Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

kerst schreef op 25-09-2024 om 18:28:

Zijn er ook mensen die tegen betaling met mijn 5 maand oude kitten willen spelen

Werk is simpel: met touwtje over de vloer zwaaien.D

Een ander kitten van 5 maanden? 

Ik heb aan een oude (lange) rijzweep een touwtje gebonden, dan kan ik blijven zitten en de kat rennen!

Getver, voel me zo mopperig en ontevreden, moet van het weekend weer ongesteld worden. Heb het zelf in de gaten, dus probeer me in te houden. Volledig onterecht om me op mijn huisgenootjes af te reageren, maar soms...
Waar is de stemming waarin ik alles op wil ruimen? Die kan ik ook hebben rond deze periode en dat is veel praktischer 😁
Teveel stress en vermoeidheid vrees ik...

Nu heeft Buienradar ook al de optie voor een betaalde versie zonder reclame. Laat ze eerst het weer maar beter voorspellen. 

Treurniet schreef op 27-09-2024 om 18:19:

Nu heeft Buienradar ook al de optie voor een betaalde versie zonder reclame. Laat ze eerst het weer maar beter voorspellen.

Ja belachelijk he, ik kreeg die melding ook.

Sjongejonge, wat is het weer ongelofelijk gezellig 

Treurniet schreef op 27-09-2024 om 18:19:

Wikipedia vindt ook dat je maar moet betalen voor informatie die anderen verstrekt hebben. 

Poezie schreef op 28-09-2024 om 14:51:

[..]

Wikipedia vindt ook dat je maar moet betalen voor informatie die anderen verstrekt hebben.

Van Wikipedia snap ik het nog wel. Zij hebben geen reclame op hun website, dus daar verdienen ze niet aan. Overigens ben je niet verplicht te betalen; ze vragen het alleen soms. Wikipedia bestaat vanwege donaties. 

Als je je ergert aan de reclame van buienrader èn ook niet wilt betalen voor een app zonder reclame, dan ga je voortaan toch gewoon naar de website van de KNMI? https://www.knmi.nl/home
Al mis je dan wel de voorspelling die zo goed mogelijk pas gemaakt is op je eigen woonplaats.

"Voor niets gaat de zon op" vind ik nu erg toepasselijk in deze discussie!

Heerlijk nog gezwommen in het buitenbad vandaag en rond 15.30 nog buiten een kop thee gedronken.  Dus de zon gaat niet voor niets op.  Ik geniet er altijd erg van als ze haar gezicht laat zien☀️☕️

Rot op met je verjaardags uitnodiging. Nee ik ga niet. Ben al te vaak geweest en vind jou verjaardag verschrikkelijk.
Daarbij kan er geen eens een apje vanaf op mijn verjaardag. 

Wat een prut dag. Onrustig, moe en labiel. Ongesteld en stress zijn geen goede combinatie. Alles vliegt me aan. Heb de kelder opgeruimd om toch nog ergens orde op zaken te stellen.
Teveel spullen, te klein huis en geen rust en energie om het eens grondig aan te pakken. 
Van mij mag deze dag om zijn. 
Komende week nog meer ellende. Tenminste bezoek van hulpverlening waar kinderen een bloedhekel aan hebben, de tandarts en voorbereiden voor de rechtbank. Heb neiging om me ziek te melden en onder de dekens te kruipen en er volgend jaar ergens weer onderuit te komen.

Ben ik zo naïef? Je woont aan de overkant  we komen elkaar vaak tegen. Ik maak weleens de grap, je staat zeker op me te wachten? We hebben leuke gesprekken over van alles en nog wat, het leven, hobby, kinderen, je vrouw, interesses, op je vraag kom je een keer op de koffie zeg ik, ja. Mag ik je telefoonnummer dan bel ik je om een afspraak te maken zeg je. Week later bel je, heel verhaal zijn vrouw is ziek, waardoor hij mij een tijd niet heeft gezien. Ik hoor zijn verhaal aan, hij blijft praten over van alles en nog wat, en 'n uur later zegt hij, als ze zich wat beter voelt maken we een afspraak. Als ik hem daarna tegenkom met zijn vrouw, vraag ik hoe het met haar is, ze kijkt me vreemd aan en hij kijkt weg... zijn verhaal blijkt wel te kloppen, toch vind ik zijn gedrag raar... Vandaag kom ik hem weer tegen, we kletsen even en zoals altijd krijg ik een compliment. Als ik aangeef naar huis te gaan, vraagt hij of ik een keer wil koffiedrinken. Ik zeg oké, en denk die vraag heb ik al vaker gehoord maar misschien wil hij wachten tot zijn vrouw beter is. Of zullen we gaan lunchen vraagt hij, Ik denk we... ? Geen antwoord gegeven, in een van onze gesprekjes vertelde hij dat zijn vrouw zo jaloers was. Ik begrijp ineens waarom.....Baal hier enorm van!

Nou Pinterest, zó moeilijk is het niet om een voorbeeld te laten zien van alle onderwerpen waar ik tot nu toe naar heb gezocht en dan te vragen of ik er nog belangstelling voor heb, en nog een stuk of tien random andere onderwerpen met het verzoek die aan te vinken als ik er iets over wil weten. Periodiek controleer je dat.

En dan dump je heel dat gedoe met algoritmen want je begrijpt me kennelijk voor geen cent. Zo stom wat ik te zien krijg. Is er nog geen knop van "dit interesseert me niet".

Op zich zou ik best een klant zijn maar je staat me tegen.

Waarom gelooft niemand  me?

Ik ken mezelf  echt wel hoor!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.