Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 16:46
Poezie schreef op 22-12-2024 om 16:13:
[..]
Ik las op dat forum dat het om terugkeren tijdens permaban is.
Ik heb nooit eerder iets op het forum gezet laat staan dat ik al eerder een Permaban had.. dus het klopt gewoon niet.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 16:48
Misschien kan iemand van jullie wel een berichtje sturen naar die user met die zus. Dat het echt niet verzonnen is. En ik weet niet of ik hier printscreens kan sturen maar wil met liefde een van jullie die doorsturen als bewijs.
lientje69
22-12-2024 om 16:49
BlijInDeKlei schreef op 22-12-2024 om 16:46:
[..]
Ik heb nooit eerder iets op het forum gezet laat staan dat ik al eerder een Permaban had.. dus het klopt gewoon niet.
Misschien dan idd toch dochter? Heel apart idd. Laat het verder maar los. En misschien leest die user met de overleden zus hier ook nog wel mee. Veel zitten op 2 fora, zowel Viva als Via. Persoonlijk vind ik het hier veel fijner.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 16:55
lientje69 schreef op 22-12-2024 om 16:49:
[..]
Misschien dan idd toch dochter? Heel apart idd. Laat het verder maar los. En misschien leest die user met de overleden zus hier ook nog wel mee. Veel zitten op 2 fora, zowel Viva als Via. Persoonlijk vind ik het hier veel fijner.
Dat hoop ik dan maar. Dat dochter op viva gezeten zou hebben acht ik zeer onwaarschijnlijk maar goed, je weet nooit alles natuurlijk. Maar dan zou zij dus ook al ergens een Permaban voor gehad moeten hebben? Als je met een andere nick inlogt omdat mijn dochter dan een eigen nick gehad zou hebben wordt je toch niet geblokkeerd? Ik zie zo vaak berichten dat mensen een nieuwe nick hebben aangemaakt. Ik vind dit heel raar en ben er echt verdrietig van. Ik probeer het los te laten.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 17:00
o toch nog een vraagje aan jullie. Wat is er nu met mijn topic gebeurd? Wordt dat verwijderd? Want ik wilde vragen aan de mods om het te mogen editen omdat het nu misschien toch wel erg herkenbaar is maar als het verwijderd is dan hoeft dat niet meer natuurlijk.
Poezie
22-12-2024 om 17:04
BlijInDeKlei schreef op 22-12-2024 om 16:55:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Dat dochter op viva gezeten zou hebben acht ik zeer onwaarschijnlijk maar goed, je weet nooit alles natuurlijk. Maar dan zou zij dus ook al ergens een Permaban voor gehad moeten hebben? Als je met een andere nick inlogt omdat mijn dochter dan een eigen nick gehad zou hebben wordt je toch niet geblokkeerd? Ik zie zo vaak berichten dat mensen een nieuwe nick hebben aangemaakt. Ik vind dit heel raar en ben er echt verdrietig van. Ik probeer het los te laten.
Dat gaat op IP adres en niet op nick. Iemand binnen je huishouden zal een permaban op viva hebben gekregen als jij dat niet bent geweest.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 17:15
Poezie schreef op 22-12-2024 om 17:04:
[..]
Dat gaat op IP adres en niet op nick. Iemand binnen je huishouden zal een permaban op viva hebben gekregen als jij dat niet bent geweest.
Lijkt me echt heel erg stug dat mijn dochter op Viva heeft gepost met een ban, die doet helemaal niets met fora. Volgens mij doet de jeugd daar sowieso niet aan. Maar goed, misschien heeft mijn man wel een nick gehad, kan het nooit weten natuurlijk. Maar ook dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Anyhow, het maakt mijn verhaal niet minder waar. Gelukkig is dochter flink geschrokken van onze reacties en heeft plechtig beloofd dat vriend het nu echt niet meer zal doen als zij er bij zit. Dus dat stelt me wel enigszins gerust. Politie heeft vandaag nog teruggebeld trouwens, ze hadden hem van de week al aangehouden (had dochter inderdaad verteld gisteren) omdat hij met teveel herrie reed (hij heeft zo’n knallende uitlaat er onder liggen). En nu dan onze melding, hij vond het ook bizar hard. Ze houden hem nu in de gaten in die zin als hij een keer staande wordt gehouden dan zien ze deze voorgaande melding en dan zouden ze met hem gaan praten, hij adviseerde ons ook nog wel met haar vriend zelf te gaan praten. Vandaag kwam dochter even langs om kleding op te halen (ze had bij hem geslapen) maar hij bleef in de auto voor de deur zitten.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 17:17
Nog even over dat IP adres. We hebben sinds half oktober een nieuwe internetprovider en als het goed is veranderd dan ook je IP adres volgens google. Dit maakt het nog onwaarschijnlijker dat het binnen mijn gezin zou zijn geweest want dan zou het ook nog eens heel recent geweest moeten zijn. Ik denk echt dat de Mods gewoon een fout maken en helemaal niet naar mijn ip adres hebben gekeken. Heb ze nogmaals het verzoek gestuurd om het te herzien.
