Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Wieder
09-01-2025 om 09:52
Dat een van de dierbare personen die ik al jaren ken van het zusterforum (oo, niet dat andere) heel leuk nieuws heeft gehad dat ze volgens mij best kan gebruiken na het jaar dat ze gehad hebben. Ik word er gewoon zelf vrolijk van 😃
HAHA!wait..what
09-01-2025 om 13:02
lientje69 schreef op 09-01-2025 om 11:41:
Lieve reactie en steun van man.
Goed om te horen
Mijn man ook; heeft uit zichzelf doorgegeven dat ik waarschijnlijk niet bij een verjaardag aanwezig ga zijn komend weekend omdat ik wat rust nodig heb.
Auwereel
09-01-2025 om 16:50
Blij met fijne collega's, fijn om mee te werken en fijn om gezellig mee te zijn.
Dolfje
09-01-2025 om 17:43
Dat ik nu weekend heb. En morgen 2 afspraken heb staan ten behoeve van mijn welbevinden. Een is vooral lichamelijk en de ander geestelijk. Vind de tweede wel een beetje spannend want dat wordt de eerste keer.
rionyriony
09-01-2025 om 17:54
He hè, bloedneus na meer dan vierenhalf uur eindelijk gestopt. Niet helemaal betrouwbaar maar als ik niks doe dan gaat het niet opnieuw beginnen.
Bakblik
09-01-2025 om 18:09
rionyriony schreef op 09-01-2025 om 17:54:
He hè, bloedneus na meer dan vierenhalf uur eindelijk gestopt. Niet helemaal betrouwbaar maar als ik niks doe dan gaat het niet opnieuw beginnen.
Mocht je niet even bij de huisarts langs? Ik had een kind met regelmatig van die heftige bloedneuzen daarmee mocht ik altijd even langs als het binnen een uur niet lukte om de bloeding te stelpen.
Broodjebrie
09-01-2025 om 18:36
Jeetje zolang?????
Anfisa
09-01-2025 om 18:43
Had net ogen dicht en voelde me rustiger. De bel gaat. Ah, de buurtbewoner die een waterkoker (die ik nog over had) komt ophalen voor een andere buurtbewoner die sinds een lelijke val tijdelijk in een verzorgingstehuis zit.
Ze verzamelt spullen voor hem voor als hij weer terug in zijn huis komt. Ook maakt ze zijn huis schoon omdat hij niet goed voor zichzelf zorgde, dit herken ik van een oom van mij. De zelfverwaarlozing en het jezelf niet waard vinden. Ik vind het zo mooi dat er mensen als haar zijn, die oog hebben voor de ander in de buurt. En ook mooi hoe andere buurtbewoners spullen bij elkaar sprokkelen. Ik mijn sociale buurtbewoners.
Anfisa
09-01-2025 om 18:44
Dat is erg lang, zou het even navragen bij de HA.
rionyriony
09-01-2025 om 18:49
@Bakblik, Broodjebrie en Anfisa: het is voor mij ook iets nieuws; zo vaak krijg ik geen bloedneus dus telkens verwachtte ik dat het binnen een kwartier over zou zijn. Vermoedelijk een slagaderlijke bloeding. Maar nu is het over.
Zilver_gray
09-01-2025 om 19:05
Anfisa schreef op 09-01-2025 om 18:43:
Had net ogen dicht en voelde me rustiger. De bel gaat. Ah, de buurtbewoner die een waterkoker (die ik nog over had) komt ophalen voor een andere buurtbewoner die sinds een lelijke val tijdelijk in een verzorgingstehuis zit.
Ze verzamelt spullen voor hem voor als hij weer terug in zijn huis komt. Ook maakt ze zijn huis schoon omdat hij niet goed voor zichzelf zorgde, dit herken ik van een oom van mij. De zelfverwaarlozing en het jezelf niet waard vinden. Ik vind het zo mooi dat er mensen als haar zijn, die oog hebben voor de ander in de buurt. En ook mooi hoe andere buurtbewoners spullen bij elkaar sprokkelen. Ik mijn sociale buurtbewoners.
Dat klinkt als een fijne buur
Broodjebrie
09-01-2025 om 19:34
rionyriony schreef op 09-01-2025 om 18:49:
@Bakblik, Broodjebrie en Anfisa: het is voor mij ook iets nieuws; zo vaak krijg ik geen bloedneus dus telkens verwachtte ik dat het binnen een kwartier over zou zijn. Vermoedelijk een slagaderlijke bloeding. Maar nu is het over.
Ik had vorige week ook een bloedneus maar die duurde hooguit 10 minuten.
Ik hoop voor je dat het hierbij blijft, anders echt bellen hoor,
Friezinnetje
09-01-2025 om 20:18
rionyriony schreef op 09-01-2025 om 18:49:
slagaderlijke bloeding lijkt mij niet. Maar wel vervelend