Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Broodjebrie schreef op 23-08-2024 om 15:57:

dat ik vakantie heb ♥️

geniet er van! 

Ik heb een nieuw lichtobject samengesteld van een koperen bol en verlichting daarin. En aangesloten op een afstandsbediening natuurlijk. Hij is mooi.

Dat we afgelopen weken ons huis van kruipruimte en kelder t/m de zolder en alle kastjes en lades etc helemaal hebben opgeruimd. Alles wat er in huis lag heb ik in handen gehad en alles wat we niet meer nodig hebben, is weg gedaan. Ook alle misschien/ooit eens/over 10 jaar spullen. Nu zijn we eindelijk klaar en niet alleen ons huis maar ook mijn hoofd is zoveel leger nu alle overbodige zooi de deur uit is en ik een heerlijk opgeruimd en blij gevoel heb.

Wauw, goed bezig Smulkruimel. 

Dat m’n liefje zo goed voor me zorgt als ik er ns een dagje af lig

Blij dat er vandaag een einde is gekomen aan zwaar en uitzichtloos lijden van een dierbare. Verdriet en opluchting liggen heel dicht bij elkaar. Er moet een hoop geregeld nu maar er komt dan weer rust voor terug. 

Bakblik schreef op 23-08-2024 om 20:08:

Blij dat er vandaag een einde is gekomen aan zwaar en uitzichtloos lijden van een dierbare. Verdriet en opluchting liggen heel dicht bij elkaar. Er moet een hoop geregeld nu maar er komt dan weer rust voor terug.


Vanmiddag is kind zijn nieuwe bed bezorgd 
Staat spik en span klaar op zijn kamer
Heeft zij  pyjama al aan, want wil dolgraag op zijn nieuwe bed slapen 

Ik kan hem weer bellen. 

Sterkte Bakblik.

Bakblik schreef op 23-08-2024 om 20:08:

Blij dat er vandaag een einde is gekomen aan zwaar en uitzichtloos lijden van een dierbare. Verdriet en opluchting liggen heel dicht bij elkaar. Er moet een hoop geregeld nu maar er komt dan weer rust voor terug.

Gecondoleerd en een dikke knuffel!! 🌸❤️

Dames dank allemaal.

Bakblik schreef op 23-08-2024 om 20:08:

Blij dat er vandaag een einde is gekomen aan zwaar en uitzichtloos lijden van een dierbare. Verdriet en opluchting liggen heel dicht bij elkaar. Er moet een hoop geregeld nu maar er komt dan weer rust voor terug.

Gecondoleerd  bakblik!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.