 om 16:17:

[..]

Ach Leentje, niet zo onaardig doen tegen jezelf hoor. Dat helpt zeker niet

Het kaartje naar de veteraan is op de bus. Ik zag op internet dat het wel tot 10 dagen kan duren voor de kaart aankomt. Ik hoop dat die nog op tijd arriveert.

Ik ben best benieuwd hoeveel kaarten hij gaat ontvangen.

Ik ook. Worden er vast wel meer dan 104. Achterkleindochter had gezegd in het filmpje: hij gaat ze allemaal  één voor  één lezen en het geeft niet als ze pas later aankomen.  Als mijn  man er weer een filmpje van tegenkomt  zal ik het even  delen. ( ik zit niet op tiktok )

De stilte is weer eens oorverdovend bij jullie. Zeer verrassend (not!).

JtM

JtM

18-03-2025 om 10:58

Ik heb vanmiddag een belafspraak met een recruiter voor een openstaande vacature, maar heb nu in mijn hoofd al een loyaliteitsconflict naar mijn huidige werkgever. De kans is groot dat er na de belafspraak niks uit gaat komen, maar dan nog. 

lientje69 schreef op 17-03-2025 om 16:32:

[..]

Ik ook. Worden er vast wel meer dan 104. Achterkleindochter had gezegd in het filmpje: hij gaat ze allemaal één voor één lezen en het geeft niet als ze pas later aankomen. Als mijn man er weer een filmpje van tegenkomt zal ik het even delen. ( ik zit niet op tiktok )

Ik heb even Google aangeslingerd. "Veteran 104 birthday" dan komt ie gelijk boven water. 

Karma is a bitch klootzak!

Ik erger mij aan degene die nieuw personeel aan neemt bij ons op het werk. Er gaat iets heel erg fout tijdens de sollicitatie gesprekken. Want of mensen stoppen er na twee dagen alweer mee of ze komen niet eens op dagen voor hun eerste werkdag. 

Het kan hè dat je,  als je in het buitenland verblijft,  iets wil bespreken met collega's. Echt daar kan ik niks van vinden en als het dan in privétijd moet van man dan mag dat echt van mij.  Maar kan je wel even goed in het snotje krijgen hoe laat het bij ons is als je vanuit Hong-Kong deze kant op belt. 
5.00 uur, was maar een uur voor de normale woensdagwekker maar alsnog wel teringvroeg!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.