Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Lientje, sterkte met alles. 

Zilver_gray schreef op 23-08-2024 om 11:37:

[..]

Dit maakt het duidelijker; dank daarvoor!

Het siert je dat je vind dat je man zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg mag gaan. Maar ohh wat is dit moeilijk!


Thanks silvergray, 

Ja dit kindje heeft er niet voor gekozen, deze hufters van ouders eigenlijk.Maar zolang ik er ben zal het niet tekort komen aan liefde, en alles wat het nodig heeft. we zoeken een weg met z’n 3e hun zijn verder niet verliefd of willen elkaar dat scheelt een hele hoop. Dit kind verdient dezelfde kans als ieder kind verder,  het gaat wel beetje weer met mij, 

ik heb een zorghotel geregeld zodat ze rustig kan herstellen na een vroeggeboorte 5+ weken en één spoedkeizersnee, gisterochtend zodat de druk is er hier even af gaat. We hebben de keuze gemaakt 5 maanden geleden om er samen voor te gaan, wat er ook gebeurd. Sindsdien denk ik beetje alles weggestopt/ onderschat, maar ik ga even goed nadenken of ik echt wel verder wil met hem samen, ik ben een best krachtige persoonlijkheid mijn zegen, na een een heleboel heftige jeugdtrauma’s…maar de emotionele intensiteit is me echt te diep gebleken. Het teistert me dagelijks, ik ben uiteindelijk ook maar een mens. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-08-2024 om 19:40

Ik vind het knap van je . Vreemd gaan is al wat maar iemand zwanger maken . Hij brengt jouw gezondheid ook in gevaar.
Heb je hulp . Iemand die er alleen voor jou is .

Habibati01 schreef op 23-08-2024 om 19:21:

[..]

Thanks silvergray,

Ja dit kindje heeft er niet voor gekozen, deze hufters van ouders eigenlijk.Maar zolang ik er ben zal het niet tekort komen aan liefde, en alles wat het nodig heeft. we zoeken een weg met z’n 3e hun zijn verder niet verliefd of willen elkaar dat scheelt een hele hoop. Dit kind verdient dezelfde kans als ieder kind verder, het gaat wel beetje weer met mij,

ik heb een zorghotel geregeld zodat ze rustig kan herstellen na een vroeggeboorte 5+ weken en één spoedkeizersnee, gisterochtend zodat de druk is er hier even af gaat. We hebben de keuze gemaakt 5 maanden geleden om er samen voor te gaan, wat er ook gebeurd. Sindsdien denk ik beetje alles weggestopt/ onderschat, maar ik ga even goed nadenken of ik echt wel verder wil met hem samen, ik ben een best krachtige persoonlijkheid mijn zegen, na een een heleboel heftige jeugdtrauma’s…maar de emotionele intensiteit is me echt te diep gebleken. Het teistert me dagelijks, ik ben uiteindelijk ook maar een mens.

Ik heb respect voor de manier waarop je ermee omgaat. Maar ik hoop dat je meer aan jezelf gaat denken! Het klinkt goed hoe je de keuze hebt gemaakt om er samen voor te gaan en zelfs een zorghotel hebt geregeld, maar dit vergt heel veel van je. Je bent druk geweest met het geregel en het in goede banen leiden van de situatie, maar lijkt jezelf in het verhaal vergeten. Je bent inderdaad ook maar een mens, en een lief mens, lees ik in je berichten 😘

Misschien is het een idee om hiervoor een topic te openen? Maar het hoeft niet hoor, het kan ook als een belasting voelen, aan jou de keuze.

Zorg goed voor jezelf!

Habibat, wat heftig  zeg. Diep respect  hoe je er mee omgaat.

Habibati01 schreef op 23-08-2024 om 19:21:

[..]

Thanks silvergray,

Ja dit kindje heeft er niet voor gekozen, deze hufters van ouders eigenlijk.Maar zolang ik er ben zal het niet tekort komen aan liefde, en alles wat het nodig heeft. we zoeken een weg met z’n 3e hun zijn verder niet verliefd of willen elkaar dat scheelt een hele hoop. Dit kind verdient dezelfde kans als ieder kind verder, het gaat wel beetje weer met mij,

ik heb een zorghotel geregeld zodat ze rustig kan herstellen na een vroeggeboorte 5+ weken en één spoedkeizersnee, gisterochtend zodat de druk is er hier even af gaat. We hebben de keuze gemaakt 5 maanden geleden om er samen voor te gaan, wat er ook gebeurd. Sindsdien denk ik beetje alles weggestopt/ onderschat, maar ik ga even goed nadenken of ik echt wel verder wil met hem samen, ik ben een best krachtige persoonlijkheid mijn zegen, na een een heleboel heftige jeugdtrauma’s…maar de emotionele intensiteit is me echt te diep gebleken. Het teistert me dagelijks, ik ben uiteindelijk ook maar een mens.

