Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


wat reageer jij al een paar uur opgefokt zeg. Lijkt wel of je drugs hebt gebruikt.

lord waar heb je deze nu weer gevonden....  
het is officeel ik ben een trendsetter  iets met once you go black...

Bakblik schreef op 05-05-2024 om 10:02:

Als ik jullie was zou ik een beetje zuinig zijn op het personeel dat je hebt!
Een jaar of 10 geleden kon je nog denken: Voor jou 10 anderen als een personeelslid moeite had met een bepaalde taak. Nu ligt de keuze waar te werken toch wel bij de werknemer. Als je als baas partij kiest voor de scheldende klant en vindt dat de werknemer berispt moet worden, omdat hij niet helemaal volgens bedrijfspolicy gehandeld heeft, moet je niet raar opkijken dat die kinderen van 17-19 jaar elders hun geld gaan verdienen!
Een klant die jouw personeel uitscheldt met de meest vreselijke woorden, omdat hij wettelijk gezien de friet letterlijk niet bruiner mag bakken dan wat hij nu doet verdient jouw steun en geen berisping, omdat hij niet 100 % beleefd bleef.

Zuinig zijn op het personeel kwam helaas niet in jullie hoofd op. Nu heeft de eerste tiener het lef gehad zijn ontslag in te dienen en er zullen er met dit beleid meer volgen. Succes deze zomer! Mijn tiener komt jullie niet meer redden als het volledig uit de hand loopt. 

Herkenbaar Bakblik. Goed personeel  wordt slecht gewaardeerd.  Ik snap het echt niet. Niet dat je zo weer 10 anderen hebt ofzo..
Is in de zorg helaas ook zo
Wordt niet  geluisterd  naar roosterwensen, slecht geroosterd , verwacht dat je diensten invult. En overal loopt personeel  weg. Zó jammer. Ik ben van baan veranderd  maar waar ik nu zit is het niet veel  beter helaas. Echt balen. Ik kan me hier dan weer wel héél  erg ontwikkelen op het professionele vlak dus kijk het nog een tijdje aan. Met de zomerperiode  is het sowieso  altijd  anders.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-07-2024 om 10:00

Ik herken het ook .
Dweilen met de kraan open.

Dan bof ik enorm, met onze planners.
Ik werk op vaste dagen, is er meer personeel nodig,dan krijg ik een appje of mail, dat er diensten open standen of ik ook een paar diensten wil opvullen.
In de vakantie is het anders, werk ik ook meer, maar er wordt altijd gevraagd 😊

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-07-2024 om 14:14

Bij ons wordt ook wel gevraagd maar op een gegeven moment is er geen vpk meer te vinden .

Roos55 schreef op 01-07-2024 om 14:14:

Bij ons wordt ook wel gevraagd maar op een gegeven moment is er geen vpk meer te vinden .

Nee dat idd. En dan krijg je flexers. Uitzendkrachten.  Zzp-ers. Of diensten worden helemaal  niet ingevuld.  En dan sta je zoals ik afgelopen  weekend met een flexer ( en ik werk er nog heel kort dus weet veel nog niet) op een zorg intensieve afdeling met zijn tweeën  terwijl 4 het minimum is... Dat werkt  écht niet fijn hoor kan ik uit ervaring  vertellen.  En dan krijg je dus dat mensen zeggen, ik ga ergens anders heen. Met als gevolg nóg minder  personeel.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-07-2024 om 16:29

😞

Als je vertelt dat je in Nederland op vakantie gaat, waarom is dan van iedereen de reactie “hopelijk heb je mooi weer”? Dat geldt toch voor iedere plaats??? Bosbranden, hittegolven, flinke regen- of hagelbuien, ik heb al veel ellende uit het buitenland langs horen komen.

ik krijg steeds meer stress van ons contact en ik denk dat dit ook voor jou geldt. Ik had het liever anders gezien maar hier trek ik de grens.

Waarom lief kind, laat je je verleiden? Je had gezegd dat je 4 kansen wel genoeg vond en toch ga je weer iets doen waar je de gevolgen niet van overziet .... Ik kan de puinzooi weer opruimen als je thuiskomt.
Voor mij maakt dit het wel weer makkelijker volgende week, dan ben ik wel de meewerkende ouder, maar het voelt zo ten koste van het kind. 

En naar vader, doe niet zulke stomme dingen. Bizar. Zo niet bij nagedacht en niet passend bij de situatie. En als je eens iets laat horen dan niet in hoofdletters en een dankjewel erbij doen de meeste mensen ook.

Alles voor de lange termijn, maar owow wat doet dit zeer aan mijn moederhart.

Evaluna schreef op 03-07-2024 om 08:03:

Waarom lief kind, laat je je verleiden? Je had gezegd dat je 4 kansen wel genoeg vond en toch ga je weer iets doen waar je de gevolgen niet van overziet .... Ik kan de puinzooi weer opruimen als je thuiskomt.
Voor mij maakt dit het wel weer makkelijker volgende week, dan ben ik wel de meewerkende ouder, maar het voelt zo ten koste van het kind.

En naar vader, doe niet zulke stomme dingen. Bizar. Zo niet bij nagedacht en niet passend bij de situatie. En als je eens iets laat horen dan niet in hoofdletters en een dankjewel erbij doen de meeste mensen ook.

Alles voor de lange termijn, maar owow wat doet dit zeer aan mijn moederhart.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

03-07-2024 om 08:24

Ook van mij Eva
Het houdt niet op 

Roos55 schreef op 03-07-2024 om 08:24:

Ook van mij Eva
Het houdt niet op

Klopt, weer een rechtszaak. Weer een uitje met dochter, terwijl het vorige uitje echt wel wat mankeerde. Hij probeert haar nu uit te spelen langs alle hulpverlening heen. Aan de ene kant ziet ze het, aan de andere kant laat ze zich gewoon weer omkopen. Stomme paarden. Ze doet er alles voor. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.