Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

ben sinds 05:00 wakker,  zware buikpijn. 4 paracetamols + 1 aleve later lijkt het eindelijk minder te worden 

Rogue schreef op 19-03-2025 om 07:56:

ben sinds 05:00 wakker, zware buikpijn. 4 paracetamols + 1 aleve later lijkt het eindelijk minder te worden

Beterschap 💐 

madee schreef op 19-03-2025 om 08:09:

[..]

Beterschap 💐

Thnx😘 moest eigenlijk in het ergernis topic🤓 

waarom werk jij nog bij ons? Weer hoor ik klachten over je dat je het werk laat versloffen en liever koffie zit te drinken. Wij worden hier weer de dupe van. Ga in een verzorgingshuis werken, daar ben je beter tot je recht. Maar omdat er al zo moeilijk aan personeel te komen is zullen ze je niet ontslaan vrees ik. Ik hoop dat je zelf je ontslag in gaat dienen.

Broodjebrie; bedoel je dat je als je in een verzorgingstehuis werkt, vooral koffie kan drinken? Of begrijp ik je verkeerd?

Courage schreef op 20-03-2025 om 15:58:

Broodjebrie; bedoel je dat je als je in een verzorgingstehuis werkt, vooral koffie kan drinken? Of begrijp ik je verkeerd?

Ja, koffie drinken met de bewoners, dat bedoel ik.

Broodjebrie schreef op 19-03-2025 om 19:29:

waarom werk jij nog bij ons? Weer hoor ik klachten over je dat je het werk laat versloffen en liever koffie zit te drinken. Wij worden hier weer de dupe van. Ga in een verzorgingshuis werken, daar ben je beter tot je recht. Maar omdat er al zo moeilijk aan personeel te komen is zullen ze je niet ontslaan vrees ik. Ik hoop dat je zelf je ontslag in gaat dienen.

Soms snap je die collega 's echt niet! Ik werk nu in de zorg en hoeveel klachten ik niet langs zie komen over de hh hulp! Ook heel veel betrokken mensen trouwens die echt een band hebben opgebouwd en een bos bloemen voor de verjaardag krijgen!

Ik kom weer eens mopperen over ex die niet kan accepteren dat dochters hem niet meer willen zien. Hij heeft geen idee, geen greintje empathie voor zijn dochters. Heeft totaal niet in de gaten wat voor effect het heeft, met name op jongste op dit moment. 
Zoveel invloed dat hij nog heeft op haar stemming. En de stomme rechtbank die maar op zich laat wachten. Aan de ene kant wordt er alleen maar meer dossier gevormd, maar wel heel jammer dat het over het hoofd van dochter gaat, want zij moet die druk telkens maar zien te negeren. 
Als het bij de rechtbank komt dan mogen we toch hopen dat ze daar eindelijk het licht zien. 
Bah, spanning weer allemaal.

Evaluna schreef op 21-03-2025 om 16:22:

[..]

Soms snap je die collega 's echt niet! Ik werk nu in de zorg en hoeveel klachten ik niet langs zie komen over de hh hulp! Ook heel veel betrokken mensen trouwens die echt een band hebben opgebouwd en een bos bloemen voor de verjaardag krijgen!

Precies!! 

Evaluna schreef op 21-03-2025 om 16:26:

Ik kom weer eens mopperen over ex die niet kan accepteren dat dochters hem niet meer willen zien. Hij heeft geen idee, geen greintje empathie voor zijn dochters. Heeft totaal niet in de gaten wat voor effect het heeft, met name op jongste op dit moment.
Zoveel invloed dat hij nog heeft op haar stemming. En de stomme rechtbank die maar op zich laat wachten. Aan de ene kant wordt er alleen maar meer dossier gevormd, maar wel heel jammer dat het over het hoofd van dochter gaat, want zij moet die druk telkens maar zien te negeren.
Als het bij de rechtbank komt dan mogen we toch hopen dat ze daar eindelijk het licht zien.
Bah, spanning weer allemaal.

Sterkte 

Broodjebrie schreef op 20-03-2025 om 17:36:

[..]

Ja, koffie drinken met de bewoners, dat bedoel ik.

Dat kan tegenwoordig alleen als vrijwilliger.  Betaald zal je toch echt flink aan de bak moeten. Ook in een verzorgingshuis. 

Sterkte Evaluna. Dat wachten op de rechtbank is killing. Bij ons 2 keer uitgesteld.  En na 2 jaar de rechtzaak .   Zit je daar met zijn allen , willen ze hem wéér uitstellen  omdat de OvJ in de file staat. 
Zó veel stress. Niet normaal.  Het doet je verdriet   de spanning bij je kind te zien. 

lientje69 schreef op 21-03-2025 om 18:45:

[..]

Dat kan tegenwoordig alleen als vrijwilliger. Betaald zal je toch echt flink aan de bak moeten. Ook in een verzorgingshuis.

Klopt, daar heb je gelijk in. 

Pfff jullie zijn vermoeiend.

Ik begrijp nog steeds niet wat er nou zo bijzonder is aan mozzarella. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.