Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

lientje69 schreef op 30-09-2024 om 09:36:

Waarom gelooft niemand me?

Ik ken mezelf echt wel hoor!

Gaat het om de huisarts. Vervelend Lientje 

Ik merk dat ik aftakel 😒

Had net gewijzigd 
Vervelend dit

Roos57 schreef op 30-09-2024 om 09:48:

[..]

Gaat het om de huisarts. Vervelend Lientje

Gooit t op psychisch. Word wel op een aantal dingen bloedgeprikt ( maar vrij algemeen , schildklier , ijzer, vitamine b  en ontsteking)  maar hij verwacht  niet dat dat daar wat uitkomt. Terwijl ik zeker weet dat het hormonen zijn.  Dus ik mag nadenken  over psycholoog  of anti depressivium En ik zie  beide niet zitten.  Ik ken mezelf héél  goed en weet ( voel ) dat hier geen psychisch iets achter zit.

Maar niet alleen  de huisarts hoor. Er zijn er meerderen die gelijk naar psychisch  wijzen.  Dat is ook het makkelijkst  hè?

lientje69 schreef op 30-09-2024 om 09:55:

Maar niet alleen de huisarts hoor. Er zijn er meerderen die gelijk naar psychisch wijzen. Dat is ook het makkelijkst hè?

Ja klopt 

Wat zou jij zelf willen ?

lientje69 schreef op 30-09-2024 om 09:55:

Maar niet alleen de huisarts hoor. Er zijn er meerderen die gelijk naar psychisch wijzen. Dat is ook het makkelijkst hè?

Mensen maken zich zorgen om je. Denk daar eens heel goed over na. Je cijfert jezelf weg, blijft maar doorgaan. Je lichaam geeft al heel lang iets aan.

Roos57 schreef op 30-09-2024 om 09:58:

Wat zou jij zelf willen ?

Doorverwijzing  naar een overgangspoli. Ga ik als er hier niks uitkomt toch weer op hameren. Of eisen liever gezegd. Maar zijn ze niet voor bij ons. Gooien  alles héél snel op geestelijk  hier altijd. 

Het voelt ook zo eenzaam dat niemand  je gelooft. Dat vind ik eigenlijk  nog het allerergste. 

lientje69 schreef op 30-09-2024 om 10:05:

[..]

Doorverwijzing naar een overgangspoli. Ga ik als er hier niks uitkomt toch weer op hameren. Of eisen liever gezegd. Maar zijn ze niet voor bij ons. Gooien alles héél snel op geestelijk hier altijd.

Het voelt ook zo eenzaam dat niemand je gelooft. Dat vind ik eigenlijk nog het allerergste.

Ja dat voelt ook eenzaam 

Kun je niet naar een overgangsconsulente bij jou in de buurt . Die worden vaak ook door de verzekering vergoed en je hebt geen doorverwijzing van de huisarts nodig .

Ziekenhuis helaas wel .Hoop dat huisarts luistert.

Roos57 schreef op 30-09-2024 om 10:24:

[..]

Ja dat voelt ook eenzaam

Kun je niet naar een overgangsconsulente bij jou in de buurt . Die worden vaak ook door de verzekering vergoed en je hebt geen doorverwijzing van de huisarts nodig .

Ziekenhuis helaas wel .Hoop dat huisarts luistert.

Consulente is denk ik meer algemeen.  De algemene  tips pas ik al toe ( beweging, de natuur in, ontspanning zoeken , voeding ) 

Ik vrees dat ik echt  het ziekenhuis  nodig heb.  Om wat dieper te kijken naar de hormonen ipv op 1 of 2 algemene  dingen.

lientje69 schreef op 30-09-2024 om 10:05:

[..]

Doorverwijzing naar een overgangspoli. Ga ik als er hier niks uitkomt toch weer op hameren. Of eisen liever gezegd. Maar zijn ze niet voor bij ons. Gooien alles héél snel op geestelijk hier altijd.

Het voelt ook zo eenzaam dat niemand je gelooft. Dat vind ik eigenlijk nog het allerergste.

Ik begrijp hier werkelijk niets van.  Mijn huisarts stuurde mij zo door.  En ik heb paar jaar later mijn zus, vanwege haar klachten/stemming geadviseerd hierom te vragen.  Ze is , bij andere huisarts,  ook direct doorverwezen.  Heb je enig idee waarom je ha dit niet wil? Mijn zus is veel evenwichtiger geworden na inzet HST. (Menocare Drachten)

Dorestad schreef op 30-09-2024 om 10:29:

[..]

Ik begrijp hier werkelijk niets van. Mijn huisarts stuurde mij zo door. En ik heb paar jaar later mijn zus, vanwege haar klachten/stemming geadviseerd hierom te vragen. Ze is , bij andere huisarts, ook direct doorverwezen. Heb je enig idee waarom je ha dit niet wil? Mijn zus is veel evenwichtiger geworden na inzet HST. (Menocare Drachten)

Onze huisartsenpraktijk  is niet van het doorverwijzen helaas. Heeft met mijn man bijna zijn leven gekost   

Huisarts: je bent al 3 jaar niet meer ongesteld dus niet logisch  dat het hormonaal is..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.