Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Broodjebrie schreef op 23-10-2023 om 17:49:

[..]

Mijn buren hebben hem gisteren al opgezet!

Neee, dat is echt te vroeg 

PhoebeHolmesreturns schreef op 23-10-2023 om 17:52:

[..]

Ok ik beken dat ik ook al stiekem wel zin heb in kerstversiering maar dat ga ik echt nog niet doen...

Ik liep vanmiddag even in de action en heb toch even rondgekeken bij de kerstspullen..

_Audrey schreef op 23-10-2023 om 18:00:

[..]

Neee, dat is echt te vroeg

Dat dacht ik ook.. ik zei ook iets in de zin van, zo jullie zijn al lekker op tijd! Waarop ze reageerde, dat ze van lichtjes houden en ze het echt zo gezellig vinden nu. Oké..  ik ga hem echt pas in december zetten hoor haha.

Broodjebrie schreef op 23-10-2023 om 18:02:

[..]

Ik liep vanmiddag even in de action en heb toch even rondgekeken bij de kerstspullen..

Ik heb ook al wel kerstspullen gekocht, dat kon ik niet laten   ,  maar ze staan netjes in de doos in de schuur te wachten. 

Lollypopje

Lollypopje

23-10-2023 om 18:18 Topicstarter

bij mii word het waarschijnlijk eind november begin december, maar ik moet eerst nog iemand regelen om dat voor mij te doen. Dus het zal er ook vanaf hangen wanneer die persoon kan, maar ik heb er nu al weer zin in 😁

Lollypopje schreef op 23-10-2023 om 18:18:

bij mii word het waarschijnlijk eind november begin december, maar ik moet eerst nog iemand regelen om dat voor mij te doen. Dus het zal er ook vanaf hangen wanneer die persoon kan, maar ik heb er nu al weer zin in 😁

Ik ook! December vind ik altijd zo gezellig. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-10-2023 om 18:34

Broodjebrie schreef op 23-10-2023 om 18:02:

[..]

Ik liep vanmiddag even in de action en heb toch even rondgekeken bij de kerstspullen..

Ik ook, sterker nog ik heb al hele foute kerstoorbellen gekocht  

de knoop nu helemaal doorgehakt, na 1 week en 2 dagen twijfelen...

Beterlaat2021! schreef op 23-10-2023 om 17:25:

Jullie zijn nu al voorzien, maar op de dag ná Kerst begint de uitverkoop van kerstspullen bij de Intratuinwinkels. Dan is het er druk!

Daar had ik vorig jaar dus mijn zinnen op gezet, na kerst die boom kopen. Maar die was toen dus ineens nergens meer verkrijgbaar. Alsof hij niet in de uitverkoop ging. Alleen de niet zo realistische bomen waren afgeprijsd. Het model dat ik nu gekocht heb, hebben ze ook niet bij intratuin trouwen. Maar goed, vandaar nu maar gekocht om niet weer mis te grijpen  

_Audrey schreef op 23-10-2023 om 18:00:

[..]

Neee, dat is echt te vroeg

Onze vroegere onderbuurvrouw zet hem altijd de dag na een lokale feestdag hier. Die feestdag was afgelopen 12 oktober, dus de 13e kwam de boom in huis 

Dat Steijn weg is bij Ajax pffff eindelijk!

BlairW schreef op 23-10-2023 om 18:56:

[..]

Onze vroegere onderbuurvrouw zet hem altijd de dag na een lokale feestdag hier. Die feestdag was afgelopen 12 oktober, dus de 13e kwam de boom in huis

  je kan maar op tijd zijn... en hem dan ook laten staan tot maart/april, of dat toch niet? 

Muurbloem1985 schreef op 23-10-2023 om 19:04:

Dat Steijn weg is bij Ajax pffff eindelijk!

Van mij had hij wel mogen blijven 

_Audrey schreef op 23-10-2023 om 19:10:

[..]

Van mij had hij wel mogen blijven

Ja is voor te stellen als je niet voor Ajax bent.

_Audrey schreef op 23-10-2023 om 19:09:

[..]

je kan maar op tijd zijn... en hem dan ook laten staan tot maart/april, of dat toch niet?

Dat weet ik eigenlijk niet 

Muurbloem1985 schreef op 23-10-2023 om 19:04:

Dat Steijn weg is bij Ajax pffff eindelijk!

Werd tijd hè! Mooie pot afgelopen zondag, ik zat in het stadion. Wel aan de goede (Utrecht) kant uiteraard Maar blijft bizar dat deze 2 clubs een degradatieduel aan het spelen waren hoor. Geen van beide hoort daar te staan zeg. Hoop dat er nu wat beters komt bij Ajax en dat ze weer wat omhoog komen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.