Poezie
22-12-2024 om 17:24
BlijInDeKlei schreef op 22-12-2024 om 17:17:
Nog even over dat IP adres. We hebben sinds half oktober een nieuwe internetprovider en als het goed is veranderd dan ook je IP adres volgens google. Dit maakt het nog onwaarschijnlijker dat het binnen mijn gezin zou zijn geweest want dan zou het ook nog eens heel recent geweest moeten zijn. Ik denk echt dat de Mods gewoon een fout maken en helemaal niet naar mijn ip adres hebben gekeken. Heb ze nogmaals het verzoek gestuurd om het te herzien.
Joh, laat het gaan. Zo leuk is het niet op viva forum.
BlijInDeKlei
22-12-2024 om 17:37
Poezie schreef op 22-12-2024 om 17:24:
[..]
Joh, laat het gaan. Zo leuk is het niet op viva forum.
Ja je hebt gelijk. Helaas niet een van mijn sterke kanten, loslaten. Ga me hier op Viaforum richten, klinkt in ieder geval allemaal een stuk gezelliger.
lientje69
22-12-2024 om 18:55
BlijInDeKlei schreef op 22-12-2024 om 17:37:
[..]
Ja je hebt gelijk. Helaas niet een van mijn sterke kanten, loslaten. Ga me hier op Viaforum richten, klinkt in ieder geval allemaal een stuk gezelliger.
Is het ook. En ter info: je topic is idd verwijderd las ik.
Moosey
22-12-2024 om 21:00
lientje69 schreef op 22-12-2024 om 15:29:
[..]
Volgens de huisarts niet omdat het al ruim 2 jaar terug is dat ik voor het laatst ongesteld was. Voor mijn gevoel zeg ik , ja, hormonen dit.
Maar goed. Ik krijg de huisarts niet mee. Mocht het weer erger worden ( het komt en gaat een beetje in golven ) dan ga ik toch maar eens naar een overgangsconsulent ofzo. Desnoods betaal ik het zelf. Vind dit ook niet leuk en erg vermoeiend.
Juist na de overgang gaan veel vrouwen ook weer heel slecht op het gebrek aan oestrogeen, kan nog steeds prima met dalende hormoonlevels te maken hebben. Kennis bij huisartsen over hormonen is helaas nog steeds behoorlijk ondermaats (in Nederland ook meer dan in andere EU landen) Ik ga morgen maar eens nl bellen met een vrouwenkliniek, ik heb gelukkig wel een heel meewerkende huisarts die me best wil voorschrijven waar ik om vraag, maar de vragen die ik dan weer bij de medicatie heb kan ze niet beantwoorden. Dus ik ga het ook maar ns verderop zoeken.
lientje69
22-12-2024 om 21:05
Moosey schreef op 22-12-2024 om 21:00:
[..]
Juist na de overgang gaan veel vrouwen ook weer heel slecht op het gebrek aan oestrogeen, kan nog steeds prima met dalende hormoonlevels te maken hebben. Kennis bij huisartsen over hormonen is helaas nog steeds behoorlijk ondermaats (in Nederland ook meer dan in andere EU landen) Ik ga morgen maar eens nl bellen met een vrouwenkliniek, ik heb gelukkig wel een heel meewerkende huisarts die me best wil voorschrijven waar ik om vraag, maar de vragen die ik dan weer bij de medicatie heb kan ze niet beantwoorden. Dus ik ga het ook maar ns verderop zoeken.
Succes Moosey , hopelijk heb je er baat bij en krijg je een antwoord op je vragen.