Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Loulou39 schreef op 01-09-2024 om 20:30:

[..]

Ooooh wat heerlijk! Ik ben zo jaloers op je, maar gun het je uiteraard ook 😁

Haha, dankjewel! Misschien een troost; voor mij was dit ook heel lang geleden hoor! Ik moet altijd van alles van mezelf of pak toch weer mijn telefoon o.i.d. 

Wat is jouw reden waarom het niet lukt? Ik gun jou dit uiteraard ook

Loulou39 schreef op 01-09-2024 om 20:27:

[..]

Het schijnt ook nog goed te zijn tegen iets (artrose ofzo? Ben te lui om te zoeken 😇).

Nou aan zoiets dacht ik dus inderdaad toen ik mijn vraag stelde.

Auwereel schreef op 01-09-2024 om 19:30:

[..]

Ow spannend! Tip: als de spanning te groot is, laat een gladde kastanje in je hand rondgaan! 😉

Alle gekheid op een stokje, ik wens je veel succes in de liefde!

HAHA!wait..what schreef op 01-09-2024 om 17:21:

[..]

Ah wat leuk voor je

Dankjewel.  Hij zet elke ochtend een wekker zodat ie wakker is voordat mijn wekker gaat, puur om een goedemorgen berichtje te sturen. Echt nog nooit zo'n lieve man ontmoet.

Herfstappeltaart schreef op 02-09-2024 om 08:14:

[..]

Nou aan zoiets dacht ik dus inderdaad toen ik mijn vraag stelde.

Het weert negatieven krachten en  helpt tegen  pijnen als jicht, reuma enz . Wel vervangen  als de kastanje dof wordt. 

Is het verhaal althans. 

lientje69 schreef op 02-09-2024 om 15:21:

[..]

Het weert negatieven krachten en helpt tegen pijnen als jicht, reuma enz . Wel vervangen als de kastanje dof wordt.

Is het verhaal althans.

Vanaf donderdag geen internet en tv, monteur zou zaterdag komen maar niemand gezien. Sinds vanavond werkt alles weer, lekker tv gekeken kan geen boek meer zien 

Yumi schreef op 02-09-2024 om 22:47:

Vanaf donderdag geen internet en tv, monteur zou zaterdag komen maar niemand gezien. Sinds vanavond werkt alles weer, lekker tv gekeken kan geen boek meer zien

Dan merk je pas ook hoe afhankelijk je er eigenlijk van bent he

Broodjebrie schreef op 03-09-2024 om 08:34:

[..]

Dan merk je pas ook hoe afhankelijk je er eigenlijk van bent he

Nou en of! Internet waarom zijn we daar ooit mee begonnen? 

Dat het nu (nog) niet zo warm is, dat ik een lekkere lange wandeling (5 kwartier) met hondlief heb kunnen maken.

Ik zit The Other Woman te kijken en ik lig compleet dubbel, wat een leuke film 

Oops, iets te enthousiast

Sinds 18 maart weg bij ex, bijna een half jaar. Lastige maanden gehad want had geen vaste woonplek maar steeds logeerhuizen en op het laatste onderhuur. Maandag hypotheekaanvraag in gang gezet voor een eigen woning, hoop er kerst te vieren na een verbouwing. Gek om te bedenken dat het al bijna een half jaar is maar terugkijkend zit ik ondanks alle stress zoveel beter in m'n vel. En ex ook volgens mij, al spreek ik hem weinig meer. Voelt echt als een nieuw jaar, nieuw begin.  

HAHA!wait..what schreef op 01-09-2024 om 21:35:

[..]

Haha, dankjewel! Misschien een troost; voor mij was dit ook heel lang geleden hoor! Ik moet altijd van alles van mezelf of pak toch weer mijn telefoon o.i.d.

Wat is jouw reden waarom het niet lukt? Ik gun jou dit uiteraard ook

Lief

Mijn hoofd zit altijd zo vol, dan ga ik zitten en dan denk ik "oh, ik moet nog even dit doen, of even dat opruimen".

Ik heb momenteel de rust even niet (Netflix kijken gaat wel prima trouwens ).

ik werd vandaag blij vanwege het feit dat ik van mijn oncoloog te horen hebt gekregen, dat ik schoon ben van binnen, kanker is weg. En dat ik drie maanden weg mag blijven🥳

Zuster2021 schreef op 04-09-2024 om 18:21:

ik werd vandaag blij vanwege het feit dat ik van mijn oncoloog te horen hebt gekregen, dat ik schoon ben van binnen, kanker is weg. En dat ik drie maanden weg mag blijven🥳

Wat een mooi nieuws 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.