Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat ik vanmiddag onverwachts vrij ben. Een volle dag werken is toch wat teveel vrees ik.

Lodz-1.jpg

Van dit soort plaatjes uit Polen,  in Oost-Europa wordt er heringericht met dit positieve resultaat. Tijd van het grouwe Oostblok is (nu al helemaal) ver achter ons.

watertoren schreef op 17-03-2024 om 21:17:

Mijn tip voor Chinees eten en nasi is op Youtube kijken bij Ming fang Wang tijgerkop. Ik maak nu zelf babi pangang zoals bij de Chinees.

watertoren schreef op 17-03-2024 om 21:17:

Mijn tip voor Chinees eten en nasi is op Youtube kijken bij Ming fang Wang tijgerkop. Ik maak nu zelf babi pangang zoals bij de Chinees.

Wat een leuk kanaal is dat!

ik was blij dat er vanmiddag meer berichten stonden in dit topic, dan in het ergernistopic  

Wat een heerlijk weer vandaag! Genieten van de zon tijdens een wandeling en daarna het kletspraatje met mijn buurvrouwen   

Heerlijk ja, dit zalige weer. Knap ervan op en krijg weer meer energie. Ook had ik een leuke werkdag met mijn collega’s. Relaxte dag.

ik had mijn jas gewoon open vanmiddag, dat was lang geleden haha

ik geniet van mijn laatste dagen in Eugene Amerika, prachtig weer, mooie tatoeage gezet door mijn favoriete artiest op de beurs hier. Nu wachten op hopelijk lekkere kipkluifjes. 😁 helemaal happie

Heb echt de top 3 kutste week uit mn leven tot nu toe maar god wat heb ik lieve vrienden en veel steun. Echt onbetaalbaar. 

Koettie schreef op 19-03-2024 om 01:01:

Heb echt de top 3 kutste week uit mn leven tot nu toe maar god wat heb ik lieve vrienden en veel steun. Echt onbetaalbaar.

Klinkt echt rot wat je doormaakt, wat fijn dat dat gouden randje er is!

In bed nog, dochter koppeltjeduikt in mijn buik, bejaarde kat er bovenop. Kofffie

Koettie schreef op 19-03-2024 om 01:01:

Heb echt de top 3 kutste week uit mn leven tot nu toe maar god wat heb ik lieve vrienden en veel steun. Echt onbetaalbaar.

In zulke tijden leer je je vrienden wel kennen, ik las in een ander topic wat er is gebeurd.

Auwereel schreef op 18-03-2024 om 13:17:

Blij van een wandelingetje over de campus in de zon onder de bloesembomen.

Ik heb je een PB gestuurd. 

Van een tevreden tandarts na een controle vanmorgen, waar ik tegenwoordig met mijn autootje heen kan ipv met bus of fiets, van een spontaan koffiebezoekje aan de liefste bff vd wereld  en het is ook nog eens heerlijk weer 

Koettie schreef op 19-03-2024 om 01:01:

Heb echt de top 3 kutste week uit mn leven tot nu toe maar god wat heb ik lieve vrienden en veel steun. Echt onbetaalbaar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.