Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Zilver_gray schreef op 17-03-2024 om 20:24:

[..]

die 3 + staat voor;

+ saté + zelfgemaakte pindasaus + gebakken ei

Check!

Ook de saté is zelfgemaakt van stukjes kip met eigen marinade. 

Bakblik schreef op 17-03-2024 om 20:39:

[..]

Ook de saté is zelfgemaakt van stukjes kip met eigen marinade.

Leg je het vlees ook een avond van tevoren in?

Zilver_gray schreef op 17-03-2024 om 20:24:

[..]

die 3 + staat voor;

+ saté + zelfgemaakte pindasaus + gebakken ei

Check!

Weer wat geleerd

Bakblik tip me ff de volgende keer dat je nasi gaat maken want dan kom ik ook eten

Mijn tip voor Chinees eten en nasi is op Youtube kijken bij Ming fang Wang tijgerkop. Ik maak nu zelf babi pangang zoals bij de Chinees. 

Zilver_gray schreef op 17-03-2024 om 20:45:

[..]

Leg je het vlees ook een avond van tevoren in?

Vorige keren wel.  Vandaag was het vanochtend vroeg. Hangt weekend af van wat ik voor activiteiten heb. 

OperaQueen schreef op 17-03-2024 om 20:55:

Bakblik tip me ff de volgende keer dat je nasi gaat maken want dan kom ik ook eten

Geen idee waar je woont maar zou je echt komen dan? Komende 8 weken trouwens niet te doen.  Keukenhof gaat open dan ben ik praktisch onbereikbaar. 😭

Bakblik schreef op 17-03-2024 om 20:39:

[..]

Ook de saté is zelfgemaakt van stukjes kip met eigen marinade.

Door jou berichten krijg ik het idee dat je de meeste tijd in de keuken doorbrengt, en je man en kinderen in een soort van smikkelparadijs wonen 😉

Bakblik schreef op 17-03-2024 om 21:24:

[..]

Geen idee waar je woont maar zou je echt komen dan? Komende 8 weken trouwens niet te doen. Keukenhof gaat open dan ben ik praktisch onbereikbaar. 😭

Voor lekker eten doe ik veel  ...

OperaQueen schreef op 17-03-2024 om 22:45:

[..]

Voor lekker eten doe ik veel ...

Regio Keukenhof lijkt me mooi als Keukenhof dicht is 👂

Vf_Watervrouw schreef op 17-03-2024 om 22:56:

[..]

Regio Keukenhof lijkt me mooi als Keukenhof dicht is 👂

Nu de eerste bloemen bloeien is het echt mooi en als straks de velden bloeien is het echt geweldig.  Zo jammer dat je dan nergens heen kunt,  het verkeer ontzettend vast staat vanaf de snelweg Lisse in en de fietspaden veranderen in een strijdtoneel tussen toeristen en "lokalen" die zich willen verplaatsen. 

Die toeristen denken dat het fietspad van hun is of dat de "lokalen" ook toerist zijn. Je wordt nageschreeuwd dat je niet zo hard mag fietsen (20km/uur) terwijl wij als getrainde fietsers gewoon iets meer tempo hebben dan zij. 

Als je het gesprek aangaat snappen ze niet dat fietsen voor ons gewoon transport is van a naar b. Ze kunnen zich niet voorstellen dat je op de fiets naar je werk of school gaat. 

Fietsen is leuk om de bollen te ervaren, zien en ruiken,  maar wel gevaarlijk! Hun angst voor het fietsen en ons gemak waarmee we fietsen is een gevaarlijke combinatie. 

Echt, was het alvast maar half mei dan is het weer voorbij. 

watertoren schreef op 17-03-2024 om 21:17:

Mijn tip voor Chinees eten en nasi is op Youtube kijken bij Ming fang Wang tijgerkop. Ik maak nu zelf babi pangang zoals bij de Chinees.

Bedankt voor de tip, moet het nog wel bekijken, maar heb hem alvast opgeslagen.

Ontdekt dat The Rookie op Netflix zit. Bijkomend nadeel is dat dit ten koste gaat van mijn huishouden. Nou jammer dan.

Netherfield schreef op 18-03-2024 om 11:47:

Ontdekt dat The Rookie op Netflix zit. Bijkomend nadeel is dat dit ten koste gaat van mijn huishouden. Nou jammer dan.

 
Ach dat loopt niet weg. Ik heb hetzelfde probleem maar dan met trash-tv (nog verslavender), het is te erg dus ik ga niet eens zeggen wat 

Blij van een wandelingetje over de campus in de zon onder de bloesembomen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.