Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


pffft wat is dat nou weer voor een kut excuus! en ook nog geen telefoon nummer mag hopen dat mijn bericht wel beantwoord wordt dan

Even een berichtje  dat er werkzaamheden  zijn aan de betalers van de graven was zeker  teveel moeite?? Nu reden we voor niks! ( als man niet  zo handig  geweest  zou zijn )

Oh en voor  man, wat kan je toch zeiken  zeg!!

?? Hoe krijg ik het voor elkaar. Relaties verbreken, maar elke man die ik aan de kant zet (oké, zoveel zijn dat er niet), houdt een sympathie voor mij, gunt me (echt) het beste en/of blijft van me houden. 
Waar heb ik het aan verdiend ♥️

Ja tante Tineke, het is echt héél raar om als bijna 83 jarige met je rollator naar die uitvaart van die vriend (85 geworden) te gaan!  Je bent dan echt de enige met zo'n ding dus iedereen zal naar je kijken hoe jij je zelfstandig door het crematorium begeeft. 
Echt.... Aan oom Wims hand lopen is véél beter!  Dan kom je niet bij mijn moeder in de buurt om even een praatje te maken, je moet bij oom Wim in de buurt blijven om steun te hebben tijdens het lopen. 
Laat die rollator lekker thuis! Daar heb je alleen maar last van, die gebruik je alleen als je naar de apotheek gaat voor je pillen en op de terugweg een onsje vleeswaren bij de slager. Als je de grote boodschappen gaat doen dan rijdt oom Wim met de auto en dan kan je achter het karretje lopen in de supermarkt. Dan ziet bijna niemand dat je al zo jong een rollator nodig hebt want dat is echt iets om je voor te schamen op jouw leeftijd! 

Bakblik schreef op 03-06-2024 om 14:59:

Ja tante Tineke, het is echt héél raar om als bijna 83 jarige met je rollator naar die uitvaart van die vriend (85 geworden) te gaan! Je bent dan echt de enige met zo'n ding dus iedereen zal naar je kijken hoe jij je zelfstandig door het crematorium begeeft.
Echt.... Aan oom Wims hand lopen is véél beter! Dan kom je niet bij mijn moeder in de buurt om even een praatje te maken, je moet bij oom Wim in de buurt blijven om steun te hebben tijdens het lopen.
Laat die rollator lekker thuis! Daar heb je alleen maar last van, die gebruik je alleen als je naar de apotheek gaat voor je pillen en op de terugweg een onsje vleeswaren bij de slager. Als je de grote boodschappen gaat doen dan rijdt oom Wim met de auto en dan kan je achter het karretje lopen in de supermarkt. Dan ziet bijna niemand dat je al zo jong een rollator nodig hebt want dat is echt iets om je voor te schamen op jouw leeftijd!

Zelfs op je 83e is het nog belangrijk wat 'men' denkt....

Saga schreef op 03-06-2024 om 15:02:

[..]

Zelfs op je 83e is het nog belangrijk wat 'men' denkt....

Ja echt hè? Ik dacht dat mensen op die leeftijd er wel boven zouden staan dat ze hulpmiddelen nodig hebben.  

Toen ik 10 jaar met vage klachten soms bijna niet kon lopen van de pijn heb ik weleens tegen de dokter gezegd: Als ik met een rollator zou moeten lopen om geen pijn meer te hebben dan zou ik het doen en toen was ik pas 47. 

Ik vind sommige ouderen zo ijdel, flinke problemen met het evenwicht maar die rollator niet gebruiken,  want dan vindt iedereen je oud.  Ze zijn oud, dat kunnen ze niet ontkennen met kinderen in de leeftijd tussen de 50 en de 68.

Ik mis je

Bakblik schreef op 03-06-2024 om 16:47:

[..]

Ja echt hè? Ik dacht dat mensen op die leeftijd er wel boven zouden staan dat ze hulpmiddelen nodig hebben.

