Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Herfstappeltaart schreef op 01-09-2024 om 10:14:

[..]   Waarom doen jullie dat? Die kastanjes in je zak?

Weet ik niet.  Het is een lekker ding om in je hand te hebben...

Eindelijk eens genoeg geslapen. Afgelopen weken steeds net te laat naar bed en vroeg op voor werk of dingen te doen in t weekend. Vandaag enige dag dat buren niet klussen en eindelijk geslapen. Heerlijk. 

Herfstappeltaart schreef op 01-09-2024 om 10:23:

[..]

Dat is zeker fijn. Ik spreek een paar zinnetjes Frans maar daar houdt het wel mee op. Als ze dan in het Frans terug gaan ratelen kan ik het niet meer volgen. Gelukkig doen steeds meer Fransen de moeite om een beetje Engels te spreken. In welk deel ben je geweest? (Sorry voor de off-topic)

Wij zaten in de vogezen. 

Herfstappeltaart schreef op 01-09-2024 om 10:14:

[..]

Waarom doen jullie dat? Die kastanjes in je zak?

Prettig om een beetje mee te spelen als ik aan de wandel ben, dus eigenlijk dezelfde reden als BeterLaat

Auwereel schreef op 01-09-2024 om 12:38:

[..]

Prettig om een beetje mee te spelen als ik aan de wandel ben, dus eigenlijk dezelfde reden als BeterLaat

Een soort fidget toy, dus.  


Ik ben verliefd, en niet zo’n beetje ook! Het voelt fijn, maar ook eng. Ik ben bang weer pijn gedaan te worden, maar toch weet ik dat hij dat niet doet? Het leeftijdsverschil boeit me eigenlijk niet eens (hij is 19 jaar ouder  )

Gisteravond begonnen aan een boek en vanmiddag het boek al uit kunnen lezen  Heerlijk, ik had geen plannen vandaag en kon lekker buiten (in de schaduw) bijna ongestoord doorlezen

SombraOnline schreef op 01-09-2024 om 13:25:

[..]

Een soort fidget toy, dus.


Ik ben verliefd, en niet zo’n beetje ook! Het voelt fijn, maar ook eng. Ik ben bang weer pijn gedaan te worden, maar toch weet ik dat hij dat niet doet? Het leeftijdsverschil boeit me eigenlijk niet eens (hij is 19 jaar ouder )

Ah wat leuk voor je 

heerlijk ijsje gegeten met buurvrouw en klein rondje gefietst.  Verder veel gelezen in de tuin. En mijn vader kwam nog even langs met een vriend.  

Beterlaat2021! schreef op 01-09-2024 om 11:04:

[..]

Weet ik niet. Het is een lekker ding om in je hand te hebben...

Auwereel schreef op 01-09-2024 om 12:38:

[..]

Prettig om een beetje mee te spelen als ik aan de wandel ben, dus eigenlijk dezelfde reden als BeterLaat

Aaah oké dat snap ik wel. Ik dacht dat er misschien een soort bijgeloof achter zat ofzo.

Broodjebrie schreef op 01-09-2024 om 11:49:

[..]

Wij zaten in de vogezen.

Daar ben ik dan weer nog nooit geweest  , maar het zal ongetwijfeld prachtig zijn, net als de rest van Frankrijk.

SombraOnline schreef op 01-09-2024 om 13:25:

[..]

Een soort fidget toy, dus.


Ik ben verliefd, en niet zo’n beetje ook! Het voelt fijn, maar ook eng. Ik ben bang weer pijn gedaan te worden, maar toch weet ik dat hij dat niet doet? Het leeftijdsverschil boeit me eigenlijk niet eens (hij is 19 jaar ouder )

Ow spannend! Tip: als de spanning te groot is, laat een gladde kastanje in je hand rondgaan! 😉

Alle gekheid op een stokje, ik wens je veel succes in de liefde!

De kinderen zijn weer thuis na 3 weken bij hun vader/mijn ex.

Beterlaat2021! schreef op 01-09-2024 om 11:04:

[..]

Weet ik niet. Het is een lekker ding om in je hand te hebben...

Het schijnt ook nog goed te zijn tegen iets (artrose ofzo? Ben te lui om te zoeken 😇).

HAHA!wait..what schreef op 01-09-2024 om 17:21:

Gisteravond begonnen aan een boek en vanmiddag het boek al uit kunnen lezen Heerlijk, ik had geen plannen vandaag en kon lekker buiten (in de schaduw) bijna ongestoord doorlezen

Ooooh wat heerlijk! Ik ben zo jaloers op je, maar gun het je uiteraard ook 😁

Herfstappeltaart schreef op 01-09-2024 om 19:05:

[..]

Daar ben ik dan weer nog nooit geweest , maar het zal ongetwijfeld prachtig zijn, net als de rest van Frankrijk.

Oh haha. Zeker de moeite waard hoor. Ik weet nog een fijn adresje waar je kunt overnachten. Mocht je interesse hebben stuur maar pb.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.