Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Blij door het enthousiasme van dochter voor haar eerste zomerkamp. Avonds uit eten geweest met oa zoontje en zwager. Was echt gezellig en zoon was zo vrolijk en lekker bezig. Ik ben echt verliefd op mijn eigen kinderen 

Ik zit sinds gister met mevrouw puberella (nichtje) op een redelijk kleine camping aan de rijn. Lang geleden dat ik echt -niet luxe   gecampeerd heb. Niet erg dat ik nog maar 1 nachtje blijf  maar het is wel ff lekker, heb wel een vakantiegevoel. En morgen ook lekker aan bij het water met dat warme weer...

Van een simpel telefoongesprek over wat praktische dingetjes met mijn beste vriendin, die sinds een maand geremigreerd vanuit een heel ver buitenland in een heel andere tijdzone. Zo heerlijk om elkaar nu gewoon zonder nadenken te kunnen bellen en gewoon weer echt dingetjes te delen. Tuurlijk kun je ook dingen delen over een afstand en dat deden we ook wel, maar het is heerlijk om haar weer zo dichtbij te hebben

van de afspraak met de podotherapeute in mijn nieuwe woonplaats. Was wat nerveus en had er niet heel veel zin in, maar het was een hele aardige vrouw dus ik ging met een fijn gevoel weg.

Morgen warm weer, voor de afwisseling kan het raam weer eens open.

rionyriony schreef op 08-07-2024 om 20:19:

Morgen warm weer, voor de afwisseling kan het raam weer eens open.

Morgen 28 graden dan blijft het bij mij juist dicht 

Yumi schreef op 08-07-2024 om 20:42:

[..]

Morgen 28 graden dan blijft het bij mij juist dicht

Bij mij blijft ook alles dicht! Het is hier nu al weken bloedheet in huis.

Morgen wordt het hier 29 graden 😱 

Yumi schreef op 08-07-2024 om 20:42:

[..]

Morgen 28 graden dan blijft het bij mij juist dicht

Ja bij mij ook, anders kom ik thuis in een sauna 

Broodjebrie schreef op 08-07-2024 om 21:58:

[..]

Ja bij mij ook, anders kom ik thuis in een sauna

ik moet het dicht houden, want de glazenwassers komen. dan is het echt bloody hot in huis, want ook luchtroosters moeten dicht. Dus zodra ik thuis ben, gooi ik alles open. 

En bij mij maakt het niet uit, geen last van want ik sta met puberella tot morgenavond nog op de buurtcamping aan het water  
Best leuk vooruitzicht met een warme dag op komst 

OperaQueen schreef op 08-07-2024 om 22:34:

En bij mij maakt het niet uit, geen last van want ik sta met puberella tot morgenavond nog op de buurtcamping aan het water
Best leuk vooruitzicht met een warme dag op komst

en dan net op tijd weg, voor het slechte weer wat er aankomt

Friezinnetje schreef op 08-07-2024 om 22:03:

[..]

ik moet het dicht houden, want de glazenwassers komen. dan is het echt bloody hot in huis, want ook luchtroosters moeten dicht. Dus zodra ik thuis ben, gooi ik alles open.

Oh die kiezen dan ook een lekkere dag uit  maar waarschijnlijk stond dit al een hele tijd gepland?

Bij mij komen ze vanmiddag de maten opnemen voor een hordeur. Ze komen na 15.00, dan is hier de zon al weg gelukkig.

Friezinnetje schreef op 09-07-2024 om 07:03:

[..]

en dan net op tijd weg, voor het slechte weer wat er aankomt

Komt hier pas rond 20u, we gaan vanmiddag afbreken dus komt goed.

Zoon is op pad met zijn vriendinnetje (en ouders) vandaag voor een leuk uitje. Zo leuk dat ze hem meenemen, hij zat helemaal te glunderen.

Ondertussen kan ik lekker in rust werken. Ben met hele leuke dingen bezig dus daar word ik ook blij van!

Wij hebben op ons vakantie-adres iets lekkers gehaald voor op de BBQ vanavond. Het komische vind ik altijd dat ik niet weet wat ik koop.  Ik vraag dan : wass ist dass?  En dan krijg ik een antwoord wat ik niet versta. Ja, Schweine-iets.  Komt wel goed! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.