Toen ik 10 jaar met vage klachten soms bijna niet kon lopen van de pijn heb ik weleens tegen de dokter gezegd: Als ik met een rollator zou moeten lopen om geen pijn meer te hebben dan zou ik het doen en toen was ik pas 47.

Ik vind sommige ouderen zo ijdel, flinke problemen met het evenwicht maar die rollator niet gebruiken, want dan vindt iedereen je oud. Ze zijn oud, dat kunnen ze niet ontkennen met kinderen in de leeftijd tussen de 50 en de 68.

Mijn oma was 90 geweest en wilde nog steeds van die puntige schoentjes met hakjes aan. Lopen kon ze amper,  maar die schoenen moesten echt. 

Nu een week geleden dat ik je dat bericht heb gestuurd, ik vrees dat geen antwoord juist hét antwoord is. 
Krijg ik toch nog gelijk, ik kan beter alleen blijven. 

SombraOnline schreef op 05-06-2024 om 01:27:

Nu een week geleden dat ik je dat bericht heb gestuurd, ik vrees dat geen antwoord juist hét antwoord is.
Krijg ik toch nog gelijk, ik kan beter alleen blijven.

Bakblik schreef op 03-06-2024 om 16:47:

[..]

Ja echt hè? Ik dacht dat mensen op die leeftijd er wel boven zouden staan dat ze hulpmiddelen nodig hebben.

Toen ik 10 jaar met vage klachten soms bijna niet kon lopen van de pijn heb ik weleens tegen de dokter gezegd: Als ik met een rollator zou moeten lopen om geen pijn meer te hebben dan zou ik het doen en toen was ik pas 47.

Ik vind sommige ouderen zo ijdel, flinke problemen met het evenwicht maar die rollator niet gebruiken, want dan vindt iedereen je oud. Ze zijn oud, dat kunnen ze niet ontkennen met kinderen in de leeftijd tussen de 50 en de 68.

Ik denk dat ijdelheid nooit ophoud. Mijn oma hoorde slecht, maar wilde pas aan een gehoorapparaat toen je die dingen kreeg die helemaal in je oor zaten en niet meer achter je oor.

Rollator vond ze ook vreselijk en die gebruikte ze liever niet. Mijn opa had er dan weer geen enkel probleem mee.

Maar misschien dat het voor vrouwen ook wel weer anders is dan mannen? Aangezien vrouwen altijd al meer afgerekend worden op 'ouder' worden.

SombraOnline schreef op 05-06-2024 om 01:27:

Nu een week geleden dat ik je dat bericht heb gestuurd, ik vrees dat geen antwoord juist hét antwoord is.
Krijg ik toch nog gelijk, ik kan beter alleen blijven.

Zusterclivia schreef op 05-06-2024 om 09:21:

[..]

Ik denk dat ijdelheid nooit ophoud. Mijn oma hoorde slecht, maar wilde pas aan een gehoorapparaat toen je die dingen kreeg die helemaal in je oor zaten en niet meer achter je oor.

Rollator vond ze ook vreselijk en die gebruikte ze liever niet. Mijn opa had er dan weer geen enkel probleem mee.

Maar misschien dat het voor vrouwen ook wel weer anders is dan mannen? Aangezien vrouwen altijd al meer afgerekend worden op 'ouder' worden.

Mijn moeder precies zo, en alles werd er echt onnodig moeilijk door. Ik hoop echt dat ik tegen die tijd wat meer zelfliefde heb gevonden, want ik begon het op gegeven moment iets enorm leegs te vinden, dat ge-emmer over uiterlijkheden terwijl je niemand verstaat/super oncomfortabel bent. Volgens mij zou het daar niet over moeten gaan in het leven!

Kutmigraine!! Ik ben er zo klaar mee!!!!       

zo, dat was even een heftige opdracht bij therapie. Dan besef ik me dat er nog een weg te gaan is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.