Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ben een beetje gaar van de lange ochtend, maar dadelijk toch iets leuks (vind ik, sorry voor degenen die onweer haten) want het onweer staat aan de zuidgrens van Nederland paraat om het land binnen te vallen. Kijk maar: https://www.lightningmaps.org/?lang=nl#

In België is het al flink bezig op diverse plekken.

Ik ben blij dat we vanavond eindelijk weer eens buiten konden eten. Ik hoop dat het onweer nog een tijdje weg blijft. Ik zit nu nog lekker buiten.
In grote hagelstenen heb ik helemaal geen zin mijn tuin staat er mooi bij en dat wil ik graag zo houden.

Tuinfluiter schreef op 09-07-2024 om 18:45:

Ik ben blij dat we vanavond eindelijk weer eens buiten konden eten. Ik hoop dat het onweer nog een tijdje weg blijft. Ik zit nu nog lekker buiten.
In grote hagelstenen heb ik helemaal geen zin mijn tuin staar er mooi bij en dat wil ik graag zo houden.

Hier zijn net door een zware bui mijn mooie Annabellen uit elkaar gezakt (en ze hadden een speciaal rooster voor de stevigheid om zich heen).

Ik had een yogales vanavond, maar het zou flink gaan onweren precies als ik weer naar huis zo gaan op de fiets, dus heb ik de les verzet. Het blijkt nu eerder los te gaan barsten. Het ziet er eng uit hier, maar het onweert nog niet, het rommelt in de verte. Ik had droog en zonder hagelstenen op mijn kop de yogaschool kunnen bereiken en op mijn yogamatje kunnen luisteren naar het onweer. Buien blijven lastig te voorspellen, wel dàt ze komen maar niet wanneer precies.

Update: het is nu begonnen!

hier begint het inmiddels ook met onweren.

Herfstappeltaart schreef op 09-07-2024 om 18:47:

[..]

Hier zijn net door een zware bui mijn mooie Annabellen uit elkaar gezakt (en ze hadden een speciaal rooster voor de stevigheid om zich heen).

Wat zonde misschien veren ze weer op. Bij mij lagen ze vorige week ook om na een stevige regenbui maar nu staan ze er weer mooi bij.

Tuinfluiter schreef op 09-07-2024 om 19:29:

[..]

Wat zonde misschien veren ze weer op. Bij mij lagen ze vorige week ook om na een stevige regenbui maar nu staan ze er weer mooi bij.

Ik hoop het maar.

ik kan morgen uitslapen, hoef pas om 9 uur te beginnen. 

Mijn dochter gaat over!

Blij met iets sufs; dat ik een ochtendmens ben; wilde huis beetje poetsen en dat is al gebeurd 

Netherfield schreef op 10-07-2024 om 07:29:

Mijn dochter gaat over!

Gefeliciteerd!

Blij met het goede weer tijdens de bbq gisteravond. Toen ik naar mijn vrienden toe reed, leek het niet droog te blijven, de lucht zag er behoorlijk dreigend uit. Maar dat waaide over en we hebben tot aan de voetbalwedstrijd heerlijk buiten kunnen zitten. 

'We're going to the chapple and we're gonna get maaaaaaarrieieieied!!
Feestje vandaag; zus gaat (voor 2e x) trouwen!!!! Goed excuus voor kapper en pedicure/manicure de afgelopen dagen 
He ik heb er echt  zin in! (wel r** geslapen maar goed...)

OperaQueen schreef op 11-07-2024 om 08:24:

'We're going to the chapple and we're gonna get maaaaaaarrieieieied!!
Feestje vandaag; zus gaat (voor 2e x) trouwen!!!! Goed excuus voor kapper en pedicure/manicure de afgelopen dagen
He ik heb er echt zin in! (wel r** geslapen maar goed...)

Alvast veel plezier gewenst!  Geniet ervan! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.