Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lokwinske Moederkareltje! 

gefeliciteerd moederkareltje!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-10-2023 om 20:37

Moederkareltje schreef op 26-10-2023 om 15:53:

dat ik zwanger ben van mijn tweede kind

Gefeliciteerd!!!

Dat ons kleine meisje super vrolijk en gezellig was vandaag. Met haar ondeugende koppie. Ik word elke keer weer blij van haar.

Lekker stuk gefietst, fijne spreekuren, op tijd klaar en daarna met mijn liefste leukste kind spelen en knuffelen.

Heel blij om te lezen dat een gewezen leerkracht er onder ligt. Zijn drankverbruik heeft hem aan een vroegtijdig einde geholpen. 

Tara82 schreef op 26-10-2023 om 18:27:

Vandaag een herfstwandeling gedaan met kleuters. Het was mistig maar prima te doen. Blijkbaar was ik de moeder met de grootste auto, dus ik had een kind meer in mijn groepje dan de rest. Het was gezellig, we hebben een hoop herfst dingen gevonden en ik ben geen kind kwijt geraakt. Dochter vond het ook heel gezellig dat ik mee was en die andere meiden volgens mij ook. Beetje jammer alleen dat ik morgen wel moet werken.

Hier moest ik wel even om gniffelen, heel herkenbaar. 

Shameless staat op Netflix. 

3-0 tot zover!

En blij dat ik de Beckham serie heb gekeken. Vond het wel de moeite waard. 

Van deze videoclip uit 2004. Een 18-jarige kid die op z'n zolderkamer een beetje zat te playbacken voor z'n webcam. Zelf zat ik destijds in een (prive) erg zware periode.Maar iedere keer als ik dan deze videoclip weer zag,werd dat gelukkig ietsje lichter😊.
En mss voor hem ook.Want slechts anderhalve minuut YT, bracht hem eeuwige (internet) faam. De 1e grote YT wereldster die uitgenodigd werd bij CNN en geinterviewd werd door oa de New York times.Niet slecht voor een simpele zaterdagavond op je zolderkamer..😉.


https://www.youtube.com/watch?v=Cqd1Gvq-RBY

Nighttripper schreef op 29-10-2023 om 17:00:

Van deze videoclip uit 2004. Een 18-jarige kid die op z'n zolderkamer een beetje zat te playbacken voor z'n webcam. Zelf zat ik destijds in een (prive) erg heftige periode.Maar iedere keer als ik dan deze videoclip weer zag,werd dat gelukkig ietsje lichter😊.
En mss voor hem ook.Want slechts anderhalve minuut YT, bracht hem eeuwige (internet) faam☺️.


https://www.youtube.com/watch?v=Cqd1Gvq-RBY

Dank je wel!! 
Voel me heel rot door allemaal omstandigheden (werk, zieke kat en verwarming die niet werkt, vriendschap kapot, etc.) maar je hebt me hierdoor even laten lachen 😁💕

Loulou39 schreef op 29-10-2023 om 17:12:

[..]

Dank je wel!!
Voel me heel rot door allemaal omstandigheden (werk, zieke kat en verwarming die niet werkt, vriendschap kapot, etc.) maar je hebt me hierdoor even laten lachen 😁💕

Loulou39 ,fijn te horen! En nee,lachen neemt al het leed niet weg.Maar ik kan me nog goed herinneren dat ikzelf destijds, ondanks al mijn prive-problemen toch erg kon genieten van deze clip.                         Gelukkig maar want ik kreeg hem destijds opgestuurd met de opmerking: "If this guy doesn't put a smile on your face,there is realy something wrong with you"! Gelukkig had ik die duidelijk wel na het zien van deze clip☺️ .Veel sterkte overigens gewenst met jouw situatie!👍️

Bloedprikken ging vandaag mooi snel. Zelfs het verkeer werkte mee. 

dat het beddengoed buiten hangt te drogen.  Dat ik wat planten buiten heb opgeruimd. Bloempotten heb schoongemaakt om opgeborgen te worden voor de winter. Dat de zon volop schijnt. Leuk gesprek met mijn kind. En nu even zitten met een kop koffie.

Blij van school van kind. Juf denkt zo goed mee.
En blij met vriendlief, hij weet vaak net de juiste snaar te raken die ik op dat moment nodig heb ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.