Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


rionyriony schreef op 10-08-2024 om 16:16:

[..]

Zo'n bouwpakket? Schijnt een test voor je relatie te zijn. Ik heb zoiets altijd alleen gedaan en man mocht op de bank blijven zitten. En daar was hij heel blij mee, want geen hobbyistenbloed.

Nee, zelf gebouwd! Hout op maat laten zagen vanmorgen. Ben benieuwd of ie stevig blijft haha. Maar tot nu toe staat hij stevig. Alleen niet zo mooi als hij zou willen. 

Nog even verder in zwijmelmodus. Vriend is op een feest, ik hang op de bank, even rust na drukke weken. Sinds gister semi-ingetrokken tot ik mijn woning heb en er verbouwd is. Het is zooo lekker dat ik het deel van mezelf kwijt kan, ik ben graag zorgzaam en dat voelt nu eindelijk eens evenwichtig want ik ontvang dat ook van hem. Ben dat zo niet gewend uit mijn vorige relaties en vond het echt moeilijk om 'te ondergaan' in de eerste maanden dat ik hem kende. Dan werd er uitgebreid voor me gekookt en hoefde (mocht) ik niets te doen en het was zo onbekend. Met meer dingen, een bedankje als ik wat doe, kleine zomaar cadeaus, meedenken en helpen met mijn zoveelste verhuizing terwijl ik weet dat hij er geen fan van is. En geldt voor hem ook, hij sprak van de week uit dat hij zich veilig en gezien voelt. 

Heel klef verhaal, lig heel blij op de bank. Vriend lekker op een feestje en ik het nieuwe bed even testen zo. 

Koettie schreef op 10-08-2024 om 19:20:

[..]

Nee, zelf gebouwd! Hout op maat laten zagen vanmorgen. Ben benieuwd of ie stevig blijft haha. Maar tot nu toe staat hij stevig. Alleen niet zo mooi als hij zou willen.

Ow, dat valt niet mee. Je hebt van die haken waarmee je de planken strak tegen elkaar trekt. Maar of je lekker ligt hangt af van de bodem en het matras.

Koettie schreef op 10-08-2024 om 23:48:

Nog even verder in zwijmelmodus. Vriend is op een feest, ik hang op de bank, even rust na drukke weken. Sinds gister semi-ingetrokken tot ik mijn woning heb en er verbouwd is. Het is zooo lekker dat ik het deel van mezelf kwijt kan, ik ben graag zorgzaam en dat voelt nu eindelijk eens evenwichtig want ik ontvang dat ook van hem. Ben dat zo niet gewend uit mijn vorige relaties en vond het echt moeilijk om 'te ondergaan' in de eerste maanden dat ik hem kende. Dan werd er uitgebreid voor me gekookt en hoefde (mocht) ik niets te doen en het was zo onbekend. Met meer dingen, een bedankje als ik wat doe, kleine zomaar cadeaus, meedenken en helpen met mijn zoveelste verhuizing terwijl ik weet dat hij er geen fan van is. En geldt voor hem ook, hij sprak van de week uit dat hij zich veilig en gezien voelt.

Heel klef verhaal, lig heel blij op de bank. Vriend lekker op een feestje en ik het nieuwe bed even testen zo.

Het is je gegund! 

ik werd blij van het feit dat ik er voor een vriendin kon zijn. Wel op afstand, maar we hebben wat afgebeld en geappt. Ze zit in een moeilijke periode en daar heb ik zelf ook in gezeten dus ik weet hoe ze zich voelt. Ik ben blij dat ik er voor haar kan zijn.

Ik zag vandaag dat er 11 uitgestelde koffie was bij een van de koffiezaken. Ik word daar echt blij van, het gevoel dat we een beetje voor elkaar zorgen

Voor wie het concept niet kent, je besteld meer koffie dan je nodig hebt. Komt er iemand langs die geen geld heeft voor koffie, die kan dan zo'n uitgestelde koffie bestellen.

vandaag nog een heerlijk rondje gefietst met vriendin. 40 km, 4 pontjes gedaan, nog even terrasje gepakt. Morgen weer aan het werk (iets minder blij mee)

Vandaag een vriend op bezoek met zijn gezin. Het was echt heel gezellig. Ook al zien wij elkaar soms maanden niet, zodra we elkaar weer zien is het altijd goed.

Van een fijne wandeling vanmorgen (bewust s'ochtends ivm 🥵) en van een hele blije Siffan Hassan die goud heeft behaald vandaag!

Barbecue aan en zometeen lekker eten. 

Buiten zwemmen met mijn Kareltje. Volgende keer bandjes mee . Tis mijn eerste kind. 

Malibu2 schreef op 12-08-2024 om 18:29:

Barbecue aan en zometeen lekker eten.

Geniet ervan! Klinkt goed 👍🏻😁

Moederkareltje schreef op 12-08-2024 om 18:30:

Buiten zwemmen met mijn Kareltje. Volgende keer bandjes mee . Tis mijn eerste kind.

Aaaah wat lief! 💕

Ik heb een schemerlampkapje opnieuw bekleed. Ik had de vorige keer een wat gewaagd motiefje er omheen gedaan die ik wat druk vond worden (iets met zwierige palmbladeren). Dus moet het weer wat rustiger worden. Weer wit dus.

Ik wou er nog een sierbandje omheen doen (lint of zo) maar die moet je maar net tegenkomen.

Dat ik er net achter kom dat je een rest crème fraîche en een rest kookroom kunt invriezen! Ik baalde er altijd van dat je dan maar een schep of scheut nodig hebt en de rest toch weer in de vuilnisbak verdwijnt. Vanaf nu dus niet meer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.