Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ben jarig. Heerlijk in mn eentje naar de sauna geweest, massage gehad, wenkbrauwen laten verven, cadeaus en bloemen van vriend toen ik thuis kwam en daarna eten met vrienden. 🥰

Van harte Koettie

Koettie schreef op 27-08-2024 om 20:50:

Ben jarig. Heerlijk in mn eentje naar de sauna geweest, massage gehad, wenkbrauwen laten verven, cadeaus en bloemen van vriend toen ik thuis kwam en daarna eten met vrienden. 🥰

Gefeliciteerd!!🌸

Koettie schreef op 27-08-2024 om 20:50:

Ben jarig. Heerlijk in mn eentje naar de sauna geweest, massage gehad, wenkbrauwen laten verven, cadeaus en bloemen van vriend toen ik thuis kwam en daarna eten met vrienden. 🥰

Gefeliciteerd Koettie, wat een fijne ontspannen dag.

Gefeliciteerd  Koettie en Cindy ook nog!

Koettie schreef op 27-08-2024 om 20:50:

Ben jarig. Heerlijk in mn eentje naar de sauna geweest, massage gehad, wenkbrauwen laten verven, cadeaus en bloemen van vriend toen ik thuis kwam en daarna eten met vrienden. 🥰

Klinkt als een perfecte dag! Gefeliciteerd 🥳

gefeliciteerd Koetie. En mooie cadeaus
En dankje wel Lientje.

Heerlijk he de Sauna, ik ga altijd op de badkleding dag, op de dinsdag.

Ik heb van mijn gezin gekregen: 
Sauna dag incl 
Lipstick en lippotlood en nog de juwelier, ( was nog op vakantie, eind deze week weer aanwezig )
Ik heb ons meegenomen naar Tapas restaurant ipv eten bij de zee, was maar 19 graden.

Koettie geniet nog van je verjaardag🎉

ik doe al een aantal jaren vrijwilligerswerk bij een evenement in de laatste vakantieweek. Ik probeer mijn kinderen er ook bij te betrekken. Vind het belangrijk dat ze ook leren om belangeloos een steentje bij te dragen.

Het was vanmorgen wel even wennen om, na weken van lekker lang uitslapen weer vroeg uit bed te moeten komen, maar het ging zonder gemor. Beide pubers hebben goed hun best gedaan en keurig de taken uitgevoerd die hen werden opgedragen. Ik voelde me trots en blij met hun inzet.

Blij dat het zowel goed gaat met caafje als met mijn nek. 
De fysiotherapeut heeft mijn nek weer onder handen genomen en soepeler gemaakt. Nu moet ik goed opletten bij mijn werk dat ik niet te lang zonder te bewegen achter de computer zit!

gefeliciteerd cindy en koettie

Het begon eigenlijk als een ergernis waterschoentjes die ik dacht te hebben pasten niet goed waarschijnlijk zijn ze van dochter. Paar winkels af maar mijn maat was er niet meer. Bij de laatste zaak gaf de verkoopster tips waar ik nog kon gaan kijken. Was een goede tip van de aardige verkoopster en ik heb nu gelukkig voor mijn vakantie weer passende exemplaren. 

Blij dat ik niet op die roestige punaise ben gaan staan, die ik  in de gang vond...!!

Punaise-wit.jpg

Goed geknipt door mijn ‘eigen’ kapster 💇‍♀️ (ze was weer terug van zwangerschapsverlof)

gefeliciteerd koettie

Auwereel schreef op 27-08-2024 om 22:48:

Blij dat het zowel goed gaat met caafje als met mijn nek.
De fysiotherapeut heeft mijn nek weer onder handen genomen en soepeler gemaakt. Nu moet ik goed opletten bij mijn werk dat ik niet te lang zonder te bewegen achter de computer zit!

Aaah, wat fijn!! 🌷

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.