Huiskamer

BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Bakblik
27-03-2025 om 15:13
Bakblik schreef op 05-05-2024 om 10:02:
Als ik jullie was zou ik een beetje zuinig zijn op het personeel dat je hebt!
Een jaar of 10 geleden kon je nog denken: Voor jou 10 anderen als een personeelslid moeite had met een bepaalde taak. Nu ligt de keuze waar te werken toch wel bij de werknemer. Als je als baas partij kiest voor de scheldende klant en vindt dat de werknemer berispt moet worden, omdat hij niet helemaal volgens bedrijfspolicy gehandeld heeft, moet je niet raar opkijken dat die kinderen van 17-19 jaar elders hun geld gaan verdienen!
Een klant die jouw personeel uitscheldt met de meest vreselijke woorden, omdat hij wettelijk gezien de friet letterlijk niet bruiner mag bakken dan wat hij nu doet verdient jouw steun en geen berisping, omdat hij niet 100 % beleefd bleef.
Bakblik schreef op 01-07-2024 om 09:00:
[..]
Zuinig zijn op het personeel kwam helaas niet in jullie hoofd op. Nu heeft de eerste tiener het lef gehad zijn ontslag in te dienen en er zullen er met dit beleid meer volgen. Succes deze zomer! Mijn tiener komt jullie niet meer redden als het volledig uit de hand loopt.
Mag ik stiekem heel hard lachen? Jullie bellen mijn kind nu op om te bidden en smeken of hij terug wil komen? Er moet nog veel geregeld bij de start van het seizoen en daar is hij onmisbaar bij? Dat hadden jullie vorig jaar moeten bedenken. Dat afbraakbeleid van vorig jaar zorgt ervoor dat veel seizoenskrachten het na 1 jaar voor gezien houden.
Jammer joh, zoon doet nu iets heel anders dat nog lucratiever is dan jullie baantje dat zeker niet slecht betaalde. Het doet me wel goed dat jullie durven uit te spreken dat hij de beste kracht is die jullie voor deze job hadden maar: Eerst iedereen wegjagen en dan smeken of ze terug willen komen gaat niet werken.
Hij heeft vorig jaar keurig uit de doeken gedaan waar het probleem zit, als jullie dat niet aanpakken dan blijft het moeilijk om personeel langer dan 1 seizoen vast te houden en moet je ieder jaar nieuw personeel inwerken.
Succes deze zomer!

Grindelwald
27-03-2025 om 16:48
kerst schreef op 27-03-2025 om 11:06:
Ik geef eerlijk toe: ik ben een milieubarbaar .
De volle wasmachine aanzetten op een door de weekse dag als de zon ook nog eens niet schijnt ..(aangezien mijn wasmachine minstens 3 uur over het wasprogramma doet, kan het niet anders)
Nou dat doe ik ook wel eens. Ik was wanneer het mij uitkomt en niet alleen wanneer de zon schijnt.

Grindelwald
31-03-2025 om 16:58
Broodjebrie schreef op 31-03-2025 om 15:48:
schei toch uit met die talentenjachten..
Ja vreselijk he? En ik weet ik hoef er niet naar te kijken. Doe ik ook niet maar met alle promo, voor en na filmjes op tv, radio en sociale media krijg je er nog veel te veel van mee.

Broodjebrie
31-03-2025 om 17:40
Grindelwald schreef op 31-03-2025 om 16:58:
[..]
Ja vreselijk he? En ik weet ik hoef er niet naar te kijken. Doe ik ook niet maar met alle promo, voor en na filmjes op tv, radio en sociale media krijg je er nog veel te veel van mee.
Precies.. vroeger keek ik het nog weleens, toen idols en xfactor nog op tv waren.. maar het wordt veel te veel uitgemolken. Maak liever goede series!

Rogue
31-03-2025 om 19:00
rooiekater schreef op 31-03-2025 om 18:48:
Koop eens een goeie bh dit ziet er niet uit.
dit zou ik tegen heel veel vrouwen hardop willen zeggen....

Yumi
31-03-2025 om 19:08
Rogue schreef op 31-03-2025 om 19:00:
[..]
Eens
Dat is met kleding ook zo, soms staat iets je gewoon niet. Zeg het overigens wel als ik met vriendinnen ga shoppen.

Broodjebrie
31-03-2025 om 19:31
[..]
![]()
Waarschijnlijk kopen ze een behaatje bij de zeeman ofzo...

Rogue
31-03-2025 om 20:41
Yumi schreef op 31-03-2025 om 19:08:
[..]
Eens
Dat is met kleding ook zo, soms staat iets je gewoon niet. Zeg het overigens wel als ik met vriendinnen ga shoppen.
idd, en anders moet je het niet vragen.
Broodjebrie schreef op 31-03-2025 om 19:31:
[..]
Waarschijnlijk kopen ze een behaatje bij de zeeman ofzo...
H&M schijnt ook populair tezijn.

rooiekater
01-04-2025 om 06:09
[..]
![]()
Deze is heel erg grote boezem en borsten horen gewoon stil te hangen. Maar bij deze collega blijven die krengen bewegen en ze heeft een beperking dus geen opzet in het spel.

rionyriony
01-04-2025 om 06:31
Volgens cijfers van het Department for Education is een kleuter van drie of vier jaar oud geschorst vanwege 'misbruik jegens seksuele geaardheid en genderidentiteit'. In het academisch jaar 2022-23 zijn 94 leerlingen op vergelijkbare basisscholen geschorst of definitief verwijderd vanwege transfobie of homofobie. Helen Joyce, directeur van advocacy bij Sex Matters, noemt dit 'waanzin' en zegt dat leraren en schoolleiders zich moeten schamen voor het opleggen van volwassen concepten en overtuigingen aan zo jonge kinderen.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-14553181/toddler-kicked-nursery-transphobic.html
Daar krijg je kleine Trumpjes van!

Broodjebrie
01-04-2025 om 07:55
II werk bijna 5 jaar bij jullie en krijg nu pas een uitnodiging voor een jaargesprek