Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Moederkareltje schreef op 26-10-2023 om 15:53:

dat ik zwanger ben van mijn tweede kind

Gefeliciteerd! 

SombraOnline schreef op 26-10-2023 om 09:40:

Malibu2, wat fijn om te lezen!

Gefeliciteerd 

Vanmiddag cake gebakken samen met kind 

Moederkareltje schreef op 26-10-2023 om 15:53:

dat ik zwanger ben van mijn tweede kind

Gefeliciteerd!! 🌸

Moederkareltje schreef op 26-10-2023 om 15:53:

dat ik zwanger ben van mijn tweede kind

Gefeliciteerd! 

Blij, dat er geen rij stond bij de griepvaccinatie. Kon zó doorlopen.

Moederkareltje schreef op 26-10-2023 om 15:53:

dat ik zwanger ben van mijn tweede kind

Gefeliciteerd 


Ik werd blij van het droge weer. Vanmorgen naar de markt geweest en vanmiddag gewandeld prachtige herfst kleuren en veel paddestoelen gezien. Heerlijk om weer buiten te zijn.

van het mooie weer vandaag idd, jammer dat ik moest werken. Maar heb nu wel weekend! 

Friezinnetje schreef op 26-10-2023 om 17:27:

van het mooie weer vandaag idd, jammer dat ik moest werken. Maar heb nu wel weekend!

Hopelijk is het morgen en komend weekend ook lekker weer.

Heel egoïstisch, maar enkele gesprekken gehad en enkele sollicitaties verstuurd; had een goede dag. 

Moirmel schreef op 26-10-2023 om 17:56:

Heel egoïstisch, maar enkele gesprekken gehad en enkele sollicitaties verstuurd; had een goede dag.

Waarom is dat egoïstisch? 

Moirmel schreef op 26-10-2023 om 17:56:

Heel egoïstisch, maar enkele gesprekken gehad en enkele sollicitaties verstuurd; had een goede dag.

Hoezo egoïstisch?

Vandaag een herfstwandeling gedaan met kleuters. Het was mistig maar prima te doen. Blijkbaar was ik de moeder met de grootste auto, dus ik had een kind meer in mijn groepje dan de rest. Het was gezellig, we hebben een hoop herfst dingen gevonden en ik ben geen kind kwijt geraakt. Dochter vond het ook heel gezellig dat ik mee was en die andere meiden volgens mij ook. Beetje jammer alleen dat ik morgen wel moet werken.

bedankt voor de felicitaties!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.