Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Blij dat zoveel mensen medeleven betonen na het overlijden van een dierbare. Zowel in het echte leven, famille,  de buren,  collega's en vage bekenden en ook hier op het forum. Reacties zijn hartverwarmend.
We zijn blij dat het voorbij is en dat langer lijden niet hoeft.

Bakblik schreef op 24-08-2024 om 13:11:

Blij dat zoveel mensen medeleven betonen na het overlijden van een dierbare. Zowel in het echte leven, famille, de buren, collega's en vage bekenden en ook hier op het forum. Reacties zijn hartverwarmend.
We zijn blij dat het voorbij is en dat langer lijden niet hoeft.

Onze nieuwe (onder voorbehoud) gekochte keuken vanochtend 🥰.

Mijn portemonnee is minder blij, mijn hart zielsgelukkig met deze droomkeuken.

rionyriony niet om je jaloers te maken
Ik ben blij met mijn giga grote pannenkoekenplant. Vraag me alleen af of ik een andere plek moet vinden of een andere woning? Hij stond eerst op een bijzettafeltje, maar was al snel te groot, kreeg een plekje in mijn behoorlijk brede vensterbank, maar ook daar snel te groot. Staat nu op mijn eettafel, ik eet meestal alleen.... maar hij is inmiddels 92cm breed en 55 diep  Ik verwijder regelmatig een aantal bladeren, maar hij groeit als onkruid   

Gisteren spontaan besloten uit eten te gaan. Afsluiting van de vakantie want jongste moet morgen weer naar school..
Uit eten doen we niet vaak maar de kinderen vonden het zo leuk en probeerden van alles uit qua eten Gedroegen zich ook goed, ondanks het wachten tussendoor (ze zijn 9 en 13 dus dat mag je ook wel verwachten natuurlijk maar toch 😁 )

Blij van zo'n gezellige avond!

Yumi schreef op 24-08-2024 om 23:23:

rionyriony niet om je jaloers te maken
Ik ben blij met mijn giga grote pannenkoekenplant. Vraag me alleen af of ik een andere plek moet vinden of een andere woning? Hij stond eerst op een bijzettafeltje, maar was al snel te groot, kreeg een plekje in mijn behoorlijk brede vensterbank, maar ook daar snel te groot. Staat nu op mijn eettafel, ik eet meestal alleen.... maar hij is inmiddels 92cm breed en 55 diep Ik verwijder regelmatig een aantal bladeren, maar hij groeit als onkruid

Hoe groot is de pot waar hij in zit? Mijne moet naar een grotere pot want groeit nu niet door .

Bakblik schreef op 24-08-2024 om 13:11:

Blij dat zoveel mensen medeleven betonen na het overlijden van een dierbare. Zowel in het echte leven, famille, de buren, collega's en vage bekenden en ook hier op het forum. Reacties zijn hartverwarmend.
We zijn blij dat het voorbij is en dat langer lijden niet hoeft.

Due-scimmie schreef op 25-08-2024 om 09:09:

[..]

Hoe groot is de pot waar hij in zit? Mijne moet naar een grotere pot want groeit nu niet door .

18 doorsnee en 19 hoog, zou eigenlijk weer groter mogen maar dat ga ik niet doen. Hoop dat hij stopt met groeien. 🪴

gecondoleerd Bakblik 

Saga schreef op 25-08-2024 om 14:25:

gecondoleerd Bakblik

Dank je

Bakblik gecondoleerd.

Hier in de buurt net een kunstroute bezocht. Een aantal kunstenaars hadden hun atelier opengesteld, er waren terrasjes en ik kon eindelijk eens in hun schitterende huizen en tuinen kijken die normaal afgesloten zijn voor publiek. Met dit mooie weer kwam ik weer in helemaal in de vakantie stemming, terwijl ik al een week aan het werk ben.

Dat mijn verjaardag een mooie fijne dag is geweest.

Gefeliciteerd!

Zo trots op mijn oudste dochter. Vandaag nog een laatste keer de route naar de middelbare school gefietst met haar en wat doet ze het goed.
Ze heeft zin in de middelbare, fiets lekker door, durft over te steken en rotondes de nemen, zo'n groot verschil met een half jaar geleden.
Allemaal trauma's en angsten zaten haar dwars, met goede hulp heeft ze er nu gewoon zin in. Trots op haar.

Na een lange rit en veel file zijn we weer thuis van vakantie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.