Jeetje! 

Die mensen mogen hun handen dichtknijpen met jou hoor. Ik denk niet dat ik het zou kunnen opbrengen een zorghotel te regelen bijvoorbeeld.

Denk ook aan jezelf, het is nogal wat waar ze jou in meeslepen. Jij verdient het gesteund te worden door mensen die er nu vooral voor jou zijn!

wauw wat heb ik respect voor jou habitat. Sterkte!

Dit jaar presenteert Merel Westrik het Sinterklaasjournaal in plaats van Dieuwertje Blok wegens een operatie aan haar gezicht. Het gaat kennelijk echt niet lukken om het zelf te presenteren. Vorig jaar was het al lastig genoeg maar dit jaar gaat het helemaal niet.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainment/artikel/5467373/merel-westrik-vindt-invallen-bij-sinterklaasjournaal-niet

Ik vind het echt knap van je, Habitat! Maar verlies jezelf niet uit het oog.. En als je het niet trekt, voel je dan niet schuldig

Nadat ik dacht dat de problemen op hun retour waren, en ik ze al aan de zijlijn had geparkeerd, kwamen ze daarnet weer gewoon terug. Dat is best een teleurstelling.

Habibati01 schreef op 23-08-2024 om 19:21:

[..]

Thanks silvergray,

Ja dit kindje heeft er niet voor gekozen, deze hufters van ouders eigenlijk.Maar zolang ik er ben zal het niet tekort komen aan liefde, en alles wat het nodig heeft. we zoeken een weg met z’n 3e hun zijn verder niet verliefd of willen elkaar dat scheelt een hele hoop. Dit kind verdient dezelfde kans als ieder kind verder, het gaat wel beetje weer met mij,

ik heb een zorghotel geregeld zodat ze rustig kan herstellen na een vroeggeboorte 5+ weken en één spoedkeizersnee, gisterochtend zodat de druk is er hier even af gaat. We hebben de keuze gemaakt 5 maanden geleden om er samen voor te gaan, wat er ook gebeurd. Sindsdien denk ik beetje alles weggestopt/ onderschat, maar ik ga even goed nadenken of ik echt wel verder wil met hem samen, ik ben een best krachtige persoonlijkheid mijn zegen, na een een heleboel heftige jeugdtrauma’s…maar de emotionele intensiteit is me echt te diep gebleken. Het teistert me dagelijks, ik ben uiteindelijk ook maar een mens.

Wat ongelooflijk sterk ben jij!  Ik neem mn petje heel diep voor je af!

Auwereel

Auwereel

26-08-2024 om 16:24 Topicstarter

Wat ik al vreesde toen ik vanochtend het oogje van de cavia van mijn dochter (die op vakantie is) bekeek, het is niet simpel een ontstoken oogje. Bij de dierenarts werd dat bevestigd, het is een veel te hoge oogdruk. Het oogje moet verwijderd worden en hopelijk zit er geen gezwel achter... Mijn dochter heeft echt geen geluk met haar cavia's...

Dat een belangrijke afspraak niet doorging vanmorgen. Ik had mij gehaast door de stromende regen en mij goed voorbereid maar mevrouw was ziek. Kan gebeuren maar de receptie had mij even kunnen bellen want ik vermoed dat ze om half 10 ook al wist dat ze om 10 uur ziek was.
Ze is meestal ziek of op vakantie lijkt wel. Nieuwe afspraak is morgen 'als ze niet ziek is' dus dat is een beetje vaag.

Er zijn veel mensen ziek of op vakantie. Ik kon wel janken vanmorgen.

Dochter gaat het huis uit. Ik ben erg blij voor haar. Een nieuw begin voor haar en haar vriend, in hun eigen huis. Dit weekend gaan ze verhuizen, maar het was vannacht al haar laatste nacht hier. En dat beseften we allebei toen ze net ging werken.
We hebben elkaar nog geknuffeld.
Ondanks dat ze al veel van huis was voelt het nu erg stil in huis. Ik had niet verwacht dat ik verdrietig zou zijn, maar ben het nu toch. 

Moyrrie schreef op 29-08-2024 om 11:10:

Dochter gaat het huis uit. Ik ben erg blij voor haar. Een nieuw begin voor haar en haar vriend, in hun eigen huis. Dit weekend gaan ze verhuizen, maar het was vannacht al haar laatste nacht hier. En dat beseften we allebei toen ze net ging werken.
We hebben elkaar nog geknuffeld.
Ondanks dat ze al veel van huis was voelt het nu erg stil in huis. Ik had niet verwacht dat ik verdrietig zou zijn, maar ben het nu toch.

Sterkte Moyrrie

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.