Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Herfstappeltaart schreef op 12-08-2024 om 19:38:

Dat ik er net achter kom dat je een rest crème fraîche en een rest kookroom kunt invriezen! Ik baalde er altijd van dat je dan maar een schep of scheut nodig hebt en de rest toch weer in de vuilnisbak verdwijnt. Vanaf nu dus niet meer.

Oh dank voor de tip, dat wist ik ook niet.

Dat ik zojuist een fietser ben tegengekomen die geen telefoon in zijn hand had.

Dat over drie maanden het Sinterklaasjournaal alweer begint!

Dat de zomer nog tot 22 september duurt 💃🏻

Ik hou van zomer, lang licht, groene natuur etc (ja, vind het wel intens heet vandaag, en gisteren en morgen (😂), maar verder… zomer!!! 🎊🎉💃🏻)

Dat ik toch verdraaid lekker weer heb gehad in mijn vakantie, niet te koud, niet te warm, en precies één bui. Met dit weer had ik niet zo fijn gefietst en.zou ik onweersbuien vrezen.

Broodjebrie schreef op 12-08-2024 om 19:58:

[..]

Oh dank voor de tip, dat wist ik ook niet.

Ik las het op de site van Het Voedingscentrum. Daar kun je verschillende voedingsmiddelen invullen en dan aflezen wat de beste bewaarmethode is na opening.

Herfstappeltaart schreef op 13-08-2024 om 07:02:

[..]

Ik las het op de site van Het Voedingscentrum. Daar kun je verschillende voedingsmiddelen invullen en dan aflezen wat de beste bewaarmethode is na opening.

Wat handig zeg!

Blij met de Tour. Laatste twintig kilometer zijn ze bezig (ochtendetappe) en de finish is in Rotterdam dacht ik. Ik hoorde net dat ze ontzettend blij zijn met publiek langs de weg. Dat wist ik niet. Mooie beelden van Nederland. Veel water. Ze komen Rotterdam binnen. Nog tien kilometer.

Er staan echt veel mensen te kijken en te klappen. Velen maken plaatjes ervan. O jee valpartij. Charlotte Kool wint voor de tweede keer. Goh wat zal die blij zijn want gisteren verwachtte ze dat al helemaal niet.

Vandaag een mooi kasteel bezocht op vakantie. Het was een hele klim erheen, met prachtige uitzichten. Jongste puberella vond het maar stom dat we naar een kasteel gingen, maar toen we er waren vonden we het allemaal leuk. 

Demi Vollering staat op één momenteel in de tijdrit. Ik heb nog nooit zoveel Rotterdam gezien.

Nooit van mezelf verwacht dat ik zo'n sportgek zou gaan worden. Nou ja tijdelijk dan he.

Demi heeft gewonnen.

Blij misschien niet helemaal het juiste woord, maar opgelucht dat het hier niet zo waanzinnig warm is, een graad of 26, binnen 25 ongeveer 
Blij met mijn nieuwe kussen, ik hoop dat-ie na een hele nacht nog net zo lekker ligt als nu na een half uurtje. Vannacht moest ik elk kwartier van houding wisselen, dat was een lange nacht.

Auwereel schreef op 13-08-2024 om 18:16:

Blij misschien niet helemaal het juiste woord, maar opgelucht dat het hier niet zo waanzinnig warm is, een graad of 26, binnen 25 ongeveer
Blij met mijn nieuwe kussen, ik hoop dat-ie na een hele nacht nog net zo lekker ligt als nu na een half uurtje. Vannacht moest ik elk kwartier van houding wisselen, dat was een lange nacht.

Ik ben jaloers.. einde van de middag werd net hier 30 graden binnen..

De scheiding is rond. 
Nu nog t huis van mn naam, hopelijk begin september. 

Broodjebrie schreef op 13-08-2024 om 18:36:

[..]

Ik ben jaloers.. einde van de middag werd net hier 30 graden binnen..

Ik ook.. bij mij boven was het 33 graden (bovenwoning, woonkamer/keuken is op 'zolder')

Echt ik mis met dit weer mn vroegere nieuwbouwhuis. Stomme straat en wijk maar veel betere ventilatie dan mn huidige huis...Heb nu wel even al mn dakramen + balkondeur open en het waait een beetje, dat is wel lekker.

Koettie wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

Broodjebrie schreef op 13-08-2024 om 18:36:

[..]

Ik ben jaloers.. einde van de middag werd net hier 30 graden binnen..

Ooooh in je huiskamer? Slaapkamer?
Ik ga meteen niet meer klagen nu want bij mij is het “maar” 28,1.
Kun je wel slapen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.