Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dank Lientje69 

Sterkte bakblik en gecontroleerd 

Leuke avond gehad, had er helemaal geen zin in want lag zo lekker te bankhangen maar heerlijke avond gehad. 

Tuinfluiter schreef op 23-08-2024 om 22:20:

Sterkte bakblik en gecontroleerd

Dank je een wat heb jij gecontroleerd? 

Gecondoleerd, Bakblik.

Hemke schreef op 24-08-2024 om 07:57:

Gecondoleerd, Bakblik.

Dank Hemke

Bakblik schreef op 24-08-2024 om 07:34:

[..]

Dank je een wat heb jij gecontroleerd?

De verkeerde suggestie aan geklikt. Gelukkig stond er niet gefeliciteerd. 

Dus nogmaals gecondoleerd en sterkte met al het regel werk.

Tuinfluiter schreef op 24-08-2024 om 08:33:

[..]

De verkeerde suggestie aan geklikt. Gelukkig stond er niet gefeliciteerd.

Dus nogmaals gecondoleerd en sterkte met al het regel werk.

Ik had hem gesnapt hoor😜. En nogmaals dank. 

Gecondoleerd Bakblik

Sterkte Bakblik 

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst, Bakblik. 

Dat ik eindelijk nieuwe laarzen heb gevonden. Nu alleen nog hopen dat ze goed passen ik ben al weken op zoek naar goede, waterdichte laarzen, half hoog en niet tot aan de knie, liefst leer en geen bontrandje. Ik ga eind oktober naar Engeland en ga daar veel lopen en als het dan regent moeten het gewoon goede laarzen zijn. Heb een paar leren van ugg, maar die zijn bij de neus niet meer waterdicht helaas en dat model is al lang niet meer te koop. Ik heb ook lastige voeten, dus ze moeten meteen goed zitten. Zat ook te kijken naar van die snowboots enz. Kon alleen gewoon net niet vinden wat ik zocht, veel van die met zo’n plastic neus en dat vind ik lelijk, of met bontrandje, of met veters en dan ben ik bang dat daar regen door naar binnen sijpelt, of ze waren meteen weer €130,- ofzo. Bij limango en zalando al heel wat laarzen opgeslagen en hopen dat ze in de aanbieding kwamen. Maar vaak was mijn maat dan net weer heel duur. Nu keek ik vanmorgen nog even en zag ik deze van travelin voor €49,95!! De normale prijs is €239,95 en ze waren telkens al wel afgeprijsd. Maar bij zalando in mijn maat nog steeds €120,- en bij limango €130,-. Nu dus ineens zo goedkoop! Meteen besteld en nu maar hopen dat ze meteen goed zitten 🤞🏻

b9a87149080c421d89749da7cd9ef615.jpg?imwidth=1800


Bakblik schreef op 23-08-2024 om 20:08:

Blij dat er vandaag een einde is gekomen aan zwaar en uitzichtloos lijden van een dierbare. Verdriet en opluchting liggen heel dicht bij elkaar. Er moet een hoop geregeld nu maar er komt dan weer rust voor terug.

Gecondoleerd en heel veel sterkte  ik herken dat wel, toch die opluchting en ook dat verdriet. Heel dubbel is dat…

Mooie laarzen Blair!

Gocondoleerd Bakblik  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.