Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Veel plezier OperaQueen!

Vrij aardig geslapen  na een intensieve  avonddienst.  Wel vroeg wakker, dat viel wat tegen.

De school heeft dit jaar voor elke leerling een vakantie boodschappen pakket. Het is een grote zware boodschappentas. Ik had er vanmorgen een beetje spijt van dat ik was komen lopen. Vanmiddag als dochter uit school is gaan we kijken wat er allemaal in zit. Ik heb nu al het kerstpakket gevoel 

Tara82 schreef op 11-07-2024 om 10:27:

De school heeft dit jaar voor elke leerling een vakantie boodschappen pakket. Het is een grote zware boodschappentas. Ik had er vanmorgen een beetje spijt van dat ik was komen lopen. Vanmiddag als dochter uit school is gaan we kijken wat er allemaal in zit. Ik heb nu al het kerstpakket gevoel .

Wat ontzettend leuk! Nu ben ik ook erg benieuwd wat er in zit 

HAHA!wait..what schreef op 11-07-2024 om 10:38:

[..]

Wat ontzettend leuk! Nu ben ik ook erg benieuwd wat er in zit

Ik ook, wat leuk!!! 

Ik heb vannacht sinds tijden weer eens goed geslapen. Zo fijn!

Ik hoef even geen rijst te kopen en ik zou meteen pannenkoeken kunnen bakken, want er zat mix, houdbare melk en poedersuiker in. Verder pasta, een pot saus, knakworstjes, bonen en nog meer houdbare spullen. Natuurlijk ook koekjes, snoepjes en ijsjes die je zelf kunt invriezen. Ik vind het een mooie inhoud.

Gezellige dag OperaQ
wat een leuk pakket Tara, dat zal bij sommigen erg goed terecht komen

Gisteravond had ik avonddienst.  Ik kreeg een complimentje van een collega  en werd door 2 cliënten  " erg lief " genoemd. Werd ik wel blij van.

Ik heb de Action (het sjieke filiaal) weer eens met een bezoek vereerd. Ik denk dat een perfectionist daar de manager is. Eens per zoveel tijd neem ik de moeite om (te voet) daarheen te gaan en eindelijk het hele assortiment te zien, smaakvol tentoongesteld. Geen flesje of kleedje ligt er verkeerd.

Dichterbij is het horrorfiliaal dat exact het tegenovergestelde is. Die ligt wel veel beter op de route. Maar het mooie filiaal bezoeken is altijd weer een gebeurtenis.

Dat is zeker lief Lientje.

Dat ik al weer weekend heb, ik net nog een mooi paar sneakers heb gescoord, mijn bril weer gemaakt is, het gras gemaaid heb, morgen ga lunchen met 2 vriendinnen en we ons weekendje weg even gaan doorspreken, ik nog 1 week moet werken en ik dan 3 weken vrij heb. 

Morgen Anastasia en Mr Grey. Aflevering 3.

Ik dacht overigens dat je een sadist niet kon omturnen in een normaal persoon, maar in zo'n film is dat natuurlijk een erg romantisch motief. In films kan alles.

rionyriony schreef op 11-07-2024 om 20:48:

Morgen Anastasia en Mr Grey. Aflevering 3.

Ik dacht overigens dat je een sadist niet kon omturnen in een normaal persoon, maar in zo'n film is dat natuurlijk een erg romantisch motief. In films kan alles.

Dank voor de tip! Dan weet ik wat ik morgen ga kijken.

Broodjebrie schreef op 11-07-2024 om 21:30:

[..]

Dank voor de tip! Dan weet ik wat ik morgen ga kijken.

Ik vind het mooi gemaakte films.

Ik heb een heel grote witte bloeiende hortensia in mijn huiskamer gezet. Hij staat daar wel relatief donker dus de bloemen zijn maar erg tijdelijk. Hij maakt erg veel indruk.

rionyriony schreef op 11-07-2024 om 20:48:

Morgen Anastasia en Mr Grey. Aflevering 3.

Ik dacht overigens dat je een sadist niet kon omturnen in een normaal persoon, maar in zo'n film is dat natuurlijk een erg romantisch motief. In films kan alles.

Waar kijk jij dat?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.