Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


gisteren supergezellig festival geweest, en vandaag een vrije dag.

Bedankt weer voor al het medeleven. 

Op vakantie 2 kilo afgevallen. Eens kijken hoe ik dit kan voortzetten. 

Dat is heel knap hoor!

Evaluna schreef op 25-08-2024 om 22:52:

Zo trots op mijn oudste dochter. Vandaag nog een laatste keer de route naar de middelbare school gefietst met haar en wat doet ze het goed.
Ze heeft zin in de middelbare, fiets lekker door, durft over te steken en rotondes de nemen, zo'n groot verschil met een half jaar geleden.
Allemaal trauma's en angsten zaten haar dwars, met goede hulp heeft ze er nu gewoon zin in. Trots op haar.

Wat fijn! Ik hoop dat ze een leuke tijd tegemoet gaat.

Kind is z'n enorme lieverd. Hij heeft soms last van groeipijn en dan masseren wij zijn beentjes altijd.
Net tijdens het tandenpoetsen vertel ik hem dat ik zere benen heb. Toen hij klaar was rende hij naar zijn kamer.
Kom ik zijn kamer op heeft hij zalf gepakt want hij ging mijn benen masseren 

Bailey26 schreef op 26-08-2024 om 19:59:

Kind is z'n enorme lieverd. Hij heeft soms last van groeipijn en dan masseren wij zijn beentjes altijd.
Net tijdens het tandenpoetsen vertel ik hem dat ik zere benen heb. Toen hij klaar was rende hij naar zijn kamer.
Kom ik zijn kamer op heeft hij zalf gepakt want hij ging mijn benen masseren

Wat lief ❤️

Bailey26 schreef op 26-08-2024 om 19:59:

Kind is z'n enorme lieverd. Hij heeft soms last van groeipijn en dan masseren wij zijn beentjes altijd.
Net tijdens het tandenpoetsen vertel ik hem dat ik zere benen heb. Toen hij klaar was rende hij naar zijn kamer.
Kom ik zijn kamer op heeft hij zalf gepakt want hij ging mijn benen masseren

Aaaaah.

Mijn laarzen passen goed! Echt zo fijn eindelijk is de zoektocht voorbij.

Vriend(?) een kaart gestuurd voor z’n verjaardag vandaag. Hij krijgt nooit kaarten, doet eigenlijk niets aan z’n verjaardag. Hij is er even helemaal stil van. 

De laatste tijd voel ik me heel tevreden en vooral gelukkig. Even vastleggen hoor. Wat een leuke weken heb ik achter de rug, ondanks emoties van anderen (moeder). Zoveel leuks gedaan en positiviteit. En vanaf morgen ben ik een paar maanden vrij, hiephoi!
Deze keer hoef ik ook niet uit te rusten want voel me al uitgerust. En dus ga ik genieten van alles.

Wat ga je doen in die maanden vrij Anfisa? 

We gaan een paar maanden rondreizen (daar met de bus en trein) in Oost-Europa (Bulgarije, Macedonië en Albanië). Alleen de eerste drie overnachtingen liggen vast en daarna zien we wel, we hebben globaal een idee welke plaatsen we zouden willen zien, de route bepalen we mede afhankelijk van het weer. Is het nog te warm dan gaan we naar bergdorpjes etc. Vinden we het ergens prettig, dan blijven we langer op die plek en anders gaan we door. De bedoeling is vooral rustig aan en relaxen. Vorig jaar was ik in Montenegro en vond dat boven verwachting mooi, wel was het erg warm.
Alleen inpakken wordt een uitdaging, wil niet teveel slepen en het kan van 35 graden naar 10 gaan. Allemaal laagjes en heat tech kleding mee en verder niet teveel poespas.

Leuk! Veel plezier

Dank je wel Friezinnetje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.