Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Netherfield schreef op 18-08-2024 om 20:24:

Kamala Harris heeft een lichte voorsprong op Trump. En daar word ik blij van want a: het is een enorme eikel en b: we hebben op dit moment al genoeg nare mannetjes aan de macht.

Fingers crossed dat ze wint

Heerlijk vanochtend met alleen jongste gaan zwemmen terwijl oudste met man iets leuks deed. 🥰

Op de Duitse Markplaats servies wat ik spaar voor weinig kunnen kopen!! Erg blij mee!!

Anfisa schreef op 18-08-2024 om 21:53:

[..]

Fingers crossed dat ze wint

Nou echt!! (Echt niet weer die vreselijke Trump, heeft niemand wat aan...)

Ik heb vannacht goed geslapen, wonder boven wonder! Ik kreeg gisterenavond in de loop van de avond weer erge nekpijn, de pijnstiller was uitgewerkt en kennelijk weer iets fout gedaan (verkeerde houding/beweging). Omdat ik de laatste dagen juist 's nachts de nekpijn verergerde, zag ik erg tegen de nacht op, maar het is goed gegaan en ben met veel minder nekpijn opgestaan dan ik ben gaan slapen.  

Vandaag weer wat werk achter de computer. Maar veel oefeningen doen. Gelukkig heb ik nog vakantie-uren dus ik ga rustig beginnen!

Auwereel schreef op 19-08-2024 om 10:55:

Ik heb vannacht goed geslapen, wonder boven wonder! Ik kreeg gisterenavond in de loop van de avond weer erge nekpijn, de pijnstiller was uitgewerkt en kennelijk weer iets fout gedaan (verkeerde houding/beweging). Omdat ik de laatste dagen juist 's nachts de nekpijn verergerde, zag ik erg tegen de nacht op, maar het is goed gegaan en ben met veel minder nekpijn opgestaan dan ik ben gaan slapen.

Vandaag weer wat werk achter de computer. Maar veel oefeningen doen. Gelukkig heb ik nog vakantie-uren dus ik ga rustig beginnen!

Wat fijn Auwereel!

Auwereel, wat doe je aan sport? Ik kan me voorstellen dat iets als yoga of pilates  (dan wel goeie lessen, niet met z’n twintigen in een zaaltje) je zou kunnen helpen. Pijn in een lichaamsdeel heeft zelden alleen iets met dat lichaamsdeel te maken (als het spiergerelateerd is althans), vaak zit er een hele keten van spieren en pezen aan te trekken. Daar kunnen dat soort sporten goed bij helpen. 

Moosey schreef op 19-08-2024 om 12:55:

Auwereel, wat doe je aan sport? Ik kan me voorstellen dat iets als yoga of pilates (dan wel goeie lessen, niet met z’n twintigen in een zaaltje) je zou kunnen helpen. Pijn in een lichaamsdeel heeft zelden alleen iets met dat lichaamsdeel te maken (als het spiergerelateerd is althans), vaak zit er een hele keten van spieren en pezen aan te trekken. Daar kunnen dat soort sporten goed bij helpen.

Ik doe aan yoga, maar de groepsles ga ik overslaan, ik ga een privéles boeken, want ik ben heel goed in over mijn grenzen gaan bij sport.

Ik vind het moeilijk jouw liefde te accepteren, maar het voelt wel fijn.

Auwereel schreef op 19-08-2024 om 13:01:

[..]

Ik doe aan yoga, maar de groepsles ga ik overslaan, ik ga een privéles boeken, want ik ben heel goed in over mijn grenzen gaan bij sport.

Klinkt verstandig!

Ik heb een sup board gekocht! Heb de afgelopen weken een paar keer gesupt in de buurt van mijn werk en ik vond het zo leuk, en sindsdien zit ik te Marktplaatsen. Maar het is natuurlijk prachtig weer dus iedereen die ooit bedacht heeft dat-ie ooit misschien een board wilde probeert er nu 1 te kopen natuurlijk. Maar deze is mooi in de buurt en een prima beginnersboard denk ik. Zo’n zin om m uit te gaan proberen

Moosey schreef op 19-08-2024 om 21:23:

Ik heb een sup board gekocht! Heb de afgelopen weken een paar keer gesupt in de buurt van mijn werk en ik vond het zo leuk, en sindsdien zit ik te Marktplaatsen. Maar het is natuurlijk prachtig weer dus iedereen die ooit bedacht heeft dat-ie ooit misschien een board wilde probeert er nu 1 te kopen natuurlijk. Maar deze is mooi in de buurt en een prima beginnersboard denk ik. Zo’n zin om m uit te gaan proberen

Leuk, ik heb er ook 1 gekocht, begin van de zomervakantie. Helaas nog maar 1x op gestaan doordat ik door mijn rug gegaan ben en dit niet 123 overging.  Veel plezier 

Oh dat is jammer Mama Inge. Inderdaad typisch iets wat echt niet gaat als je rug niet wil. ik ga m zo halen. Zou m het liefst meteen gaan uitproberen maar ik moet ook nog wel wat andere dingen vandaag… zal wel zondag worden dan denk ik. 

Dat mijn haar eindelijk een keer goed zit na een bezoek aan de kapper

Ik werd blij van de volle maan! Samen met vriendlief hebben we een nachtwandeling gemaakt. Lekker hand in hand kletsen, de nacht op ons laten inwerken, heerlijk. Heel anders dan overdag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.