Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Blij dat iemand na opruimen, mijn vermist geraakte, vaas heeft teruggevonden en teruggegeven.
Ik heb de afgelopen 2 jaar een aantal keer gedacht: goh dit boeket moet eigenlijk in die bolle ronde vaas en dan kon ik hem niet vinden. Ik kon me niet herinneren dat hij stuk was gevallen. Wel een paar keer gekeken of ik iets ter vervanging kon vinden.Β 
Nu ik degene die hem terugvond en terugbracht zag dacht ik: O ja, bij jouw housewarming had ik de bloemen in de vaas gezet en gevraagd of ik de vaas terug kon krijgen als de bloemen uitgebloeid waren.Β  Het heeft even geduurd maar hij is er weer.Β 

BLIJ!!!🌺🌻🌷

Onverwacht samen met dochter gekookt was erg gezellig en tijdens het koken een goed gesprek gevoerd. Ik bof met de fijne band met mijn volwassen dochter.

Bakblik schreef op 29-08-2024 om 20:27:

Blij dat iemand na opruimen, mijn vermist geraakte, vaas heeft teruggevonden en teruggegeven.
Ik heb de afgelopen 2 jaar een aantal keer gedacht: goh dit boeket moet eigenlijk in die bolle ronde vaas en dan kon ik hem niet vinden. Ik kon me niet herinneren dat hij stuk was gevallen. Wel een paar keer gekeken of ik iets ter vervanging kon vinden.
Nu ik degene die hem terugvond en terugbracht zag dacht ik: O ja, bij jouw housewarming had ik de bloemen in de vaas gezet en gevraagd of ik de vaas terug kon krijgen als de bloemen uitgebloeid waren. Het heeft even geduurd maar hij is er weer.

BLIJ!!!🌺🌻🌷

Dat waren goede bloemen die je hebt gegeven als ze het 2 jaar hebben volgehouden. 😜

Loulou39 schreef op 29-08-2024 om 20:07:

[..]

Aaah, wat fijn!! 🌷

Wat betreft de cavia was ik tw vroeg blij zie verdrietig-topic.

Gelukkig voelt mijn nek wel nog steeds fijn.

Schemerlampje schreef op 29-08-2024 om 21:42:

[..]

Dat waren goede bloemen die je hebt gegeven als ze het 2 jaar hebben volgehouden. 😜

Nou aan de vaas te zien heeft hij 2 jaar in een kast/de schuur gestaan zonder eerst goed af te wassen. Staat nu al 5 uur in een emmer water en azijn om aangekoekte resten weg te krijgen. Veel stof ook.Β 

Ik hoor een uil

Ik ben blij voor mijn zoon. Ik was gisteren bij hem en hij vertelde dat hij vandaag ging proberen om kaarten te kopen voor Oasis. Ik dacht dat hem dit nooit ging lukken. Hij belde net en het is wel gelukt en bij zijn vrienden ook. Je mocht 4 kaarten per persoon bestellen. In totaal hebben ze nu 16 kaarten. Wat een geluk! Er stonden nog een miljoen mensen in de wachtrij.

Ik ben blij voor mijn zoon. Ik was gisteren bij hem en hij vertelde dat hij vandaag ging proberen om kaarten te kopen voor Oasis. Ik dacht dat hem dit nooit ging lukken. Hij belde net en het is wel gelukt en bij zijn vrienden ook. Je mocht 4 kaarten per persoon bestellen. In totaal hebben ze nu 16 kaarten. Wat een geluk! Er stonden nog een miljoen mensen in de wachtrij.

Sorry, dubbel maar het lukte eerst niet om een reactie te plaatsen

Vandaag heb ik mezelf getrakteerd op een stapeltje nieuwe badhanddoeken,Β  Hoteltype van de Stapelactie van de HEMA.

Mijn oude gaan naar het asiel, daar zijn zij er blij mee.

De eerste rijpe kastanje van de straat geraapt!

dat de vakantie naar Frankrijk met een vriendin zo goed bevallen is! En wat is Frankrijk onwijs mooi...Β β™₯️

Auwereel schreef op 31-08-2024 om 18:23:

De eerste rijpe kastanje van de straat geraapt!

Oh, daar kijk ik ook naar uit. Dan moet ik dwangmatig alle bomen langs. Niet om een emmer vol, maar gewoon een mooie grote kastanje.

vandaag een nieuwe broek en een tuniekblouse gescoord. Broek 2 maten kleiner dan dat ik nu draag, hoop deze na de operatie aant e kunnen. Samen met een broek voor mijn zusje, waren we 25 euro kwijt.Β 

Beterlaat2021! schreef op 31-08-2024 om 12:16:

Vandaag heb ik mezelf getrakteerd op een stapeltje nieuwe badhanddoeken, Hoteltype van de Stapelactie van de HEMA.

Mijn oude gaan naar het asiel, daar zijn zij er blij mee.

Ik ben blij met jouw berichtje.
Ik heb nieuwe badhanddoeken nodig en vind die dikke van de HEMA heel fijn: dus door jouw berichtje weet ik dat er korting is bij de HEMA en dat ik mijn β€œoude” handdoeken daarna niet weg hoef te gooien πŸ‘πŸ»πŸ’ƒπŸ»

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.