Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Bakblik
05-11-2024 om 20:17
Daglichtlamp schreef op 05-11-2024 om 20:12:
[..]
Nee hoor, morgen gaat het de hele dag over de mogelijke uitslag.
En alle mogelijke dingen die fout gegaan zouden kunnen zijn en wat daarvan de gevolgen kunnen zijn voor Harris en Trump. Ben blij dat ik morgen moet werken, buiten zonder radio.
Herfstappeltaart
05-11-2024 om 22:13
Yumi schreef op 05-11-2024 om 19:48:
Vreemd app gesprek, vriendin uitslag ziekenhuis alles was goed. Krijg 'n ct-scan, en dan verder kijken. Vraag, waarvoor die ct scan dan is, als het goed is. Geïrriteerd antwoord terug, om het beter te bekijken en eventuele medicijnen voor te schrijven, voor als het weer terug komt. Voor nu niet, het is gewoon oké, had me ook zonder scan weg kunnen sturen. Heb maar een blij voor jou geantwoord, maar begrijp er niks van...Vanaf augustus ziek en verschillende diagnoses gehoord, en binnenkort een ct-scan omdat het oké is? 🤨
Dat lijkt me stug. Misschien even niks het in bloed gevonden maar nader onderzoek is dan toch echt nodig. Een CT-Scan is duur, dat doen ze niet voor niks.
Yumi
05-11-2024 om 22:36
Herfstappeltaart schreef op 05-11-2024 om 22:13:
[..]
Dat lijkt me stug. Misschien even niks het in bloed gevonden maar nader onderzoek is dan toch echt nodig. Een CT-Scan is duur, dat doen ze niet voor niks.
Dat dacht ik ook....Ze loopt al een paar jaar met luchtwegproblemen en het hoesten gaat maar niet over, ook nu niet. Paar maanden geleden zagen ze wat op de foto ( waarschijnlijk daarvoor de scan) en nu hoorden ze nog steeds wat. Volgens haar is ze weer helemaal in orde, ze voelt zich weer helemaal fit. Ik vind het sneu, ga er maar niet over door, het lijkt alsof ze niet wil weten.
Herfstappeltaart
06-11-2024 om 09:45
Yumi schreef op 05-11-2024 om 22:36:
[..]
Dat dacht ik ook....Ze loopt al een paar jaar met luchtwegproblemen en het hoesten gaat maar niet over, ook nu niet. Paar maanden geleden zagen ze wat op de foto ( waarschijnlijk daarvoor de scan) en nu hoorden ze nog steeds wat. Volgens haar is ze weer helemaal in orde, ze voelt zich weer helemaal fit. Ik vind het sneu, ga er maar niet over door, het lijkt alsof ze niet wil weten.
Dat is denk ik het verstandigste wat je kunt doen. Bij sommige mensen moet slecht nieuws zachtjes indalen. (hopelijk valt het mee).
Dolfje
06-11-2024 om 17:02
1 keer mailen is genoeg en je hoeft niet mee te denken of ideeën aan te dragen, focus je gewoon op je eigen werk want dat heeft jouw aandacht nodig. Niet het mijne. En je moet niet denken dat je het beter weet.
Rogue
06-11-2024 om 19:20
Nou je hebt pech dan denk ik want het is nu of nooit meer maar het is niet aan mij om dat te zeggen want ik heb geen zin in het gezeik wat daarna komt
Dolfje
06-11-2024 om 19:48
Je kan ook naar je eigen aandeel kijken en niet alleen naar anderen wijzen.
Broodjebrie
06-11-2024 om 19:58
lientje69 schreef op 06-11-2024 om 19:37:
Pfffff mijn hemel wat erg. Ik zie er niet uit!
Wat heb je uitgespookt?