Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

SuzyQFive schreef op 13-12-2024 om 06:59:

[..]

Ik denk dat je heel goed bent in sterke verhalen verzinnen.

Wat zou ik volgens jou verzonnen hebben? 

Verdrietig om een situatie op het werk. Ik had dit niet kunnen  voorkomen.  Maar dat het net in mijn dienst gebeurd is daar baal ik van. En voor de persoon vind ik het echt verdrietig.  Krijg het beeld nog niet echt van mijn netvlies.

Een van mijn favoriete cliënten ligt op sterven. Het is mijn vrije dag maar ben net even langsgegaan. Amper bij maar volgens mij had hij wel door dat ik er was. Hopelijk is het snel voorbij voor hem. 

Ik was met familielid koffie drinken en bijkletsen. We zien elkaar niet heel vaak maar dat is heel mijn leven al zo. Het is nogal een aparte zeg maar. Nu gaat het lichamelijk ff niet zo lekker met hem. Ben best geschrokken van wat dingen en nu kwam het besef dat het eigenlijk al een oude man is ondertussen.

Dat mijn dure laptop van 800 euro bezorgd zou zijn inclusief handtekening en ik tot 8 werkdagen (dat zijn er nog wat extra’s tot de kerst) moet wachten op bericht.

Dat de filters van mijn hoortoestel kapot zijn en ik nu maar door 1 hoortoestel iets hoor. En dat is echt vreselijk. 
Ruzie met mijn moeder dat ik me niet moet aanstellen in plaats van dat ik gerust gesteld wordt. 
Drie huilbuien en mental break downs verder
Mijn huis wat een puinhoop is..

Een lichaam wat veel te zwaar is, en weer een nieuwe blessure waardoor ik niet kan bewegen zonder pijn.

Helemaal geen zin in kerst en nog minder zin in oud&nieuw.

Kortom: Ik weet het even niet.. Waarschijnlijk stel ik me inderdaad aan. Het mag van mij heel erg snel 6 januari zijn.

vrouw92 schreef op 22-12-2024 om 13:12:

Dat mijn dure laptop van 800 euro bezorgd zou zijn inclusief handtekening en ik tot 8 werkdagen (dat zijn er nog wat extra’s tot de kerst) moet wachten op bericht.

Dat de filters van mijn hoortoestel kapot zijn en ik nu maar door 1 hoortoestel iets hoor. En dat is echt vreselijk.
Ruzie met mijn moeder dat ik me niet moet aanstellen in plaats van dat ik gerust gesteld wordt.
Drie huilbuien en mental break downs verder
Mijn huis wat een puinhoop is..

Een lichaam wat veel te zwaar is, en weer een nieuwe blessure waardoor ik niet kan bewegen zonder pijn.

Helemaal geen zin in kerst en nog minder zin in oud&nieuw.

Kortom: Ik weet het even niet.. Waarschijnlijk stel ik me inderdaad aan. Het mag van mij heel erg snel 6 januari zijn.

Och lieverd. Ik kan je niet helpen maar ik wil je wel een dikke knuffel geven. Niet zo aardig van je moeder om dat te zeggen. Het is nogal wat ellende bij elkaar. Ik zou ook me heel verdrietig voelen in jouw plaats. 

Terugdenkend aan het afgelopen  jaar word ik best wel verdrietig.  Ik begon in januari  positief en vol goede moed. Vanaf februari  kreeg ik problemen met mijn werk ( gever ) en raakte ik emotioneel van slag. Een baanverandering maakte het tijdelijk  wat beter maar vanaf juni was het weer mis. Inmiddels  sinds een maand of 2 wat stabieler maar bij vlagen toch weer mis. Mèn, ik heb het afgelopen  jaar  meer gejankt dan in de 10 jaar  ervoor. En ik heb er niet eens een goede verklaring of reden voor . Dat is nog het meest absurde.

Lientje, kan het ook niet de overgang zijn? Luister de podcast ‘we zijn toch niet gek?’ ns als je tijd hebt

Moosey schreef op 22-12-2024 om 14:50:

Lientje, kan het ook niet de overgang zijn? Luister de podcast ‘we zijn toch niet gek?’ ns als je tijd hebt

Volgens de huisarts niet omdat het al ruim 2 jaar terug is dat ik voor het laatst ongesteld  was.  Voor mijn gevoel zeg ik , ja, hormonen dit. 

Maar goed.  Ik krijg de huisarts niet mee. Mocht het weer erger worden ( het komt en gaat een beetje in golven ) dan ga ik toch maar eens naar een overgangsconsulent ofzo. Desnoods betaal ik het zelf. Vind dit ook niet leuk en erg vermoeiend. 

ik ben heel verdrietig dat ik op het viva forum een totaal onterechte Permaban heb gekregen omdat een paar mutsen daar mijn verhaal niet geloven wat 100% waar is. Maar nog veel verdrietiger omdat er gezegd wordt dat ik dit verhaal heb verzonnen om iemand te kwetsen die op verschrikkelijke wijze haar zus is verloren door een idiote chauffeur. Ik ben juist super bezorgd om mijn dochter die bij haar vriend in de auto zit die totaal onverantwoordelijk rijdt en nu wordt ik weggezet als een of andere trol en is deze user waarschijnlijk heel verdrietig dat mensen zulke verhalen verzinnen om anderen te kwetsen. Ik heb al meerdere malen aangeboden om bewijsmateriaal door te sturen maar daar wordt niet op gereageerd. En aangezien het een Permaban is kan ik ook geen nieuwe nick aanmaken om deze user te bereiken. 

BlijInDeKlei schreef op 22-12-2024 om 15:45:

ik ben heel verdrietig dat ik op het viva forum een totaal onterechte Permaban heb gekregen omdat een paar mutsen daar mijn verhaal niet geloven wat 100% waar is. Maar nog veel verdrietiger omdat er gezegd wordt dat ik dit verhaal heb verzonnen om iemand te kwetsen die op verschrikkelijke wijze haar zus is verloren door een idiote chauffeur. Ik ben juist super bezorgd om mijn dochter die bij haar vriend in de auto zit die totaal onverantwoordelijk rijdt en nu wordt ik weggezet als een of andere trol en is deze user waarschijnlijk heel verdrietig dat mensen zulke verhalen verzinnen om anderen te kwetsen. Ik heb al meerdere malen aangeboden om bewijsmateriaal door te sturen maar daar wordt niet op gereageerd. En aangezien het een Permaban is kan ik ook geen nieuwe nick aanmaken om deze user te bereiken.

Wat stom zeg  blijindeklei. Waarom heb jij dan een permaban? Omdat ze het verhaal niet geloven? De moderators ook?

Ik heb het verhaal overigens gelezen. Life360 heeft wel een afwijking naar boven overigens is mijn ervaring. Weet niet hoeveel  het op die snelheden is maar het is sowieso altijd nog belachelijk te hard en gevaarlijk. Mijn dochter  heeft ook life360 ( is bijna 23 ) dus ik vind het niet  raar dat jouw dochter dat ook heeft. Vroegere vriendje van dochter had ook deze kuren , reed dan 180 want hardwerkende ging zijn auto niet maar is ook belachelijk te veel. Die heb ik er toen ook op aangesproken.  Op Viva kan ik alleen meelezen en niet reageren, na steeds die wachtwoordwissels kwam ik er op een gegeven moment  niet meer in dus daar lees ik alleen mee.

Anyway, welkom op Via!

Edit : er staat daar dat je al eerder een ban hebt gehad? Is dat zo?  Ze checken dan toch je IPadres?

BlijInDeKlei schreef op 22-12-2024 om 15:45:

Ik las op dat forum dat het om terugkeren tijdens permaban is. 

Poezie schreef op 22-12-2024 om 16:13:

[..]

Ik las op dat forum dat het om terugkeren tijdens permaban is.

Ja dus niet omdat je niet geloofd werd Blijindeklei? 

Ik voel me machteloos omdat de hond vandaag de jongste aanviel. Geen idee waarom, maar hij is al 1,5 week van z’n padje. We gaan naar de dierenarts naar de vakantie. Maar wat een onrecht en frustratie als iets waar je van houdt iets waar je nog veel meer van houdt pijn doet. 😭

lientje69 schreef op 22-12-2024 om 16:04:

[..]

Wat stom zeg blijindeklei. Waarom heb jij dan een permaban? Omdat ze het verhaal niet geloven? De moderators ook?

Ik heb het verhaal overigens gelezen. Life360 heeft wel een afwijking naar boven overigens is mijn ervaring. Weet niet hoeveel het op die snelheden is maar het is sowieso altijd nog belachelijk te hard en gevaarlijk. Mijn dochter heeft ook life360 ( is bijna 23 ) dus ik vind het niet raar dat jouw dochter dat ook heeft. Vroegere vriendje van dochter had ook deze kuren , reed dan 180 want hardwerkende ging zijn auto niet maar is ook belachelijk te veel. Die heb ik er toen ook op aangesproken. Op Viva kan ik alleen meelezen en niet reageren, na steeds die wachtwoordwissels kwam ik er op een gegeven moment niet meer in dus daar lees ik alleen mee.

Anyway, welkom op Via!

Edit : er staat daar dat je al eerder een ban hebt gehad? Is dat zo? Ze checken dan toch je IPadres?

Ja ik snap er ook niets van. Heb nooit eerder op viva een nick gehad, lees al wel 15 jaar mee. En ik woon in een nieuw huis met een nieuw internetabonnement. Enige wat zou kunnen is dat mijn dochter ooit een Permaban heeft gehad? Maar daar heb ik haar nooit over gehoord. De zure wijven daar zijn nu feest aan het vieren want zie je wel, ze hadden toch gelijk. Niet dus. Heb trouwens de print screen naar de moderators gestuurd om te bewijzen dat ik de waarheid spreek. Vind het echt meer dan belachelijk dat je zonder enig bewijs en zonder enig pardon gewoon een Permaban krijgt. Krijg haast het gevoel dat moeder van vriendlief daar moderator is ofzo.. Ze waren aan het speculeren dat ik ene Ygg was. Maar klopt dus niet. Het meest vervelende vind ik dat die zure achterdochtige vrouwen nu alsnog denken dat ze gelijk hebben en dat die user met die overleden zus dat nu ook denkt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.