Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


dat ik bang ben dat een vriendschap nu echt op z'n einde is.

Broodjebrie schreef op 20-08-2024 om 18:32:

dat ik bang ben dat een vriendschap nu echt op z'n einde is.

Auwereel schreef op 20-08-2024 om 17:25:

Verdrietig nieuws over een vriend, uitgezaaide kanker, kan niet meer beter worden. Hopelijk wel verbetering van levenskwaliteit met behandelingen.

Och

dat dochter zo verdrietig is...

duizel schreef op 20-08-2024 om 18:57:

dat dochter zo verdrietig is...

Dat doet ook altijd pijn als je kinderen het moeilijk hebben 

Van dit nieuwsbericht:
https://nos.nl/artikel/2533963-onrust-over-eetautomaten-in-restaurants-van-zorgcentra-maar-past-in-trend

Alles draait altijd alleen maar om geld en oude mensen tellen niet. Ik chargeer een beetje maar zo voelt het wel. Kil en contraproductief. Je kunt toch niet van hele oude mensen verwachten dat ze automaten moeten bedienen.

lientje69 schreef op 20-08-2024 om 19:35:

[..]

Dat doet ook altijd pijn als je kinderen het moeilijk hebben

Dank je, het is voor ons eigenlijk iets kleins maar voor haar niet. En dat verdriet mag er ook zijn. 

alhambra schreef op 20-08-2024 om 19:39:

Van dit nieuwsbericht:
https://nos.nl/artikel/2533963-onrust-over-eetautomaten-in-restaurants-van-zorgcentra-maar-past-in-trend

Alles draait altijd alleen maar om geld en oude mensen tellen niet. Ik chargeer een beetje maar zo voelt het wel. Kil en contraproductief. Je kunt toch niet van hele oude mensen verwachten dat ze automaten moeten bedienen.

Heel treurig inderdaad. En het valt nog maar te bezien of het inderdaad tijd bespaart. Ik geloof er niks van. 

voor jullie allemaal 

Auwereel

Auwereel

21-08-2024 om 14:51 Topicstarter

Ik lees net dat Paulien Cornelisse haar conferenties heeft afgezegd vanwege behandeling tegen kanker.... 

Auwereel schreef op 21-08-2024 om 14:51:

Ik lees net dat Paulien Cornelisse haar conferenties heeft afgezegd vanwege behandeling tegen kanker....

Ik las het ja ze stond op mijn lijstje om eens heen te gaan. 

Ik had laatst hier al iets geplaatst.
vandaag was de dag waarop degene die mijn vriend, heeft bezwangerd is bevallen. 
Het is zo onwerkelijk, een roes waarin ik zit. 

Habibati01 schreef op 22-08-2024 om 17:20:

Ik had laatst hier al iets geplaatst.
vandaag was de dag waarop degene die mijn vriend, heeft bezwangerd is bevallen.
Het is zo onwerkelijk, een roes waarin ik zit.

Oh dat is echt heftig zeg

Is hij nu met haar samen of zijn jullie nog samen? Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat je je enorm rot voelt nu..

Habibati01 schreef op 22-08-2024 om 17:20:

Ik had laatst hier al iets geplaatst.
vandaag was de dag waarop degene die mijn vriend, heeft bezwangerd is bevallen.
Het is zo onwerkelijk, een roes waarin ik zit.

Dat klinkt naar ik snap dat je daar verdreitig van bent 

Je noemt hem mijn vriend, dat is hij nog steeds?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.