Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

BlairW schreef op 07-11-2024 om 10:37:

Dat het drukverband op mijn neus er goed af kwam zonder te kleven. Afgelopen week is er een basaalcelcarcinoom verwijderd en dat heeft een best groot gat achtergelaten. Vandaag mocht het verband er af en daar was ik best bang voor. Het gat was even schrikken, maar de wond ziet er goed uit. Nu 2 keer per dag zalf smeren en hopen dat het snel dicht gaat.

Sterkte ik hoop dat je goed en snel hersteld.

Vannacht goed geslapen. Ik heb er niet veel van gemerkt; ik werd om half zes wakker en toen had ik voor twee nachten geslapen.

Verder verheug ik me onwijs op het tijdstip waarop ik (gepland) los mag op de kerstdeco. Vanaf half november en daarna volgt een geleidelijke opbouw. Als ik in die tijd ideetjes krijg dan hoef ik me niet meer in te houden. Dat vond ik de laatste tijd wel vervelend omdat in winkels alles "in your face", liefst nog bij de entree van de winkels neer werd gezet, waardoor ik heel lang thuis ben gebleven.

Mijn favo tuinwinkel heeft het wel vijf weken zonder mijn bezoeken moeten doen. Echt goed ga ik pas kijken als ik glittereffecten nodig heb en dat is voorlopig nog niet het geval.

beterschap BlairW. 

Beterschap BlairW. Het klinkt pijnlijk 

Dank allemaal!
Pijn valt mee gelukkig. Enige nadeel is dat het jeukt onder de pleister en ik kan er niet krabben, want open wond.

Doelgericht de stad in geweest en alles lukte in een flow: parkeerplaats, broek met kortingsbon en een restantje handwerkspullen waar ik op hoopte. Supermarkt nog even een paar dingetjes en voilà, alles binnen 1 uur uit en thuis! En dan nu het welverdiende bakkie koffie 🥳

BlairW schreef op 07-11-2024 om 15:44:

Dank allemaal!
Pijn valt mee gelukkig. Enige nadeel is dat het jeukt onder de pleister en ik kan er niet krabben, want open wond.

Jeuk kan ook heel irritant zijn. Beterschap. Toch wel schrikken die huidkanker. 

Werd vandaag even blij van de weerspiegeling in een winkelruit. Het zag er minder erg uit dan verwacht. Ook blij met de nieuwe enkellaarsjes.

BlairW 👍️ (en nie pulken hè...)

BlairW schreef op 07-11-2024 om 15:44:

Dank allemaal!

Jeuk betekent dat de wond aan het genezen is!

van mijn aantal likes

posten-Likes-Viafora.png

en aantal posten hier!

Moet zo lachen om mezelf hoewel het ook treurig is. Mijn lat qua lieve dingen in een relatie ligt zo laag blijkbaar. Hiervoor 11 jaar relatie en het was een lieve rustige man maar zorgen voor (zonder te vragen) snapte hij echt niet. Met duidelijke instructies wel maarja, dat schiet het doel beetje voorbij (autistisch). 

Huidige vriend is zo zorgzaam en doet uit zichzelf gewoon dingen. Zowel lieve dingen als stomme huishoudelijke dingen. Doet gewoon de afwas als het in de weg staat, gooit het vuilnis weg als het vol is en doet meestal de boodschappen en koken. Gister ziek thuis en hij had zijn avondplannen afgezegd om voor me te koken en gezorgd dat ik om 21:00 in bed lag met een kop thee. En dan denk ik god, dit is toch ook gewoon normaal gedrag maar man wat moet ik hier nog steeds af en toe aan wennen.  

'Nieuwe bezems vegen schoon', Koettie!  Ken je die uitdrukking?  😛

Begin december ga ik op vakantie, zin in! 😁 🌴🏖️🩴

Beterlaat2021! schreef op 08-11-2024 om 07:58:

'Nieuwe bezems vegen schoon', Koettie! Ken je die uitdrukking? 😛

Hij is niet zo heel nieuw meer inmiddels. Nu toch al bijna 16 maanden in beeld! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.