Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Auwereel schreef op 20-08-2024 om 19:41:

Blij omdat ik bij mijn dochter en vriend hun nieuwe huis ven geweesr! Ik vond het erg gezellig en dochter ook!

Dat is heel fijn Auwereel 

Pleegkind heeft een huis  gekocht!( of nou ja , zijn bod is geaccepteerd  ) 
Duurt nog ff voordat hij hierachter vertrekt, maar dan kan dochter daarin trekken  en dan hebben  al mijn kinderen een eigen dak boven hun hoofd.

lientje69 schreef op 21-08-2024 om 14:25:

Pleegkind heeft een huis gekocht!( of nou ja , zijn bod is geaccepteerd )
Duurt nog ff voordat hij hierachter vertrekt, maar dan kan dochter daarin trekken en dan hebben al mijn kinderen een eigen dak boven hun hoofd.

Oh wat goed Lientje! Heerlijk 

Dat is mooi Lientje!  Hartstikke fijn dat je kinderen dan allemaal een eigen stek hebben. Als ik zag hoe mijn dochter trots liep te zijn in haar eigen huis!

Auwereel schreef op 21-08-2024 om 14:29:

Dat is mooi Lientje! Hartstikke fijn dat je kinderen dan allemaal een eigen stek hebben. Als ik zag hoe mijn dochter trots liep te zijn in haar eigen huis!

Ja mooi hè? Pleegkind ziet er vreselijk tegenop hoor. Zat hier eigenlijk wel goed. Maar kon kopen  en als we hem daarin niet een beetje dwingen zit hij hier over 100 jaar nog. Dochter heeft geen zicht op een  huis dus dit was enige mogelijkheid.  Hij eruit en dochter er dan in.

Sowieso moeten we pleegkind flink stimuleren  in alles. Als het aan hem lag had hij nog steeds op zijn brommertje gereden en met 0 diploma's  in dezelfde baan gezeten. Had zelfs geen startkwalificatie.  Alleen praktijkschoolcertificaat. Inmiddels  door onze " dwang "  en stimulatie  en hulp alle rijbewijzen  ( op bus na ),  2 diploma's  en bezig met een derde. 

Dat de Europese gasvoorraden haast helemaal gevuld zijn.

vandaag lekker gewerkt, nieuwe taken doorgesproken, al dingen geregeld, en diegene voor wie ik het doe is helemaal happy. Fijn! 

ik werd blij vandaag omdat ik op mijn lieve, vrolijke kleindochter mocht passen 💝

lientje69 schreef op 21-08-2024 om 14:25:

Pleegkind heeft een huis gekocht!( of nou ja , zijn bod is geaccepteerd )
Duurt nog ff voordat hij hierachter vertrekt, maar dan kan dochter daarin trekken en dan hebben al mijn kinderen een eigen dak boven hun hoofd.

Wat fijn voor je kinderen en jullie hebben straks heerlijk het rijk alleen, top!

tas grotendeels al ingepakt, nog een laatste wasjes gedraaid. Vakantie komt steeds dichterbij ♥️ 

Zuster2021 schreef op 21-08-2024 om 18:37:

ik werd blij vandaag omdat ik op mijn lieve, vrolijke kleindochter mocht passen 💝

Hebben wij hetzelfde kleinkind? 

Broodjebrie schreef op 21-08-2024 om 18:53:

tas grotendeels al ingepakt, nog een laatste wasjes gedraaid. Vakantie komt steeds dichterbij ♥️

Fijne vakantie alvast  broodjebrie!

lientje69 schreef op 21-08-2024 om 19:16:

[..]

Fijne vakantie alvast broodjebrie!

Dank je wel!

Ik was aan het kast-opruimen vandaag, boeken van dochter in een doos gedaan en kwam bij die opruiming nog een verlanglijstje tegen voor een verjaardag (16e verjaardag schat ik zo, meer dan 10 jaar terug) met op één een eigen paard. Ze had al helemaal voorgerekend dat we dat bèst betalen konden en hoe ze zelf stallingskosten enz. zou financieren. Ik vond het een heel lief verlanglijstje (ze heeft iets anders gehad dat ook op het lijstje stond, ik kwam de opvolger daarvan nog tegen in haar nieuwe huis) maar ik ben wel heel blij dat we voet bij stuk hebben gehouden dat er geen financiële ruimte en ook geen tijd hadden voor een eigen paard. 
Verder was het trip down memory lane.

Fijne vakantie Brie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.