Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Netherfield schreef op 24-10-2023 om 08:41:

[..]

Waar wonen ze? Heb ieder jaar met een vriendin een wedstrijdje wie als eerste een versierde boom met lichtjes in een huis ziet staan.

Ergens tussen Utrecht en arnhem

pind@ schreef op 24-10-2023 om 14:58:

Van Coolblue (nou ja afgelopen zondag al): onze Mien Dobbelsteen (onze robotstofzuiger) was ermee opgehouden na 1 jaar en 2 weken. We kregen zonder problemen ons geld terug en hebben toen Mien Dobbelsteen 2.0 aangeschaft.
Topservice van Coolbleu!
En ook elke dag blij als Mien haar rondje heeft gereden als ik thuiskom van het werk!

Haha mien dobbelsteen 🤣

Broodjebrie schreef op 24-10-2023 om 15:51:

[..]

Haha mien dobbelsteen 🤣

Yes! 
En onze robot grasmaaier heet Kee. Naar tante Kee want die is vegatariër

pind@ schreef op 24-10-2023 om 15:59:

[..]

Yes!
En onze robot grasmaaier heet Kee. Naar tante Kee want die is vegatariër

Hahaha geweldig 

Ik vraag mij af als nu al een kerstboom neerzet of je de versiering niet af en toe moet afstoffen of schoonmaken. Je wil toch wel dat hij met kerst nog staat te stralen.

Tuinfluiter schreef op 24-10-2023 om 16:59:

Ik vraag mij af als nu al een kerstboom neerzet of je de versiering niet af en toe moet afstoffen of schoonmaken. Je wil toch wel dat hij met kerst nog staat te stralen.

Gewoon af en toe de bladblazer erop zetten 

Las ergens dat chocola goed werkt tegen keelpijn. Aangezien ik al een dikke week last heb van mijn keel, heb ik dat direct voor waar aangenomen en mezelf verwend met teveel chocola 

Yumi schreef op 24-10-2023 om 20:10:

Las ergens dat chocola goed werkt tegen keelpijn. Aangezien ik al een dikke week last heb van mijn keel, heb ik dat direct voor waar aangenomen en mezelf verwend met teveel chocola

ik heb ineens ook last van mijn keel....

Ben blij van een leuk begin van een conferentie, de pre-start bijeenkomst was erg gezellig. Boeiende mensen om te spreken!

Van het vouwfietsje dat ik via Marktplaats scoorde vanavond. Ik kon me niet voorstellen dat ie ok zou fietsen met zulke minuscule wieltjes, maar dat viel alles mee. En hij was goedkoop, licht én klapt makkelijk in. Ben benieuwd of ik nog een catch ga ontdekken. 

Bij ons mogen de kinderen heel veel. Zei jongste vandaag: omdat bijna alles mag hier, heb ik nooit zin om iets stiekem te doen! 
Daar werd ik erg blij van. 

Netherfield schreef op 24-10-2023 om 23:49:

Bij ons mogen de kinderen heel veel. Zei jongste vandaag: omdat bijna alles mag hier, heb ik nooit zin om iets stiekem te doen!
Daar werd ik erg blij van.

Mooi! 

De tienerzoon van kennissen van me. Wat heeft hij diep in de put gezeten, hij was erg depressief, ging niet meer naar school, heeft zelfs zelfmoordgedachten gehad. Hij kreeg professionele hulp, maar dat bracht geen verbetering. Dat was nog maar een half jaar geleden. 

En nu? Wat een verandering. Zijn ogen stralen weer, hij is een nieuwe opleiding begonnen, heeft weer volop energie en levenslust, een heel nieuwe jongen. 

En elke keer als ik hem zie word ik daar erg blij van, wetende van het diepe dal waar hij uit kwam.

Malibu2, wat fijn om te lezen! 

dat ik zwanger ben van mijn tweede kind

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.