Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Loulou39 schreef op 13-08-2024 om 20:03:

[..]

Ooooh in je huiskamer? Slaapkamer?
Ik ga meteen niet meer klagen nu want bij mij is het “maar” 28,1.
Kun je wel slapen?

Huiskamer. Inmiddels 28, dus gaat de goede kant op gelukkig.

Gelukkig is het zo koel in mijn huiskamer dat ik mijn arme, pijnlijke nek lan verwennen met een kersenpittenkruikje. Moet ik bij hogere temperaturen niet aan denken!

Dadelijk een stukje borduren (een vaste portie) in de logeerkamer waar het altijd gezellig is. Het is een lichte kamer met vooral planten en een bankje. En een radio. Daar luister ik meestal aandachtiger dan op andere plekken.

Vanmiddag is er een Tour etappe vanuit Valkenburg dacht ik. Ga ik ook even naar kijken. Kan niet alles zien; dat weet ik nu al, maar na morgen wel weer.

Dus er staan wel leuke dingen op de rol. Elke dag wel hoor.

Sinds gistermiddag heb ik vakantie en ik merk dat ik al helemaal in de relax modus zit. Voel me nu al perfect uitgerust en ik heb nog 3,5 week vrij. Mijn werk lijkt alweer ver weg, een andere wereld, en dat blijft de komende weken ook wel zo. 

Fijne vakantie Malibu!
Ik ben superblij dat het niet meer zo benauwd is in mijn huis.
Nog wel warm maar stuk aangenamer dan de afgelopen dagen..

Verheug me ook op de nieuwe IPhone 16 die binnen enige weken wel uit zal komen.

Ik ben blij dat man en ik eindelijk een nieuw bed hebben uitgezocht. Hopelijk ga ik dan met minder pijn wakker worden. Nog wel even 6 tot 8 weken wachten tot het geleverd wordt.

Dat mijn man zn band had opgepompt, en Pang zij, band kapot, achter natuurlijk. 
Binnenband gehaald, en ik mee heb geholpen, en kreeg complimentjes, ja ben in vorige levens man en vrouw geweest🤪😉, ( probeer zelf eerst op te lossen, dmv you tube ook, en dan verder kijken

Vriend kwam onverwachts, gewandeld. Ik heb nu alweer zin in het weekend om samen wakker te worden.

Ik ben echt zo blij dat ik eindelijk minder pijn heb. Ik ben gesloopt ervan!!

Blij dat het lekker afgekoeld is in mijn huis door alles open gehad te hebben vannacht.

Ik ben blij met Willem. Dat is de hond van mijn vriendin. Ze is op vakantie en was te laat met het boeken voor een hondenpension dus ik zei van breng hem maar naar mij dan. Dus ik heb voor 2 weken een hond. Ik zag er een beetje tegenop maar vind het wel gezellig. Ik zou zelf geen hond willen want dat uitlaten heb ik een hekel aan maar Willem is zo lief. 

watertoren schreef op 15-08-2024 om 08:02:

Ik ben blij met Willem. Dat is de hond van mijn vriendin. Ze is op vakantie en was te laat met het boeken voor een hondenpension dus ik zei van breng hem maar naar mij dan. Dus ik heb voor 2 weken een hond. Ik zag er een beetje tegenop maar vind het wel gezellig. Ik zou zelf geen hond willen want dat uitlaten heb ik een hekel aan maar Willem is zo lief.

Dieren zijn zo leuk...  , geniet ervan!

watertoren schreef op 15-08-2024 om 08:02:

Ik ben blij met Willem. Dat is de hond van mijn vriendin. Ze is op vakantie en was te laat met het boeken voor een hondenpension dus ik zei van breng hem maar naar mij dan. Dus ik heb voor 2 weken een hond. Ik zag er een beetje tegenop maar vind het wel gezellig. Ik zou zelf geen hond willen want dat uitlaten heb ik een hekel aan maar Willem is zo lief.

Lief van je En ah, ik hou echt van honden  Veel plezier met Willem! 

Een supermarkt gevonden die open is! We zijn in Oostenrijk op vakantie en daar is heel veel dicht vandaag, het is Maria Hemelvaart. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.