Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


rooiekater schreef op 19-06-2024 om 18:34:

[..]

Ik ga wel hoor, er zijn 2 anderen bij en het is een groot evenement, dus ik ga proberen mijn avond niet door hem te laten vergallen 

Broodjebrie schreef op 19-06-2024 om 20:02:

[..]

Ik ga wel hoor, er zijn 2 anderen bij en het is een groot evenement, dus ik ga proberen mijn avond niet door hem te laten vergallen

Groot gelijk kies voor jezelf 

rooiekater schreef op 19-06-2024 om 21:00:

[..]

Groot gelijk kies voor jezelf

Ja. Vriendin is ervan op de hoogte, dus dat is fijn

Broodjebrie schreef op 19-06-2024 om 21:43:

[..]

Ja. Vriendin is ervan op de hoogte, dus dat is fijn

Dan wens ik je alvast veel plezier! 

rooiekater schreef op 19-06-2024 om 21:46:

[..]

Dan wens ik je alvast veel plezier!

Dank je wel

Beste klus meneer wilt u alstublieft niet in uw ballen grabbelen en er daarna aan ruiken. Ik kan dit gewoon zien vanaf mijn balkon. 

rooiekater schreef op 20-06-2024 om 08:13:

Beste klus meneer wilt u alstublieft niet in uw ballen grabbelen en er daarna aan ruiken. Ik kan dit gewoon zien vanaf mijn balkon.


al dat gelul van jullie over ongesteld worden... en bedankt nu is de mijne doorgebroken   weerniet/nogsteedsniet 

Rogue schreef op 20-06-2024 om 10:08:

al dat gelul van jullie over ongesteld worden... en bedankt nu is de mijne doorgebroken weerniet/nogsteedsniet

Rogue schreef op 20-06-2024 om 10:08:

al dat gelul van jullie over ongesteld worden... en bedankt nu is de mijne doorgebroken weerniet/nogsteedsniet

Kun je alsjeblieft iets laten horen? Nu moet ik gissen naar je stemming en daar houd ik niet van. Ik heb al een uur buikpijn omdat je potentieel boos kunt zijn.

Door de docent ingedeelde groepjes in het onderwijs kan dat afgeschaft worden? 
2 kinderen hier met de stoom uit hun oren van frustratie,  omdar het niet werkt. 
Gezellig weekend wordt dat! 

Kind hou eens rekening met je zusje. Wee o wee als er met jou geen rekening wordt gehouden en nu heb je weer de aandacht op jezelf terwijl je zusje zich in paniek wegcijfert.

Waarom is die huizenmarkt zo kut? Ik wil een eigen plekje. Ik weet niet hoe lang ik dit nog aan kan, dat gezeik elke dag. Ik wil hier weg, en het contact verbreken.

SombraOnline schreef op 23-06-2024 om 01:26:

Waarom is die huizenmarkt zo kut? Ik wil een eigen plekje. Ik weet niet hoe lang ik dit nog aan kan, dat gezeik elke dag. Ik wil hier weg, en het contact verbreken.

Overbieden maar niet met een rond bedrag. Vaak gaat het huis naar de hoogste bieder. Mijn zoon heeft 10 euro meer geboden dan degene die onder hem zat en heeft zo zijn huis kunnen kopen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.