Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


We hadden een afspraak. En tóch wals je iedere keer over m’n grenzen heen. 

als je 2 gemiste oproepen hebt van hetzelfde nummer + een voicemail dan ga je toch op onderzoek uit kut! 

Broodjebrie schreef op 05-06-2024 om 14:22:

zo, dat was even een heftige opdracht bij therapie. Dan besef ik me dat er nog een weg te gaan is.

Je ben al op pad in beweging geef jezelf de tijd 

rooiekater schreef op 05-06-2024 om 16:51:

[..]

Je ben al op pad in beweging geef jezelf de tijd

Ja ik weet het.. door die opdracht kwam alles van vroeger weer omhoog.. nu is wel duidelijk dat er nog veel verstopte emotie zit helaas. 

Broodjebrie schreef op 05-06-2024 om 17:00:

[..]

Ja ik weet het.. door die opdracht kwam alles van vroeger weer omhoog.. nu is wel duidelijk dat er nog veel verstopte emotie zit helaas.

dan zit je op de juiste plek om het nu te gaan verwerken 

Morgen Europese verkiezingen pff.

rooiekater schreef op 05-06-2024 om 17:11:

[..]

dan zit je op de juiste plek om het nu te gaan verwerken

Ik weet het ♥️

Ook al denk je van wel, de wereld draait echt niet om jou. Dus hou op met dat domme getoeter als je vertrekt 

Zeg halve malle van het hoekje. Als je handeltjes hebt die het daglicht niet kunnen verdragen dan doe je dat op tijdstippen dat er minder mensen op straat zijn, dat snap ik. 
Je hebt echt niet door dat het ons als buren (in de ruimste zin van het woord) opvalt dat er iedere vrijdag vage busjes staan te ronken voor jouw huis waarbij jouw hele gezin kort in actie komt? Dan keert de rust weer. 
Het is zo jammer dat gemeente, handhaving en politie niet een avond bij mij op de bank willen komen zitten. 

Bakblik schreef op 08-06-2024 om 08:48:

Zeg halve malle van het hoekje. Als je handeltjes hebt die het daglicht niet kunnen verdragen dan doe je dat op tijdstippen dat er minder mensen op straat zijn, dat snap ik.
Je hebt echt niet door dat het ons als buren (in de ruimste zin van het woord) opvalt dat er iedere vrijdag vage busjes staan te ronken voor jouw huis waarbij jouw hele gezin kort in actie komt? Dan keert de rust weer.
Het is zo jammer dat gemeente, handhaving en politie niet een avond bij mij op de bank willen komen zitten.

Als je vermoed dat er een plantage of een lab zit zou ik daar wellicht wat mee doen, er is hier in de straat een keer brand geweest doordat iemand met de elektriciteit had geklooid. Liep net goed af.

Gelebloem schreef op 08-06-2024 om 10:41:

[..]

Als je vermoed dat er een plantage of een lab zit zou ik daar wellicht wat mee doen, er is hier in de straat een keer brand geweest doordat iemand met de elektriciteit had geklooid. Liep net goed af.

Handhaving en politie zijn al meerdere keren daar geweest om te controleren en wij krijgen als buren steeds te horen dat alles in orde is. 

Mijn onderbuik zegt iets anders.  Als je een bedrijfje hebt dat voegen uitkrabt en opnieuw voegt kan je huisadres het adres zijn waar je bedrijf is ingeschreven (bestemmingsplan is alleen wonen) maar waarom worden er dan altijd in de late avond dingen "geleverd/opgehaald" ? En worden de busjes altijd met de laadruimte 1 kant op gezet zodat niemand vanuit huis kan zien wat er gebeurt? 

Bakblik schreef op 08-06-2024 om 11:11:

[..]

Handhaving en politie zijn al meerdere keren dat geweest om te controleren en wij krijgen als buren steeds te horen dat alles in orde is.

Mijn onderbuik zegt iets anders. Als je een bedrijfje hebt dat voegen uitkrabt en opnieuw voegt kan je huisadres het adres zijn waar je bedrijf is ingeschreven (bestemmingsplan is alleen wonen) maar waarom worden er dan altijd in de late avond dingen "geleverd/opgehaald" ? En worden de busjes altijd met de laadruimte 1 kant op gezet zodat niemand vanuit huis kan zien wat er gebeurt?

Dat klinkt niet erg legaal allemaal. Ik zou het wel in de gaten blijven houden. 

watertoren schreef op 08-06-2024 om 11:15:

[..]

Dat klinkt niet erg legaal allemaal. Ik zou het wel in de gaten blijven houden.

Doen we zeker. 

Bakblik schreef op 08-06-2024 om 11:36:

[..]

Doen we zeker.

Pfff wat irritant voor jullie!

Gladjanus je ben niet grappig en ik vind je een creap 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.