Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Zuster2021 schreef op 04-09-2024 om 18:21:

ik werd vandaag blij vanwege het feit dat ik van mijn oncoloog te horen hebt gekregen, dat ik schoon ben van binnen, kanker is weg. En dat ik drie maanden weg mag blijven🥳

💕🌷

Wat een supergoed nieuws Zuster! 

Mooi nieuws Zuster! 

Zuster2021 schreef op 04-09-2024 om 18:21:

ik werd vandaag blij vanwege het feit dat ik van mijn oncoloog te horen hebt gekregen, dat ik schoon ben van binnen, kanker is weg. En dat ik drie maanden weg mag blijven🥳

💪 Gefeliciteerd!

Dat is heel goed nieuws Zuster2021!

Vandaag ingeschreven voor opleiding. Start 31 januari. 

Dat onze dochter het super leuk heeft gehad tijdens haar eerste middag BSO. Er zitten 3 kinderen uit haar klas op en ze had ook met kinderen van andere scholen gespeeld. De koekjes daar waren ook lekkerder dan thuis . Een groot succes dus. Het enigste wat ze stom vind is dat ze volgende week pas weer mag en maar 1 dag per week. Nu nog hopen dat de extra tijd die man hierdoor krijgt ook een positieve invloed heeft op hem.

Mijn katten wonen sinds twee maanden bij mn zusje en ik mis ze zo. Nu is ze op vakantie en zit ik paar dagen in haar huis. Zo fijn met die beesten op schoot 

Zuster2021 schreef op 04-09-2024 om 18:21:

ik werd vandaag blij vanwege het feit dat ik van mijn oncoloog te horen hebt gekregen, dat ik schoon ben van binnen, kanker is weg. En dat ik drie maanden weg mag blijven🥳

Wat een geweldig nieuws!

Friezinnetje schreef op 04-09-2024 om 19:26:

Vandaag ingeschreven voor opleiding. Start 31 januari.

Zet 'm op en veel succes!

Wil je delen  welke opleiding  je gaat doen? 

Zuster2021 schreef op 04-09-2024 om 18:21:

ik werd vandaag blij vanwege het feit dat ik van mijn oncoloog te horen hebt gekregen, dat ik schoon ben van binnen, kanker is weg. En dat ik drie maanden weg mag blijven🥳

Wat een geweldig nieuws! 

Tara82 schreef op 04-09-2024 om 20:30:

Dat onze dochter het super leuk heeft gehad tijdens haar eerste middag BSO. Er zitten 3 kinderen uit haar klas op en ze had ook met kinderen van andere scholen gespeeld. De koekjes daar waren ook lekkerder dan thuis . Een groot succes dus. Het enigste wat ze stom vind is dat ze volgende week pas weer mag en maar 1 dag per week. Nu nog hopen dat de extra tijd die man hierdoor krijgt ook een positieve invloed heeft op hem.

Ah, wat lief en fijn Dan laat je haar ook met een fijn gevoel daarheen gaan 

Vriend(?) mag na twee heftige epileptische aanvallen en een kaliumtekort weer naar huis. Straks weer bellen. 

dat mijn hordeuren eindelijk geplaatst zijn

Blij dat ik iemand heb geappt waardoor-ie door had dat er iets fout dreigde te gaan en zo kwam het toch nog goed! En die aandrang om dat appje te sturen kwam puur uit een voorgevoel dat ik even moest appen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.