Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Yumi
04-11-2024 om 11:04
Dolfje schreef op 01-11-2024 om 17:22:
Ik zou dat melden bij de organisatie Yumi. Niet dat zo'n meisje geen mening mag hebben maar het is niet de tijd en plaats om dat te ventileren.
Dolfje en Grindewald, bedankt voor het juiste zetje....contact opgenomen met de thuiszorg. Ze schrokken ervan, en gingen uitgebreid op mijn verhaal in. Ik was hierboven vergeten te vermelden dat ze naar Syrië wil. Nadat de thuiszorg alles had genoteerd zei ze, het hele verhaal lijkt op de IS meisjes die gehersenspoeld naar Syrie afreizen. Ik gaf aan daar ook aan te hebben gedacht, omdat ze zo extreem is en er niet doorkomt als je het gesprek wilt stoppen, wat je ook zegt.
Ze krijgt een gesprek met personeelszaken en komt hier niet meer terug. Daar ben ik blij mee, heb er nog steeds een naar gevoel over. Misschien raar maar ze was zo extreem en die uitstraling, maakt dat ik er nog steeds misselijk/bang van word.
Grindelwald
04-11-2024 om 11:42
Yumi schreef op 04-11-2024 om 11:04:
[..]
Dolfje en Grindewald, bedankt voor het juiste zetje....contact opgenomen met de thuiszorg. Ze schrokken ervan, en gingen uitgebreid op mijn verhaal in. Ik was hierboven vergeten te vermelden dat ze naar Syrië wil. Nadat de thuiszorg alles had genoteerd zei ze, het hele verhaal lijkt op de IS meisjes die gehersenspoeld naar Syrie afreizen. Ik gaf aan daar ook aan te hebben gedacht, omdat ze zo extreem is en er niet doorkomt als je het gesprek wilt stoppen, wat je ook zegt.
Ze krijgt een gesprek met personeelszaken en komt hier niet meer terug. Daar ben ik blij mee, heb er nog steeds een naar gevoel over. Misschien raar maar ze was zo extreem en die uitstraling, maakt dat ik er nog steeds misselijk/bang van word.
Fijn Yumi, goed dat je doorgepakt hebt!
Broodjebrie
04-11-2024 om 13:07
Yumi schreef op 04-11-2024 om 11:04:
[..]
Oh jee, goed dat je contact hebt opgenomen met de thuiszorg.
Dolfje
04-11-2024 om 13:18
Grindelwald schreef op 04-11-2024 om 11:42:
[..]
Fijn Yumi, goed dat je doorgepakt hebt!
Eens
Bloemenzee
04-11-2024 om 17:54
Jij kunt morgen prima naar school, maar je lijkt al besloten te hebben dat dat niet gaat gebeuren. Mag ik dus weer m’n hele planning omgooien.
Bakblik
04-11-2024 om 20:08
Ik weet dat je niet van de gezellige kletspraat bent en nooit meedoet als de buren massaal op straat staan te kletsen en dat hoeft ook niet. Even groeten in het voorbijgaan is genoeg.
Nu sta ik met een collectebus aan je voordeur, je zit op de bank tv te kijken, ziet mij staan en komt niet naar de deur.
Morgen kom ik weer een dan hoop ik dat je man thuis is, ik kom namelijk niet voor mezelf maar voor mensen met Alzheimer. Dat kunnen we af zonder gezellige kletspraat.
rionyriony
05-11-2024 om 06:19
Beste radiozenderbazen; spreek onderling af dat er één is op 5 november die de hele dag NIET over de verkiezingen gaat zitten snateren. Je kan er niets meer aan doen. Dus nu tijd voor iets anders.
Weet verdorie niet meer welke knop ik moet indrukken om gewone praat te horen.
noas_1993
05-11-2024 om 07:28
Bakblik schreef op 04-11-2024 om 20:08:
Ik weet dat je niet van de gezellige kletspraat bent en nooit meedoet als de buren massaal op straat staan te kletsen en dat hoeft ook niet. Even groeten in het voorbijgaan is genoeg.
Nu sta ik met een collectebus aan je voordeur, je zit op de bank tv te kijken, ziet mij staan en komt niet naar de deur.
Morgen kom ik weer een dan hoop ik dat je man thuis is, ik kom namelijk niet voor mezelf maar voor mensen met Alzheimer. Dat kunnen we af zonder gezellige kletspraat.
Soms hebben mensen gewoon geen zin om open te doen (zoals ik)
Als ik niemand verwacht heb je 9 van de 10 x kans dat je voor een dichte deur blijft staan.
Broodjebrie
05-11-2024 om 15:28
rooiekater schreef op 05-11-2024 om 15:08:
leidinggevende moet weg per 1 januari daaag
Kijk, goed begin van 2025 alvast!!
rooiekater
05-11-2024 om 16:56
Broodjebrie schreef op 05-11-2024 om 15:28:
[..]
Kijk, goed begin van 2025 alvast!!
Yes dat is zeker een lekkere start.
Yumi
05-11-2024 om 19:48
Vreemd app gesprek, vriendin uitslag ziekenhuis alles was goed. Krijg 'n ct-scan, en dan verder kijken. Vraag, waarvoor die ct scan dan is, als het goed is. Geïrriteerd antwoord terug, om het beter te bekijken en eventuele medicijnen voor te schrijven, voor als het weer terug komt. Voor nu niet, het is gewoon oké, had me ook zonder scan weg kunnen sturen. Heb maar een blij voor jou geantwoord, maar begrijp er niks van...Vanaf augustus ziek en verschillende diagnoses gehoord, en binnenkort een ct-scan omdat het oké is? 🤨
kerst
05-11-2024 om 20:09
rionyriony schreef op 05-11-2024 om 06:19:
Beste radiozenderbazen; spreek onderling af dat er één is op 5 november die de hele dag NIET over de verkiezingen gaat zitten snateren. Je kan er niets meer aan doen. Dus nu tijd voor iets anders.
Weet verdorie niet meer welke knop ik moet indrukken om gewone praat te horen.
Irritant inderdaad, gelukkig is het morgen voorbij🥳
Daglichtlamp
05-11-2024 om 20:12
kerst schreef op 05-11-2024 om 20:09:
[..]
Irritant inderdaad, gelukkig is het morgen voorbij🥳
Nee hoor, morgen gaat het de hele dag over de mogelijke uitslag.