Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat ik vanmorgen wat laat was (niet blij van trouwens 😁, maar daarna), rennen naar de bushalte en de bus stond nog bij de halte en de buschauffeur opende de deur weer voor me. Rennen op het station en kon een eerdere trein halen omdat die een paar minuten vertraging had. Rennen naar m’n werk omdat het regende.. en precies op tijd binnen voor m’n meeting en daarvoor nog snel koffie te halen.

De oudere dame die vandaag een aardigheidje kwam brengen om te bedanken voor iets dat ik voor haar gedaan had.  Staat nu nog even te pronken op de salontafel als het straks tijd is voor thee vallen we aan. 

Genieten van een heet bad onder supervisie van de kat. 

Dat ik eindelijk weer een keer een nacht heerlijk heb geslapen (weekend weg zonder baby). Van 21:30-7:00 geslapen  

Mensen die nog logisch en consistent kunnen redeneren. En van de kortingskaart die ik gisteren in de brievenbus vond voor een product waar ik net behoefte aan had en waar ik vandaag voor op pad wilde

Malibu2 schreef op 04-11-2023 om 09:18:

Mensen die nog logisch en consistent kunnen redeneren. En van de kortingskaart die ik gisteren in de brievenbus vond voor een product waar ik net behoefte aan had en waar ik vandaag voor op pad wilde

En nu blij met mijn aankoop, die dankzij die kortingskaart een stuk goedkoper was.

Ben daarnaast blij dat ik iemand anders heel blij heb kunnen maken met een extra kaartje dat ik had gereserveerd voor een optreden dat intussen is uitverkocht. Lang geleden dat ik zo'n blij en enthousiast persoon aan de telefoon heb gehad. 

En last but not least ben ik heel blij met het blije gevoel in me. 

😂 lol. Er is nu het Regionaal Songfestival op tv, dat is echt humor 

Blij dat mijn gewicht  eindelijk  lijkt te gaan  zakken. ( laatste redmiddel  was met bepaalde  medicijnen  stoppen, en het lijkt erop dat dit de oorzaak  is van het niet kunnen afvallen)

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-11-2023 om 00:18

Blij van een gezellige 'puinhoop' in mijn huis vanavond. Pubernichtje blijft een nachtje slapen. Vriend zou naar zn eigen huis gaan maar bleef ook dus dat was een rommelige avond met spelletjes en dat was erg gezellig.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-11-2023 om 20:56

Nog meer blij: Ik heb voor het eerst in mijn leven wat dingen op Vinted gezet, 1 iets binnen 1 minuut verkocht en een ander ding een paar uur geleden. Wat een leuke app, ik moet  nog oppassen dat ik niet mn halve kledingkast erop zet want het gaat erg gemakkelijk, zelfs voor een IT en app-dummy

Ik ben blij dag we een hele leuke dag hebben gehad op het spellenspektakel. Wel wat veel gekocht, maar kleuter heeft leuke spellen erbij en man en ik ook. Ook hebben zowel kleuter als ik nog een spel gewonnen. Niet dat ze het zelf kan spelen nog, want 10+, maar iets winnen is altijd leuk. Ik heb nog een Sint cadeau gescoord voor kleuter voor minder dan de helft van de normale prijs. Kleuter vind het zo leuk dag ze zelfs niet naar bed wilde, maar ze was we wel heel moe.

Dat ik een probleem heb met mijn vloerverwarming (daar word ik niet blij van trouwens!), maar na een grondige inspectie van de vloerverwarming man, een medewerker van een grote energieleverancier (weet niet of ik namen mag noemen 😁) nodig bleek te hebben: heb gebeld en deze man zou tussen 14:00 en 17:00 uur langskomen, hij wist dat ik de hele dag thuis was, en hij stond een uur later (13:00) al voor de deur! Helemaal top!

Van mijn tandarts, fijn dat ik vandaag tussen door meteen even langs mocht komen met mijn zere hoofd, en dat hij door een stukje van de zere kies af te slijpen het grootste deel van de pijn heeft geëlimineerd. En ook fijn dat ik m zo 100% vertrouw dat ik niet hoef te twijfelen aan zijn oordeel (wortelpuntontsteking, volgende week een wortelkanaalbehandeling… dat is dan weer wat minder blij)

Moosey schreef op 07-11-2023 om 18:35:

Van mijn tandarts, fijn dat ik vandaag tussen door meteen even langs mocht komen met mijn zere hoofd, en dat hij door een stukje van de zere kies af te slijpen het grootste deel van de pijn heeft geëlimineerd. En ook fijn dat ik m zo 100% vertrouw dat ik niet hoef te twijfelen aan zijn oordeel (wortelpuntontsteking, volgende week een wortelkanaalbehandeling… dat is dan weer wat minder blij)

Oeh, sterkte!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

08-11-2023 om 08:53

Sterkte Moosey!

Ik ben erg blij dat ik een to do lijst-app gevonden heb. Het geeft rust om dat op te schrijven en  het motiveert mij ook om dingen te doen en daar word ik heel erg blij van!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.