Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


2 leuke wandplankjes gekocht, en die waren flink afgeprijsd. Van 30 euro voor 12,50. Word ik blij van  

Met man en honden naar het water geweest 
Beesten hebben zich prima vermaakt in en rond het water.
Kan ik heel erg van genieten 

Gelukkig zijn we op tijd opgestaan om voor de regen aan een fietstochtje te maken. Omderweg hebben we nog een ooievaar en een lepelaar zien vliegen.

vandaag ondanks een korte nacht van 3 uur toch de 40 km wandeltocht kunnen starten en binnen de tijd gefinisht. Wel kapot gelopen en dicht blaren, maar wel trots op vriend en mijzelf.

Gisteravond hele leuke avond gehad, vandaag mn kasten ingeruimd en nu voelt mn nieuwe studio helemaal leefbaar. Vriend heeft een bad voor me laten vollopen en staat nu zingend te koken. Heerlijk weekend zo ♥️

Koettie schreef op 07-07-2024 om 17:53:

Gisteravond hele leuke avond gehad, vandaag mn kasten ingeruimd en nu voelt mn nieuwe studio helemaal leefbaar. Vriend heeft een bad voor me laten vollopen en staat nu zingend te koken. Heerlijk weekend zo ♥️

Gegund! 🌸

Lig al een paar dagen ziek in bed. Vanochtend stond onze overbuurman (op leeftijd) voor de deur met een lege wasmand om de vuile was op te halen. En hij wilde de tuin komen vegen en moest van zijn vrouw vragen of ze moest komen stofzuigen. Heel erg lief, maar allemaal niet nodig want dat kan mijn man prima zelf en kan ook heel goed een paar dagen blijven liggen, maar het idee dat ze het graag wilden doen maakte me wel heel blij.

Smulkruimel schreef op 07-07-2024 om 19:13:

Lig al een paar dagen ziek in bed. Vanochtend stond onze overbuurman (op leeftijd) voor de deur met een lege wasmand om de vuile was op te halen. En hij wilde de tuin komen vegen en moest van zijn vrouw vragen of ze moest komen stofzuigen. Heel erg lief, maar allemaal niet nodig want dat kan mijn man prima zelf en kan ook heel goed een paar dagen blijven liggen, maar het idee dat ze het graag wilden doen maakte me wel heel blij.

Wat lief zeg!

Smulkruimel schreef op 07-07-2024 om 19:13:

Lig al een paar dagen ziek in bed. Vanochtend stond onze overbuurman (op leeftijd) voor de deur met een lege wasmand om de vuile was op te halen. En hij wilde de tuin komen vegen en moest van zijn vrouw vragen of ze moest komen stofzuigen. Heel erg lief, maar allemaal niet nodig want dat kan mijn man prima zelf en kan ook heel goed een paar dagen blijven liggen, maar het idee dat ze het graag wilden doen maakte me wel heel blij.

Dit vind ik zo intens lief!! 💕

Hier word ik ook blij van!

Smulkruimel schreef op 07-07-2024 om 19:13:

Lig al een paar dagen ziek in bed. Vanochtend stond onze overbuurman (op leeftijd) voor de deur met een lege wasmand om de vuile was op te halen. En hij wilde de tuin komen vegen en moest van zijn vrouw vragen of ze moest komen stofzuigen. Heel erg lief, maar allemaal niet nodig want dat kan mijn man prima zelf en kan ook heel goed een paar dagen blijven liggen, maar het idee dat ze het graag wilden doen maakte me wel heel blij.

Beter een goede buur, dan een verre vriend. 

Xandora schreef op 07-07-2024 om 16:41:

vandaag ondanks een korte nacht van 3 uur toch de 40 km wandeltocht kunnen starten en binnen de tijd gefinisht. Wel kapot gelopen en dicht blaren, maar wel trots op vriend en mijzelf.

Ik las je eerdere bericht over het hotel met een hoop herrie. Fijn dat het jullie toch gelukt is, daar mag je zeker trots op zijn!

Ik had een paar afspraken in te halen, dat leidde tot 2 leuke middagen terras en 1 in een gezellig café  Kan het maar ergens druk mee hebben 

Blij dat mijn dochter en haar vriend onverwacht kwamen eten vanavond, dochter, vriend en ik hebben gekookt en onderwijl lekker gekletst over vanalles. Hun nieuwe huis, het werk enz. 
En afgelopen week mijn zoon, ook leuk dat hij langskwam, maar oh, wat is hij gesloten, daar kan een oester nog een puntje aan zuigen! Maar rustig naar zijn zwijgen geluisterd.
Ook ben ik blij met de kattenflimpjes van zijn nieuwe kat die hij gedeeld heeft. 

Auwereel schreef op 07-07-2024 om 20:51:

Blij dat mijn dochter en haar vriend onverwacht kwamen eten vanavond, dochter, vriend en ik hebben gekookt en onderwijl lekker gekletst over vanalles. Hun nieuwe huis, het werk enz.
En afgelopen week mijn zoon, ook leuk dat hij langskwam, maar oh, wat is hij gesloten, daar kan een oester nog een puntje aan zuigen! Maar rustig naar zijn zwijgen geluisterd.
Ook ben ik blij met de kattenflimpjes van zijn nieuwe kat die hij gedeeld heeft.

Fijn Auwereel 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.