Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


vanmiddag samen met kleindochter naar de motorraces.

dat ik nu ongesteld ben geworden, en het dus niet ben als ik volgend weekend op vakantie ga.

Tien uur lag ik in bed en half zeven was ik wakker en stond vrij snel daarna op. Dat is een buitengewoon lange nacht.

@ Yumi en Herfstappeltaart: dank! Lief van jullie 🌸

Plantje nr 54 heeft zijn intrede gedaan. Het is een zeldzamer soort Aglaonema met een bijzonder chic prijskaartje.

 

Toen we gisteravond terugliepen van het strand liepen we achter een gezin met twee jongetjes op stepjes.  Vader had een speaker aan zijn tas hangen waar allerlei muziek uitkwam, ook nog in allerlei talen.
Het hele gezin danste overal op mee, zelfs op de Snollebollekes!  
Was heel leuk om te zien.

rionyriony schreef op 17-08-2024 om 18:25:

Plantje nr 54 heeft zijn intrede gedaan. Het is een zeldzamer soort Aglaonema met een bijzonder chic prijskaartje.

Hij vervult gelukkig zijn plicht: zich een beetje levendig naar het zonlicht buigen, sappige bladeren en zo.

Dat het de komende week heerlijk weer lijkt te worden. Een graad of 23, beetje zon, beetje wolken. Mooie afsluiter van mijn vakantie.

rionyriony schreef op 18-08-2024 om 15:01:

[..]

Hij vervult gelukkig zijn plicht: zich een beetje levendig naar het zonlicht buigen, sappige bladeren en zo.

Je omschrijft 'm alsof je hem op wilt eten, niet doen hij is giftig

rionyriony schreef op 18-08-2024 om 15:01:

[..]

Hij vervult gelukkig zijn plicht: zich een beetje levendig naar het zonlicht buigen, sappige bladeren en zo.

Ik vind het zo leuk dat je die passie voor planten hebt, en je vertelt er ook altijd zo liefdevol over.
Echt helemaal leuk! 

Kamala Harris heeft een lichte voorsprong op Trump. En daar word ik blij van want a: het is een enorme eikel en b: we hebben op dit moment al genoeg nare mannetjes aan de macht.  

Het hele weekend was fijn. Steeds goed uitgeslapen, lekkere seks, sportoefeningen gedaan en vooral veel buiten geweest en in allerlei verschillende wijken rondgestruind, terrasje hier en daar en erg veel knuffelkatten op straat geaaid. Het leek wel vakantie. 

Een weekend vol goede seks 

Netherfield schreef op 18-08-2024 om 20:24:

Kamala Harris heeft een lichte voorsprong op Trump. En daar word ik blij van want a: het is een enorme eikel en b: we hebben op dit moment al genoeg nare mannetjes aan de macht.

Daar word ik ook blij van!!! Die Trump is een zeer eng en naar mannetje..

Koettie schreef op 18-08-2024 om 21:31:

Een weekend vol goede seks

Heerlijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.