Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Mijn man 🥰. Gewoon omdat hij, hij is en achter me staat. 

Van een mooie wandeling en daarna lekker pintxos gegeten in de tuin het was heerlijk buiten.

Due-scimmie schreef op 31-08-2024 om 19:43:

Mijn man 🥰. Gewoon omdat hij, hij is en achter me staat.

Wat lief! 🌸

Beterlaat2021! schreef op 31-08-2024 om 18:51:

[..]

Oh, daar kijk ik ook naar uit. Dan moet ik dwangmatig alle bomen langs. Niet om een emmer vol, maar gewoon een mooie grote kastanje.

Dit was nog een kleintje, maar wel de eerste! Ik zoek ook altijd een mooie grote zonder butsen, die blijft de hele winter in mijn zak!

Ik heb vandaag de tuin een beetje gefatsoeneerd en diverse jonge eikenboompjes weggeknipt, ik kan wel zien dat gaaien regelmatig mijn tuin bezoeken en dan er hun wintervoorraad bewaren.

Dat mijn man zijn eerste nieuwe gehoorapparaten aan het uit proberen is.
Nu, hij naast mij, naar Jochem te luisteren met gehoorapparaat op blootooth ,hij geniet, hoor ik.😃

Hemke schreef op 31-08-2024 om 21:43:

Dat mijn man zijn eerste nieuwe gehoorapparaten aan het uit proberen is.
Nu, hij naast mij, naar Jochem te luisteren met gehoorapparaat op blootooth ,hij geniet, hoor ik.😃

hij had de grappen nog niet eerder gehoord?  

Beterlaat2021! schreef op 31-08-2024 om 12:16:

Vandaag heb ik mezelf getrakteerd op een stapeltje nieuwe badhanddoeken, Hoteltype van de Stapelactie van de HEMA.

Mijn oude gaan naar het asiel, daar zijn zij er blij mee.

Wat een goed idee van dat asiel!

Broodjebrie schreef op 31-08-2024 om 18:23:

dat de vakantie naar Frankrijk met een vriendin zo goed bevallen is! En wat is Frankrijk onwijs mooi... ♥️

Dat ben ik helemaal met je eens! Het land verveelt nooit.

Herfstappeltaart schreef op 01-09-2024 om 07:53:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens! Het land verveelt nooit.

Het was voor mij de 1e keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Ook hele vriendelijke eigenaren waar we verbleven. En nog fijner, ze spreken gewoon Nederlands. Wij gaan zeker nog een keer terug.

dat ik heb uitgeslapen tot 9 uur. Dat is al een lange tijd niet gebeurt

Friezinnetje schreef op 01-09-2024 om 09:45:

dat ik heb uitgeslapen tot 9 uur. Dat is al een lange tijd niet gebeurt

Ik wou dat ik dat ook kon. Gisteravond lag ik pas tegen één uur in bed (visite gehad) maar vanmorgen "plop" om vijf voor zeven waren mijn ogen open. Dan moet ik gelijk naar de w.c. en kom niet meer in slaap. Zo jammer.

Friezinnetje schreef op 01-09-2024 om 09:45:

dat ik heb uitgeslapen tot 9 uur. Dat is al een lange tijd niet gebeurt

Heerlijk, ik tot half 10, had het ook nodig, want gisteren om kwart voor 3 al wakker en normaal ga ik na mijn werk dan nog slapen maar dat kon gisteren niet omdat we ergens heen moesten 

Auwereel schreef op 31-08-2024 om 21:06:

[..]  KASTANJES!

Dit was nog een kleintje, maar wel de eerste! Ik zoek ook altijd een mooie grote zonder butsen, die blijft de hele winter in mijn zak!

Ik wrijf  ze een beetje in met olijfolie o.i.d.
In iedere jaszak een kastanje, naast mijn bed ook...
Ik weet ergens een boom te staan die zo oud en vol is, daar kun je ze zelf plukken...

images?q=tbn:ANd9GcTxS4bbCrZwZUQ-dA1Fxa4uYTIeTJ4JVgRkIg&s

Beterlaat2021! schreef op 01-09-2024 om 10:05:

[..]

Ik wrijf ze een beetje in met olijfolie o.i.d.
In iedere jaszak een kastanje, naast mijn bed ook...
Ik weet ergens een boom te staan die zo oud en vol is, daar kun je ze zelf plukken...

images?q=tbn:ANd9GcTxS4bbCrZwZUQ-dA1Fxa4uYTIeTJ4JVgRkIg&s

Waarom doen jullie dat? Die kastanjes in je zak?

Broodjebrie schreef op 01-09-2024 om 08:36:

[..]

Het was voor mij de 1e keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Ook hele vriendelijke eigenaren waar we verbleven. En nog fijner, ze spreken gewoon Nederlands. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Dat is zeker fijn. Ik spreek een paar zinnetjes Frans maar daar houdt het wel mee op. Als ze dan in het Frans terug gaan ratelen kan ik het niet meer volgen. Gelukkig doen steeds meer Fransen de moeite om een beetje Engels te spreken. In welk deel ben je geweest? (Sorry voor de off-topic)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.