Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


watertoren schreef op 23-06-2024 om 10:11:

[..]

Overbieden maar niet met een rond bedrag. Vaak gaat het huis naar de hoogste bieder. Mijn zoon heeft 10 euro meer geboden dan degene die onder hem zat en heeft zo zijn huis kunnen kopen.

Ik kan niet kopen. Ik ben afhankelijk van sociale huur. Dat is gewoon een hel, helaas. 

SombraOnline schreef op 23-06-2024 om 10:30:

[..]

Ik kan niet kopen. Ik ben afhankelijk van sociale huur. Dat is gewoon een hel, helaas.

Dat is inderdaad een hel! Tegenwoordig gaan veel sociale huurwoningen naar mensen met urgentie. Is het mogelijk om te verhuizen naar een andere woonplaats, waar je sneller een woning krijgt? 

Dus als ik jullie niet vrijwel letterlijk meesleep, komt het allemaal op mijn schouders terecht?

Je wist verdomme vrijdag al dat je vandaag dat uitstapje had!  Waarom dan niet gisteren al de onontbeerlijke spullen opgezocht! 
Bakblik waar is de zonnebrand?
Bakblik hebben we nog boterhamzakjes?
Bakblik heb jij mijn pet gezien? 
Bakblik, die rugzak......?

Ik kan al die vragen er vandaag niet bij hebben ik moet naar de tandarts!  Zeer traumatisch want ik moet %##€@#€ happen voor een bitje. Rot op een red je eigen reet!! !!!

Natuurlijk zeg ik dit niet hardop.

Bakblik 

Moet ook zo naar de tandarts 


rooiekater schreef op 24-06-2024 om 13:09:

Bakblik

Moet ook zo naar de tandarts

Sterkte je hebt pb

Een fietstocht waarbij 90% van de groep een elektrische fiets heeft (en jij niet) is echt niet leuk meer. 

Bloemenzee schreef op 24-06-2024 om 14:32:

Een fietstocht waarbij 90% van de groep een elektrische fiets heeft (en jij niet) is echt niet leuk meer.

Kat met spoed naar de dierenarts, het lukt niet om te plassen. Paar maanden ook al met spoed naar de dierenarts geweest, toen overgestapt op anti-struviet voer en dat leek goed te gaan. Ook moest kat wat afvallen, en daar zijn we mee bezig. Hopelijk is het inderdaad gewoon blaasgruis, en niet iets ernstigs.

Bloemenzee schreef op 24-06-2024 om 14:32:

Een fietstocht waarbij 90% van de groep een elektrische fiets heeft (en jij niet) is echt niet leuk meer.

Maar ligt dat aan de elektrische fiets of aan de fietsers? Ik kan prima 15 km/u of langzamer rijden op mijn elektrische fiets. Het zou sociaal zijn als de groep zich aanpast aan de 10% zonder elektrische fiets.

Schemerlampje schreef op 26-06-2024 om 14:53:

[..]

Maar ligt dat aan de elektrische fiets of aan de fietsers? Ik kan prima 15 km/u of langzamer rijden op mijn elektrische fiets. Het zou sociaal zijn als de groep zich aanpast aan de 10% zonder elektrische fiets.

Die elektrische fietsers zijn inmiddels gewoon een ander tempo gewend. En na een paar keer verzoeken of het tempo iets omlaag mocht (wat ze dan ook wel deden, maar langzaamaan loopt het tempo dan toch wel op) heb ik maar ‘opgegeven’. Het was ook geen hele lange fietstocht, dus het was te overzien. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-06-2024 om 16:30

Stomme buren in je zwembad te kreunen.

SombraOnline schreef op 26-06-2024 om 13:48:

Kat met spoed naar de dierenarts, het lukt niet om te plassen. Paar maanden ook al met spoed naar de dierenarts geweest, toen overgestapt op anti-struviet voer en dat leek goed te gaan. Ook moest kat wat afvallen, en daar zijn we mee bezig. Hopelijk is het inderdaad gewoon blaasgruis, en niet iets ernstigs.

Kater moet een nachtje blijven. Gelukkig weinig kristallen in zijn urine, maar wel veel huidcellen(?) en glucose. Ze zijn dus ook meteen gaan testen of hij suikerziekte heeft, over de uitslag kan ik elk moment gebeld worden.

Arme baby.

SombraOnline schreef op 26-06-2024 om 17:06:

[..]

Kater moet een nachtje blijven. Gelukkig weinig kristallen in zijn urine, maar wel veel huidcellen(?) en glucose. Ze zijn dus ook meteen gaan testen of hij suikerziekte heeft, over de uitslag kan ik elk moment gebeld worden.

Arme baby.

O jee, dat wordt spannend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.