Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Gezellig geluncht op een mooie plek, en lang blijven hangen op het terras. Daarna nog een wandeling en nu moe maar tevreden 😊

Redelijk  wat aan mijn e-learnings  kunnen  doen. In verband  met een nieuwe baan  moet ik behoorlijk  wat bijleren. Leuk, maar ook vermoeiend en veel. Over een tijdje de praktijk aftoetsen, dan vind ik best spannend ook. En het echte toepassen  in de praktijk. Maar heb al veel praktijkdingen gedaan die ik een half jaar geleden nog niet kon , en dat lukt. Dus gaat wel goedkomen.

Lang bezig geweest met een zorgmachtiging van een meneer met een psychose. Hij is gevlucht toen hij de machtig kreeg maar het is vandaag gelukt om hem op te nemen. Waren met politie en ambulance bij hem thuis, gelukkig zonder fysieke dwang gelukt. Heel fijn dat het gelukt is, het is een hele leuke man maar goed in de war nu. Voorlopig zit hij op een veilige plek! 

Koettie schreef op 16-08-2024 om 12:28:

Lang bezig geweest met een zorgmachtiging van een meneer met een psychose. Hij is gevlucht toen hij de machtig kreeg maar het is vandaag gelukt om hem op te nemen. Waren met politie en ambulance bij hem thuis, gelukkig zonder fysieke dwang gelukt. Heel fijn dat het gelukt is, het is een hele leuke man maar goed in de war nu. Voorlopig zit hij op een veilige plek!

Wat fijn dat het nu gelukt is

Fijn Koettie, dat is altijd het lastige he. 
Als ze niet zo in de war waren, dan snapten ze mss waarom, maar juist als ze in de war zijn en het nodig hebben, dan snappen ze het niet en heb je er veel werk van. Voor hen natuurlijk nog veel vervelender. 

Ja hij is heel bang. Gelooft niet dat het tijdelijk is tot het beter gaat en ervan overtuigd dat hij nooit meer 'vrij' gaat komen. Enorm zielig maar zonder opname gaat hij er ook niet uitkomen. Krijg nu een hoop nare berichten van hem dus telefoon maar even uit en na het weekend weer verder! Ben eigenlijk vrij vandaag. 

Koettie schreef op 16-08-2024 om 15:54:

Ja hij is heel bang. Gelooft niet dat het tijdelijk is tot het beter gaat en ervan overtuigd dat hij nooit meer 'vrij' gaat komen. Enorm zielig maar zonder opname gaat hij er ook niet uitkomen. Krijg nu een hoop nare berichten van hem dus telefoon maar even uit en na het weekend weer verder! Ben eigenlijk vrij vandaag.

ik hoop dat hij snel inziet dat het hem gaat helpen en je dan dankbaar is dat je hebt doorgezet. 

Vandaag sinds meer dan een jaar weer een dagje op mijn oude plekkie in de keuken gewerkt. Pff warme dag om er te staan, maar vond het ook weer leuk. clienten ken ik de meeste en het liep verders prima. Voor een dag prima, maar ook wel weer blij dat ik er niet meer 2 dagen in de week sta. 

Van de beste verjaardag sinds jaren gisteren!
Zo gezellig! Wandelen met een vriendin in het bos, daarna met haar en wat meer mensen een borrel met (heel veel 😁) bitterballen op een terras en daarna spontaan uit eten. Zo gezellig!
En zoveel lieve berichtjes! (Extra lieve teksten omdat het hier niet zo best gaat, sorry ik val in herhaling 🌸, maar zo lief en zoveel berichtjes).
Ik was de hele dag emotioneel, maar deze keer positieve emoties! 😁💃🏻

Loulou39 schreef op 16-08-2024 om 18:26:

Van de beste verjaardag sinds jaren gisteren!
Zo gezellig! Wandelen met een vriendin in het bos, daarna met haar en wat meer mensen een borrel met (heel veel 😁) bitterballen op een terras en daarna spontaan uit eten. Zo gezellig!
En al die lieve berichtjes! (Extra lieve teksten omdat het hier niet zo best gaat, sorry ik val in herhaling, maar dat is de reden 🌸).
Ik was de hele dag emotioneel, maar deze keer positieve emoties! 😁💃🏻

Loulou39 schreef op 16-08-2024 om 18:37:

[..]

Mezelf quoten? Dus weggehaald 😇

Omg gaat lekker met het berichtje, dus ook nog dubbel 😱 en dan te bedenken dat ik het eigenlijk niet eens wilde plaatsen🤔

Zag net een egel door de tuin lopen. Er zaten heel veel egels in de tuinen van de huizen aan de overkant die gesloopt gaan worden. Ze zijn toch een ander onderkomen gaan zoeken nu de sloop begonnen is. Minstens 1 heeft het overleefd.

Loulou39 schreef op 16-08-2024 om 18:26:

Van de beste verjaardag sinds jaren gisteren!
Zo gezellig! Wandelen met een vriendin in het bos, daarna met haar en wat meer mensen een borrel met (heel veel 😁) bitterballen op een terras en daarna spontaan uit eten. Zo gezellig!
En zoveel lieve berichtjes! (Extra lieve teksten omdat het hier niet zo best gaat, sorry ik val in herhaling 🌸, maar zo lief en zoveel berichtjes).
Ik was de hele dag emotioneel, maar deze keer positieve emoties! 😁💃🏻

Gefeliciteerd Loulou, je verjaardag klinkt gezellig 

Gefeliciteerde Loulou!

🍰

Ik heb voor mijn verjaardag sauna geboekt, een van mijn favo tradities. Op je verjaardag gratis entree. Had nog een bon, ook een massage bijgeboekt en behandeling voor gezicht. Heerlijk, echt zin in. ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.