Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Onderweg naar Phantasialand met vriendin. Zin in! Even eruit, twee dagen pretpark.

@Loulou39; klopt. Ben altijd wel zolang ik me herinneren kan, dol geweest op planten. Als kind plantte ik al uitgelopen uien, erwten en aardappelschillen en wachtte dan gespannen af wat eruit kwam.

Ik zie ontzettend leuke dingen voor Halloweendecoratie op internet verschijnen. Niet dat ik het vier, maar maak tegen die tijd toch altijd graag plaats voor een paar pompoenen of sinistere lantaarns. Ik zag leuke spookjes die je zelf kan maken van gaasdoek. Maar voorlopig is het nog zomer.

Blij omdat ik bij mijn dochter en vriend hun nieuwe huis ven geweesr! Ik vond het erg gezellig en dochter ook!

Auwereel schreef op 20-08-2024 om 19:41:

Blij omdat ik bij mijn dochter en vriend hun nieuwe huis ven geweesr! Ik vond het erg gezellig en dochter ook!

Wat fijn Auwereel!

En nog meer blij, ik ben de schuur aan het opruimen en heb twee fietsen rammelkasten op Marktplaats gezet, gratis. Heel veel belangstelling, maar er worden precies 4 mensen blij, de twee die als eerste reageren en de fiets cadeau krijgen en man en ik omdat we meer ruimte in de schuur krijgen. Mijn dochter is dus verhuisd en heeft een ebike aangeschaft, maar kon haar sportfiets niet kwijt in haar nieuwe huis, dus die staat nu in onze schuur, dus extra ruimte is welkom!
De ophalers waren erg dankbaar. Nu nog 30 mensen teleurstellen dat ze achter het net gevist hebben!

rionyriony schreef op 20-08-2024 om 19:28:

@Loulou39; klopt. Ben altijd wel zolang ik me herinneren kan, dol geweest op planten. Als kind plantte ik al uitgelopen uien, erwten en aardappelschillen en wachtte dan gespannen af wat eruit kwam.

Ik zie ontzettend leuke dingen voor Halloweendecoratie op internet verschijnen. Niet dat ik het vier, maar maak tegen die tijd toch altijd graag plaats voor een paar pompoenen of sinistere lantaarns. Ik zag leuke spookjes die je zelf kan maken van gaasdoek. Maar voorlopig is het nog zomer.

Ja, leuk! Je motiveert me ook echt: ik zit nu op internet te zoeken of ik de planten die ik heb, kan snoeien of stekken etc. 👍🏻

En ik moet lachen om je Halloween ideeën, lekker doen toch 😁🌸. Dat enthousiasme zou ik ook wel willen hebben 💕

Auwereel schreef op 20-08-2024 om 19:41:

Blij omdat ik bij mijn dochter en vriend hun nieuwe huis ven geweesr! Ik vond het erg gezellig en dochter ook!

Dit is eentje voor het topic ergernissen, tjonge, wat maak ik een typevauwten de laatste tijd!

Ik ben blij omdat we een ontzettend fijne vakantie gehad hebben. Afgelopen jaar was een jaar vol ellende waarin ik heel veel in het ziekenhuis heb gelegen en we hadden het zo nodig om er even tussenuit te gaan met ons gezin. Dat is gelukkig gelukt en we hebben er zo van genoten!

ik zag net de weersvoorspellingen van Frankrijk, dat worden korte broeken en jurkjes mee!!! 

Om half vijf opgestaan en een hoop administratie weggewerkt. Dat lucht best op.

Blij dat dochter vanaf september lekker een middag per week naar de BSO kan. Zij gaat lekker met andere spelen en hopelijk dat het man dan ook lukt om in die tijd wat rust te vinden en aan de slag te gaan met zijn eigen projecten. Hopelijk wordt hij dan in algemene zin ook weer een stukje positiever.

Dat Hema eindelijk weer badstoffen hoestlakens heeft!!! Echt jaren uit het assortiment geweest, maar nu zijn ze er weer. En nog met korting. Heb er meteen 1 voor onszelf en voor dochter besteld. Ik hou van badstof, dat slaapt zo lekker. Maar was schijnbaar moeilijk te krijgen ofzo, want ik kon het nergens vinden. Ook niet op de markt enz.

Eindelijk twee nachtjes Antwerpen geboekt met beste vriend. Gaan in oktober naar Nick Cave in Sportpaleis

BlairW schreef op 21-08-2024 om 10:41:

Dat Hema eindelijk weer badstoffen hoestlakens heeft!!! Echt jaren uit het assortiment geweest, maar nu zijn ze er weer. En nog met korting. Heb er meteen 1 voor onszelf en voor dochter besteld. Ik hou van badstof, dat slaapt zo lekker. Maar was schijnbaar moeilijk te krijgen ofzo, want ik kon het nergens vinden. Ook niet op de markt enz.

OOoooh! Ik heb direct gekeken want ik vind dat ook het lekkerste. Helaas alleen de witte. Als ik kijk naar iets wits word het al vies. Dus helaas (nog) niet voor mij.

stokstaart schreef op 21-08-2024 om 12:35:

[..]

OOoooh! Ik heb direct gekeken want ik vind dat ook het lekkerste. Helaas alleen de witte. Als ik kijk naar iets wits word het al vies. Dus helaas (nog) niet voor mij.

Ja, alleen wit inderdaad. Die heb ik zelf het liefst, dat scheelt. Ik gooi ze altijd in de kookwas, dan blijven ze goed wit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.