Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Ik weet nog even niet zo goed wat ik hier van vind. Ik ben verbaasd en vooral teleurgesteld. En licht beledigd.

Ik snap echt niet hoe je die man als lichtend voorbeeld kunt zien, een pedofiel die seks had met een 9-jarig meisje...

Malibu2 schreef op 10-06-2024 om 21:23:

Ik snap echt niet hoe je die man als lichtend voorbeeld kunt zien, een pedofiel die seks had met een 9-jarig meisje...

Wait what 🤢

Rogue schreef op 11-06-2024 om 13:44:

[..]

Wait what 🤢

Gaat over de profeet Mohammed denk ik.

Ik vind het echt zo walgelijk 

Dwaallicht bemoei je niet met mij   

Waarom zijn sommige mannen zo eigenwijs.  

bedankt post nl, doordat het zo'n zooitje is/was bij jullie, heb ik vandaag 2 aanmaningen gekregen 

Broodjebrie schreef op 15-06-2024 om 18:22:

bedankt post nl, doordat het zo'n zooitje is/was bij jullie, heb ik vandaag 2 aanmaningen gekregen

Installeer de PostNL app, dan weet je welke brieven je gemist hebt en waar je dus navraag naar moet doen.

Daglichtlamp schreef op 15-06-2024 om 18:39:

[..]

Installeer de PostNL app, dan weet je welke brieven je gemist hebt en waar je dus navraag naar moet doen.

Die heb ik, ik wist dat ik nog 2 brieven moest krijgen, maar volgens post nl lagen ze nog ergens in een sorteercentrum. Maar ik hoor veel klachten over ze, ik ben dus niet de enige. Ik denk dat er ook een flink tekort is aan postbezorgers.

Broodjebrie schreef op 15-06-2024 om 20:15:

[..]

Die heb ik, ik wist dat ik nog 2 brieven moest krijgen, maar volgens post nl lagen ze nog ergens in een sorteercentrum. Maar ik hoor veel klachten over ze, ik ben dus niet de enige. Ik denk dat er ook een flink tekort is aan postbezorgers.

Niet alleen dat, enorme tijdsdruk voor de sorteerders + te weinig sorteerders. Was 2 jaar geleden al toen ik daar weg ging. Mis het werk zelf soms wel, had een heel leuk team. Jammer van het management. 

SombraOnline schreef op 15-06-2024 om 20:52:

[..]

Niet alleen dat, enorme tijdsdruk voor de sorteerders + te weinig sorteerders. Was 2 jaar geleden al toen ik daar weg ging. Mis het werk zelf soms wel, had een heel leuk team. Jammer van het management.

Beste baarmoeder kunt u niet gewoon overdag krampen i.p.v nu ik wil graag slapen 

Vandaag besteld?  Morgen in huis!  
ME REET!!!!!!!!
Door onduidelijke redenen is het pakket retour afzender gegaan, om begrijpelijke redenen (!?!#€%^ kunnen jullie het niet opnieuw verzenden. U krijgt uw geld terug gestort en kunt dan opnieuw uw bestelling plaatsen! 

Wat denk je zelf? We hebben er een week over gebeld en gemaild. Jullie hebben iets niet helemaal goed gedaan? Jullie lossen het maar op!!!!!!!

Als ik mijn geld terug heb bestel ik wel bij een ander bedrijf!  Jullie hebben een goed product, over het vorige exemplaar was ik 10 jaar dik tevreden maar ik ga nu toch maar voor een alternatief dat ik bij Mediamarkt of Coolbleu kan bestellen. 
Rechtstreeks bij de producent bestellen leuk ons een goed idee maar blijkbaar zijn jullie als producent daar nog niet aan toe. 

Broodjebrie schreef op 05-06-2024 om 17:00:

[..]

Ja ik weet het.. door die opdracht kwam alles van vroeger weer omhoog.. nu is wel duidelijk dat er nog veel verstopte emotie zit helaas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.