Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


BlairW schreef op 23-10-2023 om 19:33:

[..]

Werd tijd hè! Mooie pot afgelopen zondag, ik zat in het stadion. Wel aan de goede (Utrecht) kant uiteraard

Werd absoluut tijd, kon echt niet meer, als Ajaxfan waren het geen leuke tijden zo, hopelijk gaat de lijn nu wat omhoog.

PhoebeHolmesreturns schreef op 23-10-2023 om 17:52:

[..]

Ok ik beken dat ik ook al stiekem wel zin heb in kerstversiering maar dat ga ik echt nog niet doen...

Goed excuus: dit jaar is het mijn beurt om de kerstkaartjes te ontwerpen; dus volgende week komen de slingers enzo van de zolder om foto's te maken. 
Daarna wel nog enkele weken wachten om effectief een boom op te zetten.

Aan het enorm fijne gesprek dat ik vanavond heb gehad. Ongepland. Met mensen die ik nog niet kende. 
Ik lig wat later op bed dan ik eerst had gepland, maar dat zie ik later vanochtend wel weer. Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen 

Broodjebrie schreef op 23-10-2023 om 17:49:

[..]

Mijn buren hebben hem gisteren al opgezet!

Waar wonen ze? Heb ieder jaar met een vriendin een wedstrijdje wie als eerste een versierde boom met lichtjes in een huis ziet staan. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

24-10-2023 om 08:55

Even blij en vrolijk om iets doms: die wachttherapie als je iets bij Coolblue besteld, geniaal.

We zijn op vakantie en dochter werd gisteren 12. Hoe ze zat te genieten: mooi hoor! 
En het hotel had enorm hun best gedaan om er iets moois van te maken. De bedden op onze kamer prachtig opgemaakt met handdoekzwanen en bloemen en ‘s avond kwam er aan tafel een paar obers zingen en gaven ze haar echt een enorme taart. ❤️

SuzyQFive schreef op 24-10-2023 om 08:57:

We zijn op vakantie en dochter werd gisteren 12. Hoe ze zat te genieten: mooi hoor!
En het hotel had enorm hun best gedaan om er iets moois van te maken. De bedden op onze kamer prachtig opgemaakt met handdoekzwanen en bloemen en ‘s avond kwam er aan tafel een paar obers zingen en gaven ze haar echt een enorme taart. ❤️

Ach wat leuk Suzy, heerlijk om je kind zo zien te genieten ♥️

SuzyQFive schreef op 24-10-2023 om 08:57:

We zijn op vakantie en dochter werd gisteren 12. Hoe ze zat te genieten: mooi hoor!
En het hotel had enorm hun best gedaan om er iets moois van te maken. De bedden op onze kamer prachtig opgemaakt met handdoekzwanen en bloemen en ‘s avond kwam er aan tafel een paar obers zingen en gaven ze haar echt een enorme taart. ❤️

Fantastisch! 

En fijne vakantie nog! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

24-10-2023 om 12:15

Bestelling net opgehaald en meteen mijn eerste kopje Nespresso gemaakt waar ik nu even van ga genieten! 

Eigenlijk zou ik moeten mopperen, omdat mijn man juist waar hij voor naar de Action ging is vergeten, maar nu heb ik een mooi excuus om zo na het werk nog even zelf te gaan en meteen ook wat dingentjes voor mijzelf te kopen. In het weekend wil kleuter altijd mee met alles wat ik doe, dus straks even rustig alleen shoppen word ik wel blij van. 

Vandaag toch maar besloten die vintage (midcentury) Pilastro plantenhanger met bijbehorende vintage ADCO bloempot van MP te kopen. Niet heel goedkoop. Maar stond al heel lange tijd op m'n lijstje om m'n 60/70's huiskamer mee aan te kleden.Erg blij met m'n keuze,prima 60's  sfeermaker




Vintage-Pilastro-Bloempothouder-Plantenhanger-Zwart-Geel-60s-Retro-Marktplaats.png



Staat er nou een binnenpot tussen de stengels van de plant in? Verwarrend gezicht. 

@Nigthtripper: zo af en toe moet je jezelf eens een plezier gunnen. Zeker als je er zo van zult genieten. 

Van Coolblue (nou ja afgelopen zondag al): onze Mien Dobbelsteen (onze robotstofzuiger) was ermee opgehouden na 1 jaar en 2 weken. We kregen zonder problemen ons geld terug en hebben toen Mien Dobbelsteen 2.0 aangeschaft. 
Topservice van Coolbleu!
En ook elke dag blij als Mien haar rondje heeft gereden als ik thuiskom van het werk!

Moosey, ja klopt! Was me nog niet opgevallen. Mss heeft't iets met het nemen van een foto van de pot en plant te maken,wel vreemd.. Kan er zo verder geen reden voor verzinnen (die plant zit er dus niet bij).
Beterlaat2021,yep groot gelijk,ga zeker genieten van zo'n echte retro-sfeermaker☺️